PekPoy
oik. yo.
Saattaa perkele olla vielä edessä moinen. Ei nyt dosentuuri sentäs.Mikset tutkijaksi? Yliopistomaailman pellenpaikoista on jatkuvalla vapaalla haulla mm. dosentuurit.
Saattaa perkele olla vielä edessä moinen. Ei nyt dosentuuri sentäs.Mikset tutkijaksi? Yliopistomaailman pellenpaikoista on jatkuvalla vapaalla haulla mm. dosentuurit.
Hyvä jos ei. Dosenteilla on vähän heikko kaiku nykyään. Mediauskottavuus tittelillä huononlainen. Johtunee yhdestä torvesta nimeltään Bätmän.Ei nyt dosentuuri sentäs.
Bätmänin töitä mä oon kyllä myös aikonut hakea.Hyvä jos ei. Dosenteilla on vähän heikko kaiku nykyään. Mediauskottavuus tittelillä huononlainen. Johtunee yhdestä torvesta nimeltään Bätmän.
Hyökkäisin itsekin helpoimpaan mahdolliseen aukkoon.Bätmänin töitä mä oon kyllä myös aikonut hakea.
Se ei ollut hyvä idea. Kuten ei ollut Samantha Foxin Blondie coveri Call Me. Toisten tonteille ei nyt vaan mennä.Kerran ei ollut helppoa aukkoa mihin hyökätä, niin hyökkäsinpä Puolaan.
Naisten standupissa aina tuntuu toistuvan kuukausikierrolla reteesti vitsailu. Ronskius meni jo, jotakin uutta kiitos.No sehän katosi huit helvettihin tuon edellisen viestin takia. Sen verran voin paljastaa, että Matti oli paras, muut aika tasaisen kehnoja, paitsi naiset jotka erttuivat taas huonoimpina.
Eihän tuo nyt mitenkään hauska ollut.Huumorilinkki erityisesti PekPoylle. Saa muutkin kattoa.
Stand up koomikko Anitta Ahonen keikalla osa 1/2.
Keikkakalenteri löytyy naisen kotisivuilta. Jos Ilari Johanssonin vastaava ahdisti, niin ei kannata tuota katsoa.
Verta imettävät nisät ovat vampyyrijuttuja ja täyttä horroria. Ei ole hauskaa.VERISET TISSIT
Voi vittu. Oikeasti.Huumorilinkki erityisesti PekPoylle. Saa muutkin kattoa.
Stand up koomikko Anitta Ahonen keikalla osa 1/2.
Keikkakalenteri löytyy naisen kotisivuilta. Jos Ilari Johanssonin vastaava ahdisti, niin ei kannata tuota katsoa.
Paskin oma keksimä vitsi 2014!Ei me Kuosm@sMartin juttuja viitsitä pölliä, eihän. Jos vähän harjoitellaan, saatetaan keksiä itse jopa samantasoisia.
Harjoittelu alkaa yleensä sellaisesta baarista minne mies kävelee suhteellisen typeränä ja kohta sutkautetaan.Ei me toistemme juttuja viitsitä pölliä, eihän. Jos vähän harjoitellaan, saatetaan keksiä itse jopa samantasoisia.