Käsittääkseni sinne oli kaikki (paitsi paikalle ekana ajaneet) "kutsuttu"SuzZ sanoi:Porukka oli tunkenut autot niin tihiään ettei meidän automme edes mahtunut paikalle. Ja meidät oli "kutsuttu" sinne,
Tälläsiä asioita varten on keksitty puhelin eli kännykkä. Jonka voi ottaa käteensä ja soittaa ihmisille jotka on 2h turhaan etsineet pätkän kääntymiskohtaa, että paikka täysi niin ei ois tarvinnu ees vaivautua ajamaan sinne asti kikkailemaan.jaska sanoi:Käsittääkseni sinne oli kaikki (paitsi paikalle ekana ajaneet) "kutsuttu"
Eikä autoja tosiaankaan ollut tiheässä, siellä ekan auton edessä oli vielä ~10m tilaa, jos se olisi alunperin ajettu tarpeeksi pitkälle, niin oltaisiin kaikki mahduttu.
Nythän esim. Micra tuli "laillisesti" parkeeratuksi vasta järkkärin kikkailujen jälkeen... ja silloinkin ~10 sentillä.
Paitsi muistaakseni silloin kun joku teistä soitti minulle, neuvoin soittamaan Jr-lle, joka sanoi sitten myöhemmin ettei ollut kuullut kajaanilaisista mitään.RK-62 sanoi:Yhteydenpito tosiaankin petti sen verran, että jos meille olisi heti tullut tieto paikan olevan täynnä, olisimme voineet alkaa katselemaan heti silloin jotakin muuta paikkaa. Noh... Pitää ottaa opiksi tästä.
Itse en muista soittaneeni ku Acelle ja sen jälkeen JR:lle. Sekin oli vasta Kakaristosta eli muutaman kilsan ja ehkä noin 30 min. päästä ku ehdittiin sinne paikalle. Totta sekin, että olisi voinut itsekin soittaa aiemmin ja varmistaa, että onhan siellä varmasti tilaa. Ei tullut vaan mieleen siinä vaiheessa, kun reittikin oli hieman hukassa.Jacques sanoi:Paitsi muistaakseni silloin kun joku teistä soitti minulle, neuvoin soittamaan Jr-lle, joka sanoi sitten myöhemmin ettei ollut kuullut kajaanilaisista mitään.
Ok...RK-62 sanoi:Itse en muista soittaneeni ku Acelle ja sen jälkeen JR:lle. Sekin oli vasta Kakaristosta eli muutaman kilsan ja ehkä noin 30 min. päästä ku ehdittiin sinne paikalle. Totta sekin, että olisi voinut itsekin soittaa aiemmin ja varmistaa, että onhan siellä varmasti tilaa. Ei tullut vaan mieleen siinä vaiheessa, kun reittikin oli hieman hukassa.
AiNick_W sanoi:Jr soitti Jacquesille ja SamiJ vastasi Acen puhelimeen johon RK soitti. Näin se meni, tiedoksi.
Tämä selvä.... :doubtful:Nick_W sanoi:Jr soitti Jacquesille ja SamiJ vastasi Acen puhelimeen johon RK soitti. Näin se meni, tiedoksi.