Nettikiusaaminen & F1-Forum

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Oletko?

• Olen havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 15 62,5%
  • En ole havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 3 12,5%
  • EOS / En halua vastata / muu

Äänet: 6 25,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
se vitun paskanruskee vaimo siinä alla on helvetin ruma. VAIHDA SE! KUULITKO!!!!??? VAIHDA SE!!!!
Tai jos tykkää siitä vaimosta kovasti, niin vaihtaa asentoa siirtymällä itse alle. Tai doggy stylee. Tai cimii tai bdsm:ää tai ...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itsehän saunon tänään. Kera juoman.
Tänään kaverin luokse grillibileisiin, kera juoman. Huomenna aamulla yhdeksältä aamiaiselle tuttujen luokse ja heti iltapäivällä taas grillamaan seuraavien tuttujen luokse. Röyh! :eek:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Miten firman intran ja sähköpostin salasanat liittyvät Forumin privoihin?
Noku.....:eek:

En huomannut tuossa yläreunassa tuota ilmoitusta 'tiedotukset' palkissa. Ja kun normisti se priviledge-ilmoitus tulee myös sähköpotsiin, niin tulee melkeinpä se aina luettua.

Nomi, kiitti muistutuksesta. Kävin lukemassa sun 'Ok':n jälkeen heti!

Vesku

Maatalousneuvos
Jos mulkku on täysi, eikö se pitäisi tyhjentää? Huolestuneena olen pannut merkille, että olen nykyään hyvin usein samaa mieltä Salmisen kanssa. Myyntiritsa (tykki olisi liioittelua) saa joskus kirjoitettua nopeasti ja pelkistetyksi mielipiteitä, joita voisin kuvitella omikseni. Onneksi vanha Mosse keulii taustalla aika ajoin.
Olet oikeassa, kyllä Salmisen Jone on ollut fiksumpi kuin Mosse/Jones jne... aikoinaan. EI läheskään niin täys kusipää! Itsekin lupasi hieman parantaa tapojaan. Mossella tahtoi olla lähes kaikesta korostetusti negatiivista kaivettavaa ja sanottavaa eriasteisen vittuilun/"huumorin" kera. Toisaalta tarkkaa havainnointia eri asioista.

Noihin Jonin juttuihin voi varmasti reagoida tai olla jopa reagoimatta monin tavoin ja mikään tapa ei liene loppujen lopuksi sen huonompi tai väärempi kuin muutkaan. Jonia on ohjastettu ja neuvottu asiallisesti hyvässäkin hengessä monta vuotta, mutta eipä paljon muutosta lie tullut toimintatapoihinsa. Jonen koksumainen "pystyhaukku" rautalangan vääntämiseen Jonin toiminnasta oli varmaan "teknisesti" ihan oikein ja sinällään jollain tasolla "hyvää tarkoittava", mutta olisihan sen voinut jättää tekemättä. Joni on Joni ( nuori mies elämänpolkujaan etsimässä), tekee hommansa sillä lailla, kuin kykenee ja katsoo parhaaksi. Ymmärtääkseni Joni on joskus ilmoittanut, että hänellä on ( ollut?) jonkinsortin aivovamma ja siten ei ehkä mahdollisuutta täysin "normistandardi"toimintaan. Jopa hieman surullisena olen siksi noita "ohjeistuksia" ja vittuilua hälle lukenut.

Viimeksi muokattu: