Jaajaa, onks toi sun allekirjotukses jostai oikeelta pätkältä nuottei vai onks toi vaa jotai hienoo?106 sanoi:co-driver
Minäkin tunnen väkeä vaikka mistä mutta minä silti mitään tiedä...RITA#28 sanoi:HAHA, sun mielestä niin! Tällä palstalla on varmaa yks joka uskoo mua, sille todistin jo tänään että tunnen porukkaa sekä Subelta että Fordilta, joten tiedän asioita...
Oisit nyt jotain herjaa huudellut!ettelbruck sanoi:Paviljonki: Melusaastaa niin näyttelyhallissa kuin esiintymislavalla. Paljon tuli kuvattua. 106 näytti niin keskittyneeltä etten arvannut huudella raakuuksia kaiteen yli.
Niin, se on eri asia sitte että älyääkö kysyä jos on jotain asiaa...Jippo sanoi:Minäkin tunnen väkeä vaikka mistä mutta minä silti mitään tiedä...
Kylläpä näyttäis jotain löytyvän. Mm. Vellipohjan maalihyppyri, Killeriltä jotakin, Surkee ja podium.106 sanoi:Löytyykö Ide #48 kuvia?
Niin sehän siinä onkin, mutta nämä ajat ovat niitä, mitä Ford ja Subaru ovat mittauksillaan saaneet, molemmat tallit saivat samat ajat...Valde sanoi:Olisi mielenkiintoista tietää, miten noiden autojen erot on mitattu??? Mitään eksaktia mittaustapaa sellaiseen ei ole ellei samoja kavereita laiteta kaikkien aitujen rattiin vuoronperään.
hippopotamus sanoi:Ei ole kauaakaan siitä kun 10 joukossa oli viisi suomalaiskuskia, mutta nyt ei ole kuin yksi tai kaksi. Latvala ei näy kasvavan henkisesti vaadittaviin mittoihin. Oli aivan älytöntä ajaa pohja-ajoista, kun edessä oli pitkä ralli. Pitäisi Jari-Matin vielä henkisesti kasvaa saaamiensa mahdollisuuksien mittaiseksi, mutta taitaa "maailmanmestaruus" jo painaa harteita - isällä ja pojalla;-)
Juho Hänniselle soisi paremmat eväät eteenpäin menoon. Alenin poika varmaan on seuraava suomalainen maailmanmestari, mutta siihen menee aikaa. Gardelta on jo juna mennyt. Jouhki teki virheen kun yritti Gardea ohi Roviksen. Olisi antanut Harrille mahdollisuudet ja sitten olis pedannut Gardelle pöydän, mutta kävi niin, että kun Harri jäi maailmanmestareiden varjoon ja tekniikkamurheiden uhriksi Pösöllä ym. niin tukea ei sitten enää tullutkaan, kun oli uhkana Gardelle!? (valistunut arvaus). Nikaran puolesta ei kannata paljoa vetoa lyödä, sillä "Jouhkin putki" ei enää paljon paina maailmalla, jossa pelataan jo aika isoilla paukuilla...
Ei näy suomalaiskuskeja huipulle tulossa, sillä peli on raakaa eikä aina rehellistä.
Näitä testijuttuja ei sitten mainostella missään sivuilla, ainakaan hirveästi, tallit ei halua testeihin katsojia...Thefirst sanoi:Missäs päin Konnevettä Subaru testaa, Jouhtikylä? onko kenelläkään tietoa vieläkö ovat siellä launtaina?
yritin katsella uutisia SWRT:n sivuilta mutta ei ainakaan osunut silmään.
Edelleenkään en ymmärrä miten noita autojen nopeuksia vois mittailla - kuskithan ne mutkista ajaa ja kello näyttää auton ja kuskin yhteispelin tuloksen. Ainoa minkä voi kohtuullisen pätevästi mitata on mutkien väliset kiihdytysarvot. Mutta se kertoo vain auton yhden ominaisuuden, ei sen mutkanopeutta.RITA#28 sanoi:Niin sehän siinä onkin, mutta nämä ajat ovat niitä, mitä Ford ja Subaru ovat mittauksillaan saaneet, molemmat tallita saivat samat ajat...
Ei niitä tarkasti pystykkään mittaamaan! Ymmärrä jo!:jaska: Mutta nämä erot ovat niitä mitä tallit ovat mitanneet ja käyttävät näitä lukuja...Valde sanoi:Edelleenkään en ymmärrä miten noita autojen nopeuksia vois mittailla - kuskithan ne mutkista ajaa ja kello näyttää auton ja kuskin yhteispelin tuloksen. Ainoa minkä voi kohtuullisen pätevästi mitata on mutkien väliset kiihdytysarvot. Mutta se kertoo vain auton yhden ominaisuuden, ei sen mutkanopeutta.
Itsehän olin katsomassa ja silloin jo huomasin nuo Subben vaikeudet. Ei siellä kauan jaksanut olla kun tunti piti odottaa että näkisi ehkä auton "kiitävän" ohi.RITA#28 sanoi:Näitä testijuttuja ei sitten mainostella missään sivuilla, ainakaan hirveästi, tallit ei halua testeihin katsojia...
Olitko kattomassa niiden testejä? Ite en päässy ku oltiin kuusamossa mökillä...
Semmonen hauska pieni yksityiskohta - Anton syntynyt vuonna -83, Latvala -85. Eli siis Latvalahan tässä on jo menneen talven lumia.. Jari-Matille karttunut aika hyvin kilometrejä WRC-autoilla MM-ralleissa, potentiaali on tullut jo maksimivauhdin kautta esille, enää tarvitaan se varmuus. Kuten mainittua, kyseinen kaava tuo varmasti kovempaa tulosta kuin varmasti keskellä tietä köröttely ala Wilslow Jr. joka ei johda yhtään mihinkään, keräsi isinsä rahoilla kokemusta kuinka monta vuotta tahansa. Jari-Matin tapauksessa se kunnon jättipottitulos tulee ennemmin tai myöhemmin.RITA#28 sanoi:Latvalasta ei vielä oikein voi sanoa... Mutta nyt näyttäisi siltä että pää ei kestä. Tuntuu että kaverista ei ikinä tule mitään... Alenista voi hyvinkin tulla jotain jos vain rahat riittävät!