Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Milläköhän tavalla se homoglobaaliarvon saisi laskemaan?burb sanoi:Huono itsetunto ja korkeat hemoglobaaliarvot.
Milläköhän tavalla se homoglobaaliarvon saisi laskemaan?burb sanoi:Huono itsetunto ja korkeat hemoglobaaliarvot.
Arvonlaskupillereillä, niitä saa lähimmältä autokauppiaalta. Ja toiseksi lähimmältä ehkä kans, muttei yhtään sen kauemmilta.Formulanomi sanoi:Milläköhän tavalla se homoglobaaliarvon saisi laskemaan?
Totta. :ahem: Ongelma on vain, jos pitäisi yrittää olla uskottava ja pokka pettää.burb sanoi:No mutta tuohan ei ole vaiva, vaan nimenomaan lääke. Hepuli, röhönauru ja älyvapaa kohkaaminen ovat luonnon oma keino parantaa. Aina ei tartte edes vaivoja näiden lääkkeiden nauttimiseksi.
Toi on tilanteista raastavimpia.Olga sanoi:Totta. :ahem: Ongelma on vain, jos pitäisi yrittää olla uskottava ja pokka pettää.
Studiojoukkue: Kyllä sinä nyt olet ymmärtänyt lähetteen väärin. Ultra Bra on lakannut konsertoimasta jo aikaa sitten.kouvotsvoni sanoi:Nyt on pakko kysyä! Olenko raskaana, kun minut lähetettiin ultraäänitutkimuksiin ja vaivoina mm odotettavissa huomenna aamupahoinvointia?
Katupuoskari: Jos hepulissa tuli kahvi ja pullanmurut nenän kautta takaisin kuppiin, olet rakastunut.Olga sanoi:Mitä tohtori purp sanoisi lääkkeeksi tähän?
Koita olla yskimättä.yussi sanoi:Ripuli vaivaa, mitä teen?
nimimerkki: Minulla on syyliä
Pitäis.kouvotsvoni sanoi:Kissa yski kuin olisi mennyt pala väärään kurkkuun. Pitäisikö amputoida vai intuboida?
Pitäis.Banaani sanoi:Pitsa on hyvää, pitäisikö paistaa toinenkin?
Ja ottaa kenties olut?
Rallattele vaan mukana ja treenaa samalla stage-eleitä, ja ala jo tulostelemaan ilmoittautumiskaavakkeita seuraavaan Idols-skabaan. Rock!Il Tempo Gigante sanoi:Mitä pitäisi tehdä, kun päässä soipi kappaleita ja niissä alkaa itse olla 'mukana'. Siksi kysyn, kun on mahdollista, että perhe, töikaverit, naapurit, satunnaiset vastaan tulijat, etc. luovat kummia katseita musiikin kyllästämään henkilöön.
Tällä viikolla on joka päivä tullut näihin aikoihin nälkä, vaikka normaalisti lounastelen vasta n. klo 13, ja nälkä iskee tavallisesti vain hetkeä ennen lounasta.
Olenkohan raskaana?
Eräs toinen nettihahmo jo asian ratkaisi:jps sanoi:Eräällä nettihahmolla on tälläinen pulma.
...eikä minulla ei ole tähän asiaan enää mitään lisättävää, ellei ilmaannu uutta informaatiota.Olet. Suljetaan, arkistoidaan.