Mä en nyt tajua mitä noi napisee. Tekstitykset ovat ilmaisia, niin mitä vitun väliä missä niitä käytetään.
Mä en nyt tajua mitä noi napisee. Tekstitykset ovat ilmaisia, niin mitä vitun väliä missä niitä käytetään.
Ton yhteisön idahan on tehdä ilmaisia käännöksiä ilmaiseksi käytettäväksi. Ymmärrän kyllä, etteivät tykkää kun joku tekee niillä bisnestä.Mä en nyt tajua mitä noi napisee. Tekstitykset ovat ilmaisia, niin mitä vitun väliä missä niitä käytetään.
Voi sen tolleinkin ajatella. Ihan sama, kun en kumminkaan kyseistä palvelua käytä.Ton yhteisön idahan on tehdä ilmaisia käännöksiä ilmaiseksi käytettäväksi. Ymmärrän kyllä, etteivät tykkää kun joku tekee niillä bisnestä.
Oot nähnyt tulevaisuuden ja ymmärtänyt mistä on kysymys. Et taida olla suomalaisia?Teinkö väärin kun kattelin just Katsomon kautta viime tiistain X-Factorin?
*palaa helvetin tulessa*
Ja eipä ko. yhteisö taida itsekään omistaa oikeuksia lähdemateriaaliin tai sen ääninauhan kääntämiseenTon yhteisön idahan on tehdä ilmaisia käännöksiä ilmaiseksi käytettäväksi. Ymmärrän kyllä, etteivät tykkää kun joku tekee niillä bisnestä.
No en! Herättivät aamulla väärän miehen ja just kun kävin kattoon peiliin niin siellä näky MUSTA NAAMA!Oot nähnyt tulevaisuuden ja ymmärtänyt mistä on kysymys. Et taida olla suomalaisia?
Yks joka näki tulevaisuuden sanoi sen olevan Bruce Springsteen, erään toisen mukaan se taas on Clive Barker. Että tiedä häntä sitten.Oot nähnyt tulevaisuuden ja ymmärtänyt mistä on kysymys. Et taida olla suomalaisia?
Törni on semmone hipster ja trend setter ja early adopter.Jokainen joka nyt näkee ja kokee Netflixin ymmärtää mikä on tulevaisuus. Siis nimenomaan tulevaisuus -ei tämä hetki. Netflix on joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta. Kestää pitkään ennenkuin ip-tv laitteet yleistyvät ja massat ymmärtävät, että paras tapa katsoa vaikka jokin tv-sarja ei ole pongata se joltain "tv-kanavalta" ja katsoa se "livenä" tai "nauhoittaa" se johonkin boxiin kotona. Eikä tämän kirjoituksen ole tarkoitus halveerata ketään -ainoastaan todeta asia.
Loistava kikka! Valikoima laajeni mukavasti.
Mksi et muka näe? Mulla mitään ongelmia ollut.Tulipa koettua netflix. Olis varmaan ihan hyvä systeemi jos niitä leffoja sieltä oikeasti näkis. :thumbdown
Toimivuuden tason saa määritellä jokainen itse. Itse selviäisin vaikka millaisella virityksellä (en siis moiti sinun kytekentöjäsi virytkseksi) mutta meillä muu perhe olisi kyllä jäänyt Netflixistä melko osattomaksi ilman iptv-purkkia joka toimii yhtä helposti kaukosäätimellä kun "printeinen" telkka konsanaan.No mulla on tietsikka kytkettynä 47 tuumaiseen telkkariin, niin en itseäni väliinputoajaksi koe. Niin ja xboxilla.
Miten sen Netflixin katseluelämys sen Apple-TV:n kautta poikkeaa oleellisesta kunnollisesta nykyaikaisesta telkkarista, jossa on Netflix yms. sisäänrakennettuna eikä mitään lisälaitteita tarvita, niinkuin vanhaan aikaa tarvittiin?Sen verran on tietysti pakko sanoa, että paljon enemmän tuosta saa irti jos on joku iptv-laite (kuten itselläni) telkkarissa kiinni (Boxee, Apple-tv yms jossa Netflix pyörii).