burb
.
Tee niistä asioista lista ja vedä läpi korsoraattorista.Jason Voorhees sanoi:Mulla on ongelmia, mitä mä teen?
Tee niistä asioista lista ja vedä läpi korsoraattorista.Jason Voorhees sanoi:Mulla on ongelmia, mitä mä teen?
Mul on niinku ihan vitusti ongelmia tiesitsä?! Olo on vitun jälkeen jäänyt ja vituttaa niin vitusti. Tuntuu met mä vaan haluaisin oxentaa vitun paljon, mutta ei vaan vittu jaksa! Sitten mun tekee vittu mieli syödä buranaa ja aspiriinia niin että vittu pää halkee, mutta vittu kun ei mahdu kun suolistokin on täynnä vitun p*skaa!burb sanoi:Tee niistä asioista lista ja vedä läpi korsoraattorista.
Paskaakos ylipäätään tänne kirjoittelet. Tämä vastaanotto oli tarkoitettu niille joilla on edes jotain ongelmia.Jason Voorhees sanoi:Mul on niinku ihan vitusti ongelmia tiesitsä?! Olo on vitun jälkeen jäänyt ja vituttaa niin vitusti. Tuntuu met mä vaan haluaisin oxentaa vitun paljon, mutta ei vaan vittu jaksa! Sitten mun tekee vittu mieli syödä buranaa ja aspiriinia niin että vittu pää halkee, mutta vittu kun ei mahdu kun suolistokin on täynnä vitun p*skaa!
Ai että kun helpotti! Kiitos Dr. Burb!
Umpisuoli?kouvotsvoni sanoi:Masun oikealle puolelle (se mikä on oikealla puolellla) sattuu niin maan penteleesti. Olenko raskaana?
Studiojoukkue:kouvotsvoni sanoi:Masun oikealle puolelle (se puoli mikä on oikealla puolellla, siis siellä puolella missä on oikee silmäkin, siis sillä puolella missä on oikee käsikin, siis sillä puolellla...no joo...) sattuu niin maan penteleesti. Olenko raskaana?
Micael sanoi:Umpisuoli?
Sittenhän kaikki onkin kunnossakouvotsvoni sanoi:Epäilen että jännäkakka se vaan pukkaa lahkeeseen, ja ihan homona vielä.
Täyttä shittiä. Eihän vanhempien ihmisten tupakanpoltto lasten korviin vaikuta. Asia saattaa tietenkin muuttua jos savua puhalletaan suoraan lasten korviin. Mutta näinhän ei normaalisti tehdähaju sanoi:Eilisestä Hesarista luin, että vanhempien tupakointi lisää lasten korvatulehdusriskiä.
Joo, odottelen tohtorin vastausta. Toistaiseksi luotan kuitenkin tähän:Törni sanoi:Täyttä shittiä. Eihän vanhempien ihmisten tupakanpoltto lasten korviin vaikuta. Asia saattaa tietenkin muuttua jos savua puhalletaan suoraan lasten korviin. Mutta näinhän ei normaalisti tehdä
PS. Tähän tietoon ei kuitenkaan kannata luottaa. Odota, että tohtori ite saapuu paikalle.
Erityisen haitallista on äidin tupakointi. Tupakoivan äidin lapsen riski sairastua toistuviin korvatulehduksiin on neljä kertaa suurempi kuin tupakoimattomien äitien lapsilla. Jos sekä isä että äiti tupakoivat, lapsen korvatulehduksen riski nousee viisinkertaiseksi.
Outo näkemys. Avauspostauksessa kirjoitit näin:jps sanoi:Haju täällä haetaan tietoa vain itseensä tai läheisiinsä liittyviin ongelmiin ja sairauksiin, jos siis et ole itse lapsi kysele jostain muualta.
Mistä vellusta voisin tietää, että olet muuttanut toikin sääntöjä?Täällä voi kysellä burbilta diagnooseja kaikkiin mieltä askarrutaviin kysymyksiin.
- Pelasta kaikki hengenvaarassa olevatIceManFani sanoi:Pierettää, mitä pitäs tehä?
Mä vain noudatin tohtori Burbin reseptiä.Törni sanoi:Paskaakos ylipäätään tänne kirjoittelet. Tämä vastaanotto oli tarkoitettu niille joilla on edes jotain ongelmia.
Studiojoukkue 2:kouvotsvoni sanoi:Masun oikealle puolelle (se puoli mikä on oikealla puolellla, siis siellä puolella missä on oikee silmäkin, siis sillä puolella missä on oikee käsikin, siis sillä puolellla...no joo...) sattuu niin maan penteleesti. Olenko raskaana?
tämä neuvo kyllä kelpaisi, mutta kun ei ehdi. :jaska: *auts* :jaska: *auts* :jaska: *auts*burb sanoi:Uni paras lääke on, sitä nauttikaamme.
tuohan on perin voorheesmäistä toimintaa.haju sanoi:Mistä vellusta voisin tietää, että olet muuttanut toikin sääntöjä?