Balthazar
Luonnollisesti.
Ollakko vai eikö olla? Jos lähdet helppoon suhteeseen, tulet pettymään. Jos vaikeaan, voit löytää uuden mantereen. Tai helvetin. Voittoa ei ole luvassa. Vain ehdoton, jumalainen antautuminen tai täydellinen tappio.
Näinhän se menee, mutta on naiset vaan mainioita.Ollakko vai eikö olla? Jos lähdet helppoon suhteeseen, tulet pettymään. Jos vaikeaan, voit löytää uuden mantereen. Tai helvetin. Voittoa ei ole luvassa. Vain ehdoton, jumalainen antautuminen tai täydellinen tappio.
Joo, mä en ainakaan vielä tiiä mitä vittua niiden kanssa tekis. Tai no sitä itteensä kyllä, mutta sen jälkeen.Ollakko vai eikö olla? Jos lähdet helppoon suhteeseen, tulet pettymään. Jos vaikeaan, voit löytää uuden mantereen. Tai helvetin. Voittoa ei ole luvassa. Vain ehdoton, jumalainen antautuminen tai täydellinen tappio.
http://www.porinassat.fi/pelaaja.asp?id=144&joukkueid=3Markus Kajo sanoi, että: "Nainen on kuin papukaija. Sitä voi elää sen kanssa vuosikausia ja kuunnella sen juttuja ymmärtämättä yhtään mitä sen pään sisässä tapahtuu." Oikeassa oli hän.
:ahem: ja Näytä liitetiedosto 13182 :thumbup: :thumbup:
:nope: Kyllä se on hauskaa. Mutta veikkaan että vaimollaan on aikaa rankkaa kun joutuu koko ajan kuuntelemaan hepun pähkäilyjä esim. siitä miten talvella iltaisin pimeässä sataa lunta vain katulamppujen alla eikä muualla ollenkaan yms.Voi vitun Kajo. Ehkä tylsin ja mitäänsanomattomin tv-hahmo ikinä. Ja yliarvostetuin. Kauheeta jaarittelua. Mukahauskaapaskaa. Heh.
Parempi kirjallisena.Voi vitun Kajo. Ehkä tylsin ja mitäänsanomattomin tv-hahmo ikinä. Ja yliarvostetuin. Kauheeta jaarittelua. Mukahauskaapaskaa. Heh.
:frown: Pilasinks mä tän ketjun nyt?Heh. Enpä olisi ennalta osannut arvata, että kun Forumille luodaan toikki nimeltä Naiset, niin parin viestin jälkeen ollaankin jo Markus Kajossa.
Et. Nyt jatketaan puhtaalta pöydältä.:frown: Pilasinks mä tän ketjun nyt?
Senkun printtaat vaan!Parempi kirjallisena.
Yleensä naistoikeissa parin viestin jälkeen ollaankin jo mulkut ojossa.Heh. Enpä olisi ennalta osannut arvata, että kun Forumille luodaan toikki nimeltä Naiset, niin parin viestin jälkeen ollaankin jo Markus Kajossa.