Naiset

Örfil

Guest
Mukana menossa on mm. tuolloinen ex, joka oli tämän pöhkön eka iso rakkaus. Voi kai sanoa että eka ja ainoa. Niinku oikeesti iso (ei niinkään fyysisesti). Menneiden muistelu tapaa lisätä romanttisia fiiliksiä tuota aikaa ja hahmoja kohtaan. Etenkin tiettyä.

Saapa nähdä mitä siitäkin reissusta tulee.
Nyt muista alkoholin moraalia heikentävät vaarat ja muista kuinka hieno asfaltti ja vaimo on kotona! Kikkeli housuun takas ja himot sulki yhdeksi ainoaksi illaksi ja olet tyytyväinen seuraavana päivänäkin ja lopun ikää. Been there, done that!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Jeps, kutkuttava on Puolitolkun tilanne! Fiilis on täällä sivulla vähän kuin lukis Dostojevskin romaania; ei tiedä yhtään miten seuraavassa luvussa käy!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itseltänihän tingattiin jo jokin aika sitten vinkkiä hieman samankaltaiseen juttuun, mikä PuoliPöhkölläkin menossa. Tinkaaja oli hyvinkin mature muori, lähempänä kuutta- ku viittäkymmentä. Sanoin, että jos siltä tuntuu, niin antaa mennä vaan ja jos ei tunnu, niin sitten ei. Jollain tapaa heikoilla jäillä mennään kuitenkin jo siinä vaiheessa kun moisia miettii. Omiin kokemuksiin perustuen kerroin hälle, kuten nyt tässäkin, että kunnollinen kaaos voi olla uuden kukoistuksen alku. Voi se olla myös jotain ihan muutakin, mistä mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta riskejä on joskus otettava, muuten on kovin tylsää elo.

Niin, ja tekee sitten niin tahi näin, niin omatuntonsa kanssa on loppujen lopuks aina kahdestaan.

Ja muuten, saattaa se kaduttaa jos jättää panemattakin.

Knoukka

Well-known member
En panis. Kaduttaa aamulla.
Joo, jos on varaa mennä vielä kolmannen kerran naimisiin.
Noissa tilanteissa on huomattavasti tekoa sillä, että onko avioliitto hyvä ja jos ei niin miksi ei. Jos avioliitosta puuttuu jotain olennaista niin miksi elää siinä puusilmänä ja ylläpitää kulissia.

Itselleen pitää olla rehellinen ja uskollinen. Vasta sen jälkeen kykenee olemaan sitä muille.

Tämä siis yleisesti, ei puolipöhkölle tai racerille.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Vittu nyt oikeasti. Mentiin pojan kanssa pyörällä satamaan jätskille, ja jäätiin puoli tuntia pidempään katselemaan veneitä ja vesijettejä, kuin oli emännän kanssa sovittu. Helvetti oli irti kun tultiin puoli tuntia myöhässä. Jumalauta, ruoka oli jäähtynyt. Joku sanoo, että minä olen erikoinen ihminen, ja lyhytpinnainen. Eipä naiseen verrattuna mitään vittu lain eikä vallan!

burb

.
En ole muuten kirjoittanut tähän toikkiin mitään ja syy lienee arvattavissa. Ei mulla nytkään mitään asiaa ollut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vittu nyt oikeasti. Mentiin pojan kanssa pyörällä satamaan jätskille, ja jäätiin puoli tuntia pidempään katselemaan veneitä ja vesijettejä, kuin oli emännän kanssa sovittu. Helvetti oli irti kun tultiin puoli tuntia myöhässä. Jumalauta, ruoka oli jäähtynyt. Joku sanoo, että minä olen erikoinen ihminen, ja lyhytpinnainen. Eipä naiseen verrattuna mitään vittu lain eikä vallan!

Tuttua, niin tuttua. Omaan siis kokemusta aiheesta. Ja mitä ilmeisimmin huomattavasti pitemmältä aikaväliltä kun hahmolla Andy?

Knoukka

Well-known member
Noista Albert Oilin jutuista tulee 3:kolme sanaa mieleen: Homo, vankila, mielisairaala ja Kilpisjärvi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Anteeksi, mutta nauroin. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hiljainen nainen on kuin HD äänenvaimentimen kanssa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jos haluaa hiljaisen puolison, niin kannattaa ryhtyä suhteeseen joko skandinaavisen miehen kanssa tai ryhtyä nekrofiiliksi.

haju

Banned
Jos haluaa hiljaisen puolison, niin kannattaa ryhtyä suhteeseen joko skandinaavisen miehen kanssa tai ryhtyä nekrofiiliksi.
Yleensä olen kuullut, että vähäpuheisuus liitetään suomalaisiin miehiin. Sama ominaisuusko yhdistetään myös skandinaaveihin?