JoneZi
User
- Liittynyt
- 17.3.2012
- Viestit
- 7582
Jos nyt ruvetaan keulimaan, niin 17. kerta putkeen ja saman verran vuosia mittarissa.taitais olla juhlavuosi katselijana, 20. kerta putkeen :ahem:
Jos nyt ruvetaan keulimaan, niin 17. kerta putkeen ja saman verran vuosia mittarissa.taitais olla juhlavuosi katselijana, 20. kerta putkeen :ahem:
Taitaa ne vaatimukset tulla ihan muualta kuin AKK:lta tai FIA:lta. Voi viranomaisilta tulla sellaiset määräykset jotka vaikuttaa eniten.Se voipi olla hyväkin idea, sillä nämä FIA:n/AKK:n vaatiman ek-henkilöstön määrät ovat kasvaneet exponentiaalisesti sitten 80-luvun.
Keulitaan sitten urakalla, 22. kerta putkeen, ja saman verran ikää mittarissa. Ensimmäiset vuodet toki meni äitin mukana lehdistökeskuksessa nukkuessa...taitais olla juhlavuosi katselijana, 20. kerta putkeen :ahem:
Keulitaan sitten urakalla, 22. kerta putkeen, ja saman verran ikää mittarissa. Ensimmäiset vuodet toki meni äitin mukana lehdistökeskuksessa nukkuessa...
1998 taisi olla.Viimeksi jyskälässä Ounissa hmmm...koskas Kytölehto ajoi tehtaan subarua
Jyväskyläinen olisi ajanut S2000-luokan MM-pisteistä, mutta ei saanut sopivaa kalustoa alleen.
- Emme saaneet kilpailukykyistä autoa tähän luokkaan. Olisin päässyt ajamaan MM-pisteistä maailman parhaita kuljettajia vastaan, mutta kun auto ei olisi ollut aivan tämän luokan huipulta, niin ei sitä vauhtia hanskallaan saisi riittävästi lisää. Toki osittain kyse on myös budjetista, se on rehellisesti myönnettävä. Harmittaa vietävästi. Olisin todellakin halunnut ajaa, Pajunen sanoi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2012/07/1587066/suomalaiskuski-vetaytyi-jyskalasta-harmittaa-vietavasti
Kaikki ei aja, vaan pelkästään kärkikuskit, mutta en tiedä miten tuo Jyväskylässä menee, sillä välillä vain WRC-autot ovat ajaneet, mutta välillä siellä on ollut Ogier. Mutta WRC:t ja korkeintaan muutama muu auto. Mutta kuskit ajavat sen ensin harjoituksena pari kertaa läpi (tämän saatatkin tietää).sitten kysymys koskien ns..aika ajo ek.ta.
ajaako kaikki kuskit tuon läpi?? vaiko top 20 vai miten tuo menee??
Vissiin muut, kuin p1 ja p2 kuskit saavat ajaa aika-ajon jälkeen shakedownia niin kauan, kuin kerkeävät.Kaikki ei aja, vaan pelkästään kärkikuskit, mutta en tiedä miten tuo Jyväskylässä menee, sillä välillä vain WRC-autot ovat ajaneet, mutta välillä siellä on ollut Ogier. Mutta WRC:t ja korkeintaan muutama muu auto. Mutta kuskit ajavat sen ensin harjoituksena pari kertaa läpi (tämän saatatkin tietää).
Ainakin testiä ajamassa että tuskin meinaa siihen jättää...Onko Rantasen Matista mitään uutta, vai ratkeaako ajaminen vasta viikonlopun lottokierroksen jälkeen. Kuitenkin viisi miljoonaa jaossa, kai sillä yhden norfin ajaisi.
Nyt olis syytä jo tarkistaa lääkitystä, kuoma - sen verran nyrjähtänyttä tekstiä tuli tuonne B-ryhmä-stooriinkin. Sekä oikeasti tutustua mitä tapahtumajärjestäjiltä nykyään vaaditaan.sillä nämä FIA:n/AKK:n vaatiman ek-henkilöstön määrät ovat kasvaneet exponentiaalisesti sitten 80-luvun.
Niin no, tuota Mynnilän isännän antamaa porttikieltoa ei varmaan ole perusteltu viime vuoden sotkuilla, koska viime vuonna maali oli jo ennen niitä peltoja. Eli tuskimpa on paljon sotkettu niitä kohtia silloin.Katselijoiden käytöksen myötä taitaa tuo järjestäminen olla vuodesta toiseen aina vaan vaikeampaa ( esim Juupajoelle ei enää isäntä päästänyt pellolle, kun sinne rikotti pulloja ja nyt on Mynnilässä isäntä sanonut, etteä heidän pellolla kasvaa heinää ei tölkkejä).
Renkaat taitaa olla väärän merkkiset.Hyvä homma jos sai raavittua tuohet kasaan. Toivottavasti on nyt sellainen laite alla, ettei tartte heti alkuunsa sitä kaataa.