Naurun tasapaino

Joni

Well-known member
Nuorukaiset jaksaa nauraa hilpeämmin mutta ikääntyneet enemmän facepalmailevat.. Noh niiden ongelma. :tongue:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Ilari Johansson on mielestäni ihan hauska. Tähän maahan mahtuu tosi monta kehnompaakin stand up -koomikkoa.

Jos Riku Suokasta (stand up -uranuurtaja ja Suomen hauskin mies) ei oteta lukuun, niin enpä keksi, kuka olisi parempi tuota kisaa tuomaroimaan.

Nuorukaiset jaksaa nauraa hilpeämmin mutta ikääntyneet enemmän facepalmailevat.. Noh niiden ongelma. :tongue:
Ok.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Johtuu siitä, että nuoret eivät tajua, ja nauravat hilpeästi muiden mukana ettei kukaan tajuaisi, etteivät he tajunneet. Ikääntyneet taas tajuavat että muut nauravat vain siksi etteivät tajua eivätkä sen takia naura.

Tajuatko?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ilari Johansson on mielestäni ihan hauska. Tähän maahan mahtuu tosi monta kehnompaakin stand up -koomikkoa.
Mä olen sangen vakuuttunut, että ammatikseen stand upia tekevistä ei edes Suomessa ihan hevillä (mun makuun) paskempaa löydy. Ja meikäläiset sentään osaa tehdä tosi paskaa stand upia.

Jos Riku Suokasta (stand up -uranuurtaja ja Suomen hauskin mies) ei oteta lukuun, niin enpä keksi, kuka olisi parempi tuota kisaa tuomaroimaan.
Olen hämmentynyt. Tämä se vain osoittaa, että makuja on monia!

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tulikin mieleeni tarina eräästä norjalaisesta stand up -artistista jonka keikkaa olin kerran katsomassa (ei ollut joukkis kai). Hahmo esiintyi illan viimeisenä ja oli ehtinyt latkia baarin antimia koko illan ennen vuoroaan. Känni oli miehellä mallia angsti, ja stand upin sijaan saimmekin kuulla norjanenglanniksi tuiki lannistavaa juopon mongerrusta maailman paskuudesta ynnä masennuksesta.

Kukaan ei nauranut. Olivat varmaan UIT:ssa.

Lunssila

Well-known member
Tulikin mieleeni tarina eräästä norjalaisesta stand up -artistista jonka keikkaa olin kerran katsomassa (ei ollut joukkis kai). Hahmo esiintyi illan viimeisenä ja oli ehtinyt latkia baarin antimia koko illan ennen vuoroaan. Känni oli miehellä mallia angsti, ja stand upin sijaan saimmekin kuulla norjanenglanniksi tuiki lannistavaa juopon mongerrusta maailman paskuudesta ynnä masennuksesta.

Jos juopunut stand up -kiinnostaa, niin Doug Stanhope on aika kova siinä kategoriassa. Doug Stanhope - 60 Inches Of AIDS On Any Given Sunday (Stand up Comedy)

Koko pätkä (Beer Hall Putsch) löytyy Netflixistä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä

Se oli kokonaisvaltainen performanssi siis. Vähän kuin se jenkkikoomikko, joka luki lavalla tunnin ajan olikosenyt omia hullunpapereitaan. Laittaisin YT-linkin jos muistaisin kuka se oli.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Höpöhöpö. Se yks suunnaton homonaama hometaloineen on vielä paskempi. Joka oli Idolsissa alkujaan.

Edit: Jonne Kataja!
Totta. Jos toi nyt edes koomikoksi lasketaan mutta Kataja on kyllä Suomen vähiten hauska mies.

edit: Vietin muuten aikanaan yhden päivän Janne Katajan seurassa ennenkuin hänestä tuli kuuluisa julkku. Oli silloin jo hyvin itseriittoisa ja muisti moneen kertaan mainita, miten on Anita Hirvosen ja Svante Korkiakosken hyvä ystävä ja loistava näyttelijä ja täydellinen mies.

Viimeksi muokattu: