Ok.Nuorukaiset jaksaa nauraa hilpeämmin mutta ikääntyneet enemmän facepalmailevat.. Noh niiden ongelma. :tongue:
Älä unohda hiilareita.Asenne, ilmeet ja fleda ratkaisevat.
Elikkäs / ja \ meni saunaan ja sit ne...ei saatana emmää voi tätä kertoo, ku tääl on nuorukaisia herkässä iässä.käsketään tehdä vitsi aiheesta x
& Geenifaktoreita. Thats about it!Älä unohda hiilareita.
Tuo titteli kuuluu kyllä Stan Saanilalle....maailmanhistorian paskin "koomikko" Ilari Johansson...
Johtuu siitä, että nuoret eivät tajua, ja nauravat hilpeästi muiden mukana ettei kukaan tajuaisi, etteivät he tajunneet. Ikääntyneet taas tajuavat että muut nauravat vain siksi etteivät tajua eivätkä sen takia naura.Nuorukaiset jaksaa nauraa hilpeämmin mutta ikääntyneet enemmän facepalmailevat.. Noh niiden ongelma. :tongue:
No nyt oikeesti!Tuo titteli kuuluu kyllä Stan Saanilalle.
Mä olen sangen vakuuttunut, että ammatikseen stand upia tekevistä ei edes Suomessa ihan hevillä (mun makuun) paskempaa löydy. Ja meikäläiset sentään osaa tehdä tosi paskaa stand upia.Ilari Johansson on mielestäni ihan hauska. Tähän maahan mahtuu tosi monta kehnompaakin stand up -koomikkoa.
Olen hämmentynyt. Tämä se vain osoittaa, että makuja on monia!Jos Riku Suokasta (stand up -uranuurtaja ja Suomen hauskin mies) ei oteta lukuun, niin enpä keksi, kuka olisi parempi tuota kisaa tuomaroimaan.
Jos juopunut stand up -kiinnostaa, niin Doug Stanhope on aika kova siinä kategoriassa. Doug Stanhope - 60 Inches Of AIDS On Any Given Sunday (Stand up Comedy)Tulikin mieleeni tarina eräästä norjalaisesta stand up -artistista jonka keikkaa olin kerran katsomassa (ei ollut joukkis kai). Hahmo esiintyi illan viimeisenä ja oli ehtinyt latkia baarin antimia koko illan ennen vuoroaan. Känni oli miehellä mallia angsti, ja stand upin sijaan saimmekin kuulla norjanenglanniksi tuiki lannistavaa juopon mongerrusta maailman paskuudesta ynnä masennuksesta.
Kukaan ei nauranut. Olivat varmaan UIT:ssa.
Ja hyvä niin.Tämä se vain osoittaa, että makuja on monia!
Se oli kokonaisvaltainen performanssi siis. Vähän kuin se jenkkikoomikko, joka luki lavalla tunnin ajan olikosenyt omia hullunpapereitaan. Laittaisin YT-linkin jos muistaisin kuka se oli.Tulikin mieleeni tarina eräästä norjalaisesta stand up -artistista jonka keikkaa olin kerran katsomassa (ei ollut joukkis kai). Hahmo esiintyi illan viimeisenä ja oli ehtinyt latkia baarin antimia koko illan ennen vuoroaan. Känni oli miehellä mallia angsti, ja stand upin sijaan saimmekin kuulla norjanenglanniksi tuiki lannistavaa juopon mongerrusta maailman paskuudesta ynnä masennuksesta.
Kukaan ei nauranut. Olivat varmaan UIT:ssa.
Höpöhöpö. Se yks suunnaton homonaama hometaloineen on vielä paskempi. Joka oli Idolsissa alkujaan.Tuo titteli kuuluu kyllä Stan Saanilalle.
Totta. Jos toi nyt edes koomikoksi lasketaan mutta Kataja on kyllä Suomen vähiten hauska mies.Höpöhöpö. Se yks suunnaton homonaama hometaloineen on vielä paskempi. Joka oli Idolsissa alkujaan.
Edit: Jonne Kataja!