Näkymiä vuodelle 2005

oldez

Well-known member
olen edelleen vapaaehtoinen f1-toimittajan rooliin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Voisikohan tuohon etusivujuttuun ajatella personointia?
Eli olisi yleinen etusivu, jossa olisi uutisia eri lajeista, mutta sitten käyttäjä voisi personoida etusivua itse (esim. tätä lisää, tätä vähemmän, tämä pois jne)..
Ymmärrän ettei tällaiseen Antilla varmaan riitä aika, joten voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi toteuttamaan tuollaisen systeemin, jos siihen vaan löytyy kiinnostusta (tosin en kovin kiireisellä aikataululla). Kunhan vaan saan siihen speksit ja pohjan nykysysteemistä (eli lähdekoodit).

Mitä tulee noihin VIP-etuuksiin, niin ellen ihan väärin muista niin alunperinhän tuo 20e / pää lähti ihan vain kolehti-idealla. Eikä alkuun tainut kovin monella olla vaatimuksiakaan vip oikeuksista.

Itse olen edelleenkin valmis tukemaan f1-forumia sen pari kymppiä vuodessa vaikka en mitään erikoisia vip-etuuksia saisikaan. Riittää että on tämä palvelu, ja että tämä ei missään nimessä heikkenisi tästä. :)

oldez

Well-known member
Jacques sanoi:
Mitä tulee noihin VIP-etuuksiin, niin ellen ihan väärin muista niin alunperinhän tuo 20e / pää lähti ihan vain kolehti-idealla. Eikä alkuun tainut kovin monella olla vaatimuksiakaan vip oikeuksista.
Niinhän se oli.. ainakin minä maksoin sillä perusteella.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Juu eikä Ulkomaanpelletkään sitten maksele :rolleyes:

Kysyisin jalleen asiaa johon en saanut viimeksi vatsausta...

Ulkomailla asuvan ei kasittaakseni kuulu maksaa ALVia?
(ihan vaan periaatekymysys....) :doubtful:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Jacques sanoi:
Voisikohan tuohon etusivujuttuun ajatella personointia?
Eli olisi yleinen etusivu, jossa olisi uutisia eri lajeista, mutta sitten käyttäjä voisi personoida etusivua itse (esim. tätä lisää, tätä vähemmän, tämä pois jne)..
Tuo ois kyl hyvä systeemi. Vaikkapa ihan Vip-etuisuus? ;)

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Foorumi on ollut hyvä tänä vuonna ja jututkin ovat ollet mukavia!
Kiitokset vain kaikille kirjoittajille ja intoa tulevaisuuteen!:thumbup:

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Myllikselle sen verran, että kyllähän ulkomailla(EU-alueella) asuva maksaa alvin siinä missä suomessakin asuva. Eri asia sitten jos palvelu/tuote menee yrityksen piikkiin, niin silloinhan alvia ei tarvi maksaa.

Tässä tapauksessa toiminta taitaa olla sen verrran pientä että toiminta menee alvittomana. Raja taitaa kulkea 8000 eurossa.

Petri Piira

Olivier Gavetta
Jossain vaiheessa pitäis miettiä et mistä aiheista 2005 uutisia kirjoitetaan ja sen suhteen kysellä sitten mahdollisia toimittajia.

Kuten mainittua RR-puolelle tarvittais ainakin yks. Ralliin myös yks, jos nykyisellä MM-sarjaan keskittyneellä linjalla jatketaan.

Rallissa taita olla ykköspaikka Ralli.net, joten kannattaako panostaa siihen aiheeseen mielettömästi? Onkos esim. RR:llä jotain tuon tyylistä sivustoa nykyisellään?

Ratapuolella tietysti riippuu JJ Lehdon ja Häkän tulevaisuudesta. JJ "ilmeisesti" jatkaa American Lemans-sarjassa ja siten ainakin itse pysyn sen aiheen parissa. Häkästä nyt ei ota pirukaan selvää, toivottavasti lähiaikoina tulis sen suhteen jotain järkevää uutista.

Ehkäpä voitais harkita yhteistyötä jonkin muun sivuston kanssa? Täysin hatusta vedetty idea on vaikkapa Gt-forumin kanssa yhteistyö. En ole heille viestiä laittanut, joten tämä vain esimerkkinä. Ratapuolella heillä on uutisia Belcarista ja ALMS:stä ulkomaan sarjoista. Jos meiltä menis heille uutisia ja sieltä tulis meille jotain. (gt-forumin sivu ei juuri nyt toimi tosin)

IRL, Champ Car ja Nascar ovat aika kaukaisia aiheita, mutta ehkä niistäkin vois jotain? Varsinkin tärkeät kisat kuten Daytona 500 tai Indy 500.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Myllis sanoi:
Kysyisin jalleen asiaa johon en saanut viimeksi vatsausta...

Ulkomailla asuvan ei kasittaakseni kuulu maksaa ALVia?
(ihan vaan periaatekymysys....) :doubtful:
No jos on noin vaikeeta niin sitten sä et maksa mitään ja sillä siisti.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mitä RR:ään tulee niin voisin kokeilla kirjoitella jonkinsorttisia raportteja kyllä.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mitkas on nakymat tolle VIP-hommalle vuonna 2005? Eli millon toi jo maksettu "jasenyys" loppuu?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Saitkos sä edes takaisin niitä loppuvuoden VIP-maksuja, joita erikseen pyysit bannin jälkeen? Jos sait, niin maksoitko uudestaan? Olethan VIP edelleen... :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Täs vaihees vois lupailla, että F1-statsien tiimoilta voitais odottaa jotain jopa tuossa vuoden 2005 alkupuoliskolla.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Charlie sanoi:
Saitkos sä edes takaisin niitä loppuvuoden VIP-maksuja, joita erikseen pyysit bannin jälkeen? Jos sait, niin maksoitko uudestaan? Olethan VIP edelleen... :)
Onko susta tullu jossain vaiheessa modis tai yllapidon edustaja :confused:

Mutta itse kysymykseesi, niin eivat tietenkaan maksaneet takaisin. Se ei ollut yllatys ;) Ja siksipa kysyinkin, etta tiedan milloin toi mun omakuva haipyy tosta tekstin vieresta. Vastausta ei vaan ole tullut, vaikka kysymyksesta on jo melkeen viikko :rolleyes:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Nopeahuoli sanoi:
Onko susta tullu jossain vaiheessa modis tai yllapidon edustaja :confused:

Mutta itse kysymykseesi, niin eivat tietenkaan maksaneet takaisin. Se ei ollut yllatys ;) Ja siksipa kysyinkin, etta tiedan milloin toi mun omakuva haipyy tosta tekstin vieresta. Vastausta ei vaan ole tullut, vaikka kysymyksesta on jo melkeen viikko :rolleyes:
En ole moderaattori enkä ylläpidon edustaja. Muutenhan olisin vastannut kysymykseesi enkä esittänyt niitä lisää.

Olen käsittänyt, että VIP-jäsenyys kestää kalenterivuoden loppuun.