nettilääkäri burbin vastaanotto

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
*vetää läpi korsonaattorista*

burb sanoi:
Tee niistä asioista lista ja vedä läpi korsoraattorista.
Mul on niinku ihan vitusti ongelmia tiesitsä?! Olo on vitun jälkeen jäänyt ja vituttaa niin vitusti. Tuntuu met mä vaan haluaisin oxentaa vitun paljon, mutta ei vaan vittu jaksa! Sitten mun tekee vittu mieli syödä buranaa ja aspiriinia niin että vittu pää halkee, mutta vittu kun ei mahdu kun suolistokin on täynnä vitun p*skaa!

Ai että kun helpotti! Kiitos Dr. Burb!

Törni

Well-known member
Jason Voorhees sanoi:
Mul on niinku ihan vitusti ongelmia tiesitsä?! Olo on vitun jälkeen jäänyt ja vituttaa niin vitusti. Tuntuu met mä vaan haluaisin oxentaa vitun paljon, mutta ei vaan vittu jaksa! Sitten mun tekee vittu mieli syödä buranaa ja aspiriinia niin että vittu pää halkee, mutta vittu kun ei mahdu kun suolistokin on täynnä vitun p*skaa!

Ai että kun helpotti! Kiitos Dr. Burb!
Paskaakos ylipäätään tänne kirjoittelet. Tämä vastaanotto oli tarkoitettu niille joilla on edes jotain ongelmia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Masun oikealle puolelle (se puoli mikä on oikealla puolellla, siis siellä puolella missä on oikee silmäkin, siis sillä puolella missä on oikee käsikin, siis sillä puolellla...no joo...) sattuu niin maan penteleesti. Olenko raskaana?

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Masun oikealle puolelle (se puoli mikä on oikealla puolellla, siis siellä puolella missä on oikee silmäkin, siis sillä puolella missä on oikee käsikin, siis sillä puolellla...no joo...) sattuu niin maan penteleesti. Olenko raskaana?
Studiojoukkue:

Mietiskelit varmaan, että mistä katsoen oikealla puolella. Edestä vai takaa. Tässä siihen helppo muistisääntö: oikea käsi on se missä on peukalo vasemmalla puolella. Ja siitä onkin sitten helppo johtaa mikä on kropan oikea puoli.

Ja vastaus itse kysymykseesi: olet.

haju

Banned
Eilisestä Hesarista luin, että vanhempien tupakointi lisää lasten korvatulehdusriskiä. "Erityisen haitallista on äidin tupakointi." Pitääkö paikkansa, vai onko kyseinen väitöskirjatutkimus täyttä kukkua?

Törni

Well-known member
haju sanoi:
Eilisestä Hesarista luin, että vanhempien tupakointi lisää lasten korvatulehdusriskiä.
Täyttä shittiä. Eihän vanhempien ihmisten tupakanpoltto lasten korviin vaikuta. Asia saattaa tietenkin muuttua jos savua puhalletaan suoraan lasten korviin. Mutta näinhän ei normaalisti tehdä :eek:

PS. Tähän tietoon ei kuitenkaan kannata luottaa. Odota, että tohtori ite saapuu paikalle.

haju

Banned
Törni sanoi:
Täyttä shittiä. Eihän vanhempien ihmisten tupakanpoltto lasten korviin vaikuta. Asia saattaa tietenkin muuttua jos savua puhalletaan suoraan lasten korviin. Mutta näinhän ei normaalisti tehdä :eek:

PS. Tähän tietoon ei kuitenkaan kannata luottaa. Odota, että tohtori ite saapuu paikalle.
Joo, odottelen tohtorin vastausta. Toistaiseksi luotan kuitenkin tähän:

Erityisen haitallista on äidin tupakointi. Tupakoivan äidin lapsen riski sairastua toistuviin korvatulehduksiin on neljä kertaa suurempi kuin tupakoimattomien äitien lapsilla. Jos sekä isä että äiti tupakoivat, lapsen korvatulehduksen riski nousee viisinkertaiseksi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Haju täällä haetaan tietoa vain itseensä tai läheisiinsä liittyviin ongelmiin ja sairauksiin, jos siis et ole itse lapsi kysele jostain muualta.

Törni

Well-known member
Tuossa kuvaamassani tapauksessa tilanne on silloin varsin paha jos savua toiseen korvaan puhallettaessa se tulee toisesta korvasta ulos :cool:

haju

Banned
jps sanoi:
Haju täällä haetaan tietoa vain itseensä tai läheisiinsä liittyviin ongelmiin ja sairauksiin, jos siis et ole itse lapsi kysele jostain muualta.
Outo näkemys. Avauspostauksessa kirjoitit näin:

Täällä voi kysellä burbilta diagnooseja kaikkiin mieltä askarrutaviin kysymyksiin.
Mistä vellusta voisin tietää, että olet muuttanut toikin sääntöjä?

Törni

Well-known member
IceManFani sanoi:
Pierettää, mitä pitäs tehä?
- Pelasta kaikki hengenvaarassa olevat
- Estä lisävahinkojen syntyminen
- Järjestä opastus
- Soita apua paikalle

Tolerantti

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Studiojoukkue 2:
Olet raskaana. Miksi et käyttänyt kumia!!:mad:

Avatteriisi nojaten, tahi paremminkin peläten, ehdotan, suorastaan vaadin, pikaista amputaatiota, siis aborttia. Jo pelkästään yhteiskunnallisena tekona. Voi kauhia sitä lapsipsykologian, koulukuraattorin, sosiaalitanttojen ja sossun työmäärää, joka kuitenkin on hukkaan menevä, jos et näin välittömästi menettele!:mad_old: