leipurihiiva
puunaama
voi hitto. ylen kuvan perusteella vois sanoa, että jani hätäili vähän liikaa, ja huonolla munkilla auto liuku ojaan ja jäi sinne kiinni. :thumbfh:veejii sanoi:Paasonen siis jatkaa ja ulosajo oli vaan väistö? tuliko tuhoja?
voi hitto. ylen kuvan perusteella vois sanoa, että jani hätäili vähän liikaa, ja huonolla munkilla auto liuku ojaan ja jäi sinne kiinni. :thumbfh:veejii sanoi:Paasonen siis jatkaa ja ulosajo oli vaan väistö? tuliko tuhoja?
tähän liuta rumia sanojaRami sanoi:Marcus jätti kesken
Marcus kertoi itse. Timppa ei päässyt itse autosta ulos.Ruuben sanoi:Mistä näin varmaa tietoa? Kaikkialta olen kuullut että EHKÄ.
En ole itse kuullut, mutta loistojuttu olisi tosiaan! :idea:Mr Cale sanoi:WRC Ralliradiossa sano just, että 99 % varmuudella jatkaa...![]()
Taisi mennä Eestin poikien saitti nurin. Onko kellään heittää vaihtoehtoista splittiseurantaa?Valde sanoi:http://nuclear.pri.ee/wrc/index.php?rally=Finland&stage=1
Tuota sivulta löydät nykyään maksulliset live-väliajat virolaisten välittäminä. Ralliradio varmaan muuten pitää tilanteen tasalla. Myös Mitsubishin virallinen wrc-saitti antaa usein tietoja, jos jollain on ollut ongelmia ek:lla.
Mr Cale sanoi:Taisi mennä Eestin poikien saitti nurin. Onko kellään heittää vaihtoehtoista splittiseurantaa?