Kyllä mulla ainakin on niin, että jos ei muutaman ensimmäisen jakson aikana herätä minkäänlaista mielenkiintoa, niin saa jäädä.Sarjat on yleensä parhaimmillaan 4-5 tuotantokauden kohdalla...
Minähän taas tykkään tosta ihan pirusti. Noh, makuasioita.Joskus viime talvena ostin ekan kauden How I Met Your Motheria ja jäi muistaakseni neljän jakson jälkeen kesken, sen verran perseestä oli. Ei edes hymyilyttänyt kertaakaan.
Kieltämättä houkutteleva tarjous.Orange Is the New Blackia kannattaa tietysti katsoa jo ihan sen vuoksi, että lähes jokaisessa jaksossa on lesboilua sekä näytetään paljaita tissejä :frank:
Ekat neljä-viis kautta oli aikamoista tykitystä, sen jälkeen muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta hirveää väkisinväännettyä paskaa.Minähän taas tykkään tosta ihan pirusti. Noh, makuasioita.
Täällä toi tulee sen verran monelta kanavalta, että mulla ei useinkaan ole yksittäistä jaksoa katsoessani aavistustakaan siitä, mistä tuotantokaudesta on kyse. Ehkäpä ihan hyväkin niin, eipä ole ennakkoasenteet häritsemässä. Pääsääntöisesti tykkään.Ekat neljä-viis kautta oli aikamoista tykitystä, sen jälkeen muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta hirveää väkisinväännettyä paskaa.
Legen.....................dary.Täällä toi tulee sen verran monelta kanavalta, että mulla ei useinkaan ole yksittäistä jaksoa katsoessani aavistustakaan siitä, mistä tuotantokaudesta on kyse. Ehkäpä ihan hyväkin niin, eipä ole ennakkoasenteet häritsemässä. Pääsääntöisesti tykkään.
Jos juonittelu ja selkäänpuukotus ei kiinnosta niin ei kannata jatkaa.Kaksi jaksoa House of Cardsia takana ja evvk. Juonittelua ja selkäänpuukotusta, Kaunarit tulee mieleen.
Mites se Hola?Ovat ainakin britti-Netflixissä vaihtaneet osan tarjolla olevista sarjoista. Mulla jäi Star Trek kesken.
Netflix on uhkaillut alkavansa sulkemaan tilejä joilla moista käytetään. Ehkä toteuttavat uhkauksensa, ehkä eivät, mutta kun katselen kämppiksen tunnuksilla niin en raaski ottaa riskiä.Mites se Hola?
Otin viime viikolla Netflixin. House of Cards, Welcome to Sweden ja The Bletchley Circle katseltu nyt kokonaan. Kahden kerroksen väkeä aloittelen. House of Lies todettu sellaiseksi, että en taida 1,5 jaksoa enempää katsoa. Marplen ja Poirot'n edesottamuksia vilkuiltu niiltä osin, kun en osaa vielä ulkoa.
Jo terve vaan! :ahem:Mites se Hola?