Netflix, Viaplay & Filmnet - Tulevaisuutta muille, todellisuutta edelläkävijöille

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Toimivuuden tason saa määritellä jokainen itse. Itse selviäisin vaikka millaisella virityksellä (en siis moiti sinun kytekentöjäsi virytkseksi) mutta meillä muu perhe olisi kyllä jäänyt Netflixistä melko osattomaksi ilman iptv-purkkia joka toimii yhtä helposti kaukosäätimellä kun "printeinen" telkka konsanaan.
:D:D:D

Törni

Well-known member
Miten sen Netflixin katseluelämys sen Apple-TV:n kautta poikkeaa oleellisesta kunnollisesta nykyaikaisesta telkkarista, jossa on Netflix yms. sisäänrakennettuna eikä mitään lisälaitteita tarvita, niinkuin vanhaan aikaa tarvittiin?
En muistaakseni verrannut Apple-tv:tä sellaiseen telkkariin jossa Netflix on sisäänrakennettuna vaan vertasin sitä viritykseen jossa tietsikka on kytketty telkkariin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Miten sen Netflixin katseluelämys sen Apple-TV:n kautta poikkeaa oleellisesta kunnollisesta nykyaikaisesta telkkarista, jossa on Netflix yms. sisäänrakennettuna eikä mitään lisälaitteita tarvita, niinkuin vanhaan aikaa tarvittiin?
Apple on kato hakenu napin painamiselle patenttia, kun tehny sen niin paljon helpommaksi kun muut, jotka ei osaa sillä rahastaa ;)

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
En muistaakseni verrannut Apple-tv:tä sellaiseen telkkariin jossa Netflix on sisäänrakennettuna vaan vertasin sitä viritykseen jossa tietsikka on kytketty telkkariin.
Perheelliselle hyvä ratkaisu toi sun viritys, mutta mulle riittää 5 metrin hdmi johto.

Törni

Well-known member
Apple on kato hakenu napin painamiselle patenttia, kun tehny sen niin paljon helpommaksi kun muut, jotka ei osaa sillä rahastaa ;)
Ottaapa yksi tuotemerkki saatanan koville. Mistä moisen katkeruuden oikein saa hankittua :D

Mitä mieltä sinä olet Netflixistä?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En tiedä kun minulla ei ole televisiota jossa on sisäänrakennettu Netflix. Onko sinulla Apple-tv:tä?

Mutta jos pitäisi arvata niin sanoinsin, että ei mitenkään.
Ei ole Apple-tv:tä, siksi minun olikin pakko kysyä. Mutta olet näemmä tietämätön samasta syystä kuin minäkin jouduin kysymään :).

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Keskustelun innoittamana kävin sivuilla tutustumassa. Mun Netflixissä on jotain vikaa? "Selaa tarjontaa"-valikoista oli urheilu hukkunut johonkin. Kelpaako kenellekään ilmainen kuukausi? Luopuisin omastani...

Törni

Well-known member
Netflix on minusta nimenomaan hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Sen kuukausihinnalla saa muista tyypillisistä ip-tv videovuoraamoista vain 2-4 leffaa vuokraamosta, leffan iästä ja suosiosta riippuen.

Lisäksi tv-sarjat ja dokumentit nostavat palvelun arvoa. Eli hintaansa nähden minusta loistava palvelu.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Netflix ois kyllä hyödyllinen, jos tietäisi, että mitä leffoja haluaisi katsoa, ja jos kyseiset leffat sieltä löytyisivät.

Itselläni ei näin ole, joten olen mielelläni televisioyhtiöiden orja, ja annan heidän päättää mitä katson.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ottaapa yksi tuotemerkki saatanan koville. Mistä moisen katkeruuden oikein saa hankittua :D

Mitä mieltä sinä olet Netflixistä?
Ei ota. Mutta Apple faneilla ottaa pian, kun tajuaa, että Apple ei olekkaan patentoinu napin painallusta ;)

Toimii varmaan ihan hyvin, jos olis kiinnostunut. Itse en ole vielä Netflixiin liittynyt, vaikka sitä Playsation ja kotiteatteri tarjoaakin. Huomaatko. Ei yhtään Apple tuotetta, ja silti katseltavissa ilman mitään " ihmeellisiä" tietska virityksiä ;)

Ehkä jossain vaiheessa tulee tarkemmin tutustuttua, jos alkaa löytymään myös asiaohjelmaa/dokumenttia tarjonnassa runsaastikkin. Sarjoja/leffoja en jaksa tuijottaa säännöllisesti, eli kuukausimaksu on sen puoleen turha. Onhan tuossa jo tuo videovuokraamo boxissa, jos haluaa jonkun leffan katsoa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
No kyllähän sen näkee sokea Reettakin, että ottaa. Et sä muuten siitä jaksais joka käänteessä jauhaa ;)
Sinähän niistä tuotteista täällä jaksat jauhaa.

Appletv :D:D:D:D. Pian kai ne väittää, etttä ne on keksiny sen ja yrittää saada muille myyntikieltoja, vaikka heillä ei siitä tietenkään patentteja olekkaan. Mutta ei ne myöskään niitä tarvi, koska ne on kuitenkin Applen mielestä pätemättömiä :D:D

Kai sulla on jo muuten iMaster kahvinkeitin. Se on vähän korkeempi kun muut keittimet, ettei mahdu normaaliin tiskipöytä/kuivauskaappi väliin keittiössä. Pakko laittaa siihen keittiön pöydälle, vähän näkyvämpään paikkaan. Siinä saa keitettyä jopa 12 kuppia kahvia. Ova kuitenkin vaan tollasia capputsino sormustimia. MoccaMasterille hakevat myyntikieltoa koko maailmaan, koksa on kuulemma Jobsin keksintö jo joskus -70 luvulla :frank:

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Kah, lähtihän tuo pyörimään kun firefoxilla koitti. Toistaiseksi näyttää kyllä leffatarjonta sen verta alelaarin tavaralta ettei välttämättä tule kuukautta pidemmälle tilattua.