Nettikiusaaminen & F1-Forum

  • Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Oletko?

  • Olen havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

    Äänet: 15 62,5%
  • En ole havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

    Äänet: 3 12,5%
  • EOS / En halua vastata / muu

    Äänet: 6 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    24

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Täydet pisteet markoj:lle näistä kommenteista. Kun tätä ketjua luin, ensimmäiset mieleeni tulevevat Jonin kiusaajat olivat PekPoy, OoPee ja toleranssisiipi. Onhan niitä muitakin, mutta nämä ovat kärkenä jääneet mieleen. PekPoy taisi älytä asian jo jollain tasolla itsekin, OoPee on edelleen täydellinen.
Täytyy kyllä ilmoittaa, että hämmästyin suuresti nähressäni aikanaan kakopaasun listan jonin kiusaajista.:rolleyes:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tämä ei hämmästytä minua lainkaan. Olit sinäkin listallani, et vain kärkikolmikkoon päässyt.
Ahaa. En olisi uskonut, että sinulla kristallipallo josta voit katsoa mikä hämmästyttää ja mikä ei meikäläistä. :eek:

Olen itsekin sitä mieltä, että osa porukoista meni taanoin liian pitkälle Jonin kius..härnäämisessä. (jonka burb otti esille ja hänen sanomisensa ja asiaan puuttumisensa olikin ihan asiallista EIKÄ mennyt ylitse niin kuin sinulla listoinesi) Raja tuli mielestäni vastaan siinä, kun Joni ylläpitopuolella alkoi vaatimaan sen yhden toikin poistoa. Voi siis olettaa, että kyseinen toikki oli se joka meni ylitse. Ja ehkä siitä toikista olikin hassuttelu kaukana.

Täällähän on selkeästi kaikki tasapuolisesti silloin tällöin hassuttelun uhrina. Ne, jotka antavat aihetta esim. osallistumisellaan tai joillain tempauksillaan/kuvilla yms. saattavat olla muita enemmän kohteena. Pelkästään yksipuolista kiusaamista pitkällä tähtäimellä Joninkaan osalta en ole useinkaan havainut. Muutamat hahmot ovat jo kertoneet mitkä asiat Jonissa häiritsee, niin en ala niitä toistamaan. Eikä toisaalta ne asiat ihan niin paljon minua häiritse, kun selvästi muutamaa muuta. Se, että niistä tietystä asioista kuten "nuoruus", pälvikaljut yms. lasketaan leikkiä on omasta mielestäni ihan ok, vaikka kohde näitä asioita todennäköisesti mielessään itse suurentelee.

Ylipäätään viittaisit aiemmin tiettyyn tekijään, joka vaikuttaa nimenomaan J:n osalta. Mielestäni hyvä kysymys, että tahtoisiko ko. henkilö häntä kohdeltavan kuitenkin kuten muitakin. Näen tässä muuten tiettyä synergiaa aiemmin täällä kirjotelleen IsoKasiin verrattuna.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Annan OoPeelle anteeksi mutten kannata pohtimista ennen postaamista. Syö viihdearvoa.
 
Ylös