Nettikiusaaminen & F1-Forum

  • Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Oletko?

  • Olen havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

    Äänet: 15 62,5%
  • En ole havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

    Äänet: 3 12,5%
  • EOS / En halua vastata / muu

    Äänet: 6 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    24

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
En ota kantaa siihen, että kuka on kiusannut ja ketä. Usein kuitenkin nettikiusaaminen on seurausta siitä, että kiusaamisen kohde käyttäytyy urposti ja antaa itsestään pellen kuvan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Kyllä mä näkisin, että nettikiusaamiseen tällaisessa paikassa liittyisi henkilökohtaisten tietojen jakamista ja siitä tulee täällä herkästi bannia. Anonyymille hahmolle vittuilu täällä ei ole mitään kiusaamista, senhän voi halutessaan lopettaa koska vaan painamalla tuota ruksia tuolla noin yläkulmassa tai laittamalla vittuilija ignoreen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tiedän yhden tyypin, kutsutaan häntä nyt vaikka nimellä 'Benjamin Bensin', jota on puolitoista vuosikymmentä solvattu F1-Forumilla milloin ties miksi ornariksi tai katalaksi kaljaketkuksi soimaten. Väitetään, että hän joisi denaturoitua etanolia mukamas vaikka se onkin ihan kukkua ainakin silloin tällöin. Myös hänen mentaalisesta olotilastaan ja hourulansa sijainnista on esitetty hyvin piikikkäitä väittämiä.

Voi vain kuvitella miten pahalta tuosta nimeltämainitsemattomasta eikun siis onhan sen nimi mainittu eli Benjaminista tuntuu.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tiedän yhden tyypin, kutsutaan häntä nyt vaikka nimellä 'Benjamin Bensin', jota on puolitoista vuosikymmentä solvattu F1-Forumilla milloin ties miksi ornariksi tai katalaksi kaljaketkuksi soimaten. Väitetään, että hän joisi denaturoitua etanolia mukamas vaikka se onkin ihan kukkua ainakin silloin tällöin. Myös hänen mentaalisesta olotilastaan ja hourulansa sijainnista on esitetty hyvin piikikkäitä väittämiä.

Voi vain kuvitella miten pahalta tuosta nimeltämainitsemattomasta eikun siis onhan sen nimi mainittu eli Benjaminista tuntuu.
Kuvauksesta päätellen kyseinen tyyppi on täysin epäilemättä ansainnut aivan kaikki vastaanottamansa solvaukset.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Kyllä mä näkisin, että nettikiusaamiseen tällaisessa paikassa liittyisi henkilökohtaisten tietojen jakamista ja siitä tulee täällä herkästi bannia. Anonyymille hahmolle vittuilu täällä ei ole mitään kiusaamista, senhän voi halutessaan lopettaa koska vaan painamalla tuota ruksia tuolla noin yläkulmassa tai laittamalla vittuilija ignoreen.
Ei se ole nollasummapeliä ruksia painamalla. Kiusaamisessa keskeistä on kiusaajan kiusaamisella tavoittelema hedonistinen mielihyvä sekä itsetyydyttyneisyystason nosto. Elikkä ruksin painamisen sijaan lobotomia voisi toimia.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Nyt kun kysyttiin, niin olen kiinnittänyt Salmisen Jonen outoon kielenkäyttöön huomiota. Suomen hävitessä jääkiekossa valmentajan kutsumanimi oli Jonen kynässä isoon nenään viitaten "Nokka". Poliittisesti väärän henkilön puhetavan Salminen nimesi "homoääniseksi". Varsin kypsää jutustelua, eikö? Huomaan, että Jone on aivan äskettäin rekisteröitynyt forumille ja fluudannut tuhansia viestejä. Normaalia? Toivon sydämestäni, että mistään vakavammasta häiriökäyttäytymisestä ei ole kysymys.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt kun kysyttiin, niin olen kiinnittänyt Salmisen Jonen outoon kielenkäyttöön huomiota. Suomen hävitessä jääkiekossa valmentajan kutsumanimi oli Jonen kynässä isoon nenään viitaten "Nokka". Poliittisesti väärän henkilön puhetavan Salminen nimesi "homoääniseksi". Varsin kypsää jutustelua, eikö? Huomaan, että Jone on aivan äskettäin rekisteröitynyt forumille ja fluudannut tuhansia viestejä. Normaalia? Toivon sydämestäni, että mistään vakavammasta häiriökäyttäytymisestä ei ole kysymys.
Todennäköisesti Salmisen Jone on vain joku teini-ikäinen provoilija. Näitä ilmestyy jokaiselle nettipalstalle. Aikanaan häipyvät kun aikuistuvat tai tylsistyvät.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Todennäköisesti Salmisen Jone on vain joku teini-ikäinen provoilija. Näitä ilmestyy jokaiselle nettipalstalle. Aikanaan häipyvät kun aikuistuvat tai tylsistyvät.
Tai kun ikää alkaa tulemaan ja suomenmaata sekä sen toreja on tullut nähtyä niin sitten se järki vasta alkaa muotoumaan ihmispäähän. Että minkälaista eläjää sitä onkaan siellä täällä.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Todennäköisesti Salmisen Jone on vain joku teini-ikäinen provoilija. Näitä ilmestyy jokaiselle nettipalstalle. Aikanaan häipyvät kun aikuistuvat tai tylsistyvät.
Olet huomannut saman? En Salmista ole kokenut erityisen pahana häiriökäyttäytyjänä, mutta on kyllä hänen kirjoituksissaan piirteitä, joihin ylläpidon olisi hyvä puuttua.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Todennäköisesti Salmisen Jone on vain joku teini-ikäinen provoilija. Näitä ilmestyy jokaiselle nettipalstalle. Aikanaan häipyvät kun aikuistuvat tai tylsistyvät.
Eikö tällaiset pitäisi tehdä alunperin selväksi. Ihmetyttää miksi ei voi pitää sitä yhtä nimimerkkiään alusta loppuun tai miksi pitää pelleillä toisten kustannuksella kakkosnikillä, se on jo melkein kiusaamista. Luultavasti Pakokaasukin on jonkun kakkos- tai kolmosnikki. Kaikki ehkä Mosseja?. Mutta luulisi jo 10 viestin jälkeen kaikkien foorumia seuraavien tietävän kuka on Salmisen Jone.
 
Viimeksi muokattu:

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Ehkä Pakokaasukin on jonkun kakkos- tai kolmosnikki.
Tarkoitatko, että kaikki alle tuhannen viestin hahmot ovat todennäköisiä kakkosnikkejä? Painu helvettiin siitä. (tämän verran olen oppinut palstan tapoja).
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Tarkoitatko, että kaikki alle tuhannen viestin hahmot ovat todennäköisiä kakkosnikkejä? Painu helvettiin siitä. (tämän verran olen oppinut palstan tapoja).
Varmaan kaikki vapaalla tietää kuka olet?, itse en seuraa kovinkaan aktiivisesti. Kirjoitusasustasi vain tuntuu, että olet joku täältä jo aiememmin. Itse en voi olla varma. Ehkä tuolla "Painu helvettiin siitä" viittaat johonkin, mutta ei tietoa tällä suunnalla kenestä sekin on lähtöisin.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Varmaan kaikki vapaalla tietää kuka olet?, itse en seuraa kovinkaan aktiivisesti. Kirjoitusasustasi vain tuntuu, että olet joku täältä jo aiememmin. Itse en voi olla varma. Ehkä tuolla "Painu helvettiin siitä" viittaat johonkin, mutta ei tietoa tällä suunnalla kenestä sekin on lähtöisin.
Boldasit "painu helvettiin siitä". Sitä on täällä pyöriessäni viljelty. Täytyy myöntää, että on kyllä kaunis kolmen sanan lause. On syöpynyt mieleen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt kun kysyttiin, niin olen kiinnittänyt Salmisen Jonen outoon kielenkäyttöön huomiota. Suomen hävitessä jääkiekossa valmentajan kutsumanimi oli Jonen kynässä isoon nenään viitaten "Nokka". Poliittisesti väärän henkilön puhetavan Salminen nimesi "homoääniseksi". Varsin kypsää jutustelua, eikö? Huomaan, että Jone on aivan äskettäin rekisteröitynyt forumille ja fluudannut tuhansia viestejä. Normaalia? Toivon sydämestäni, että mistään vakavammasta häiriökäyttäytymisestä ei ole kysymys.
Veikkaan, että se on Jjusban. Ja sama tyyppi lie vastuussa myös.
 
Ylös