OoPee
Nuori ikäisekseen
Painu helvettiin, aijaijai! :thumbdownSe vaan näyttää rumalta silleen tiukasti rajattuna. Tai jotain tommosta esteettisluonteista mittakaavajutskaa. Heh "Noi ruman...".
Painu helvettiin, aijaijai! :thumbdownSe vaan näyttää rumalta silleen tiukasti rajattuna. Tai jotain tommosta esteettisluonteista mittakaavajutskaa. Heh "Noi ruman...".
Tai jos tykkää siitä vaimosta kovasti, niin vaihtaa asentoa siirtymällä itse alle. Tai doggy stylee. Tai cimii tai bdsm:ää tai ...se vitun paskanruskee vaimo siinä alla on helvetin ruma. VAIHDA SE! KUULITKO!!!!??? VAIHDA SE!!!!
Siellä ei viina nouse päähän, kuulemma. Ikävä paikka.Painu helvettiin, aijaijai! :thumbdown
Tänään kaverin luokse grillibileisiin, kera juoman. Huomenna aamulla yhdeksältä aamiaiselle tuttujen luokse ja heti iltapäivällä taas grillamaan seuraavien tuttujen luokse. Röyh!Itsehän saunon tänään. Kera juoman.
No jo on sitten... :nope:Siellä ei viina nouse päähän, kuulemma. Ikävä paikka.
:alppu:Tänään kaverin luokse grillibileisiin, kera juoman. Huomenna aamulla yhdeksältä aamiaiselle tuttujen luokse ja heti iltapäivällä taas grillamaan seuraavien tuttujen luokse. Röyh!![]()
Saunaan sitten loppuviikosta Suomessa:alppu:
Noja persketa. Sitten kelpaaSaunaan sitten loppuviikosta Suomessa![]()
Kyllä. Siksi lopetin niiden ilmoittelun vaikka lähdikin jo alaspäin laskemaan sekä kaksinumeroisia bongaamaan.Ehkä Salmista harmittaa, kun rekisterikilpibongaukset eivät kerää huomiota samalla tavalla.
Joko privan katsonut?Kyllä. Siksi lopetin niiden ilmoittelun vaikka lähdikin jo alaspäin laskemaan sekä kaksinumeroisia bongaamaan.![]()
No enpä ole. Mulla on firman sähköpostiin ja intraan salasana vanhentunut reilu pari viikkoa sitten ja en ole saanut näin lomalla aikaiseksi siihen pyytää uutta salasanaa ulkomailta. Oman maan nörde palaa töihin ma 17.8.Joko privan katsonut?
Ok.No enpä ole. Mulla on firman sähköpostiin ja intraan salasana vanhentunut reilu pari viikkoa sitten ja en ole saanut näin lomalla aikaiseksi siihen pyytää uutta salasanaa ulkomailta. Oman maan nörde palaa töihin ma 17.8.
Noku.....Miten firman intran ja sähköpostin salasanat liittyvät Forumin privoihin?
Olet oikeassa, kyllä Salmisen Jone on ollut fiksumpi kuin Mosse/Jones jne... aikoinaan. EI läheskään niin täys kusipää! Itsekin lupasi hieman parantaa tapojaan. Mossella tahtoi olla lähes kaikesta korostetusti negatiivista kaivettavaa ja sanottavaa eriasteisen vittuilun/"huumorin" kera. Toisaalta tarkkaa havainnointia eri asioista.Jos mulkku on täysi, eikö se pitäisi tyhjentää? Huolestuneena olen pannut merkille, että olen nykyään hyvin usein samaa mieltä Salmisen kanssa. Myyntiritsa (tykki olisi liioittelua) saa joskus kirjoitettua nopeasti ja pelkistetyksi mielipiteitä, joita voisin kuvitella omikseni. Onneksi vanha Mosse keulii taustalla aika ajoin.
Mamut lähtee torille mielenosoitukseen nytse vitun paskanruskee vaimo siinä alla on helvetin ruma. VAIHDA SE! KUULITKO!!!!??? VAIHDA SE!!!!
Runkkaa pimeessä.Minulla on ruma penis. Miten edetä?
Peeniksen rumuudella ei ole väliä, tärkeintä on luisto ja kitka. Jos otat, älä jyystä!Minulla on ruma penis. Miten edetä?