Sammypiru
Isä
Täältäkin on tulossa yks auto ralleihin. Sitä ei vielä tiedä kuinka monta siinä on tulossa.
Mikäli paikka kartturin vierestä on vapaa, niin voin täyttää sen. :thumbup:Jr- sanoi:Ace17 varmaan on kans kyytiä vaille![]()
Eiköhän.Ace17 sanoi:Mikäli paikka kartturin vierestä on vapaa, niin voin täyttää sen. :thumbup:
ja menettää poikuutensaMatxi sanoi:Acehan on meinannut ottaa Jyskässä elämänsä ensimmäiset kännit!
Kiistätkö muka väitteen jonka lähetit tekstiviestitse Ukon Juhlan aikaan?Ace17 sanoi:Ihme sekoilua.![]()
Kenen teistä kanssa?Jacques sanoi:ja menettää poikuutensa
Viimevuonna oltiin siinä, kiva paikka katsella kun se rinne toimii tavallaan 'katsomona'. Kyllä siihen paikkaan tarvii uusiksi menn', viimevuonna ei tapahtunut mitään kummallista. Toivottavasti nyt tapahtuu.McMike sanoi:Monesti olen ollut Laukaan pätkällä siinä alamäki mutkan kohdalla. Tie laskeutuu aika jyrkästi ja kohdalla on vasemmalle tiukkeneva mutka. Kaiken lisäksi tien kallistus on ulkokurviin päin.
Aina on ollut tapahtumia ja ulosajoja kyseisessä paikassa, jopa kärkinimilläkin on tapahtumia riittänyt. Ehkäpä perjantaina menen taas samaan paikkaan katselemaan "ohjelmaa".
Ei kai kun mä olin ihan eri paikassa.Jr- sanoi:... viimevuonna ei tapahtunut mitään kummallista.
nojaa ... mä en noista pelkistä "kaatopaikoista" niin innostu. Hienoa nähdä muuten tylsässä paikassa kaksi kaatoa ... jos et juuri sillä hetkellä hae uutta olutta tms.Jr- sanoi:Tämä muuten kannattaa lukea läpi kun suunnittelee paikkoja mihin mennä.
http://www.ralli.net/modules.php?name=Foorumsit&file=viewtopic&t=421&start=0
Tämä seuraava paikka vois olla mielenkiintoinen:
'Ouninpohja n.1km ennen maalia valtion nyppyvasuri...latvialaisten puma ja italian poikien mitsu muutamalla voltilla nurin.Äffäläisiä ei kaatunut,liki oli monella.Hieno paikka.'
No siis kaadothan ne suola on! :ahem:jaska sanoi:nojaa ... mä en noista pelkistä "kaatopaikoista" niin innostu. Hienoa nähdä muuten tylsässä paikassa kaksi kaatoa ... jos et juuri sillä hetkellä hae uutta olutta tms.
Mieluummin paikka, jossa on komea hyppy tms.