Lancer
Realisti
Apua, päätä särkee ja oikeassa silmässä on pistävä kipu!
En tajunnut yhtään mitään!Il Tempo Gigante sanoi:Hyvä tohtori burb. Pelkään ja tiedän, että minulla on akuuttis-krooninen rasittuloosi. Mitä tehdä ?
On.kouvotsvoni sanoi:Onkohan minulla humala?
T: nimimerkki kääpiö pinkin elefantin selässä
Veikkaan Anette Olzonia.kouvotsvoni sanoi:"Olen kova mutta pehmeä, olen värikäs mutta kirkas, olen hedelmäinen ja makea. Olen hyytelö. Mikä olen?"
Rähmiminen liittyy poliittiseen toimintaan, esim. Kekkonen oli rähmällään, eli rähmi, NLon päin, joten jos sun poliittiseen toimintaan liittyy kuumeilu ja kurkkukipu niin sitten joo. Luottamuksella voin sanoa että Putin-huuma on pahimmillaan aika kuumeista ja kurkkukipu voi tulla siitä kaikesta paksusta propagandasta mitä on kurkusta alas tungettu.Liittyykö silmien rähmiminen kuumeiluun ja kurkkukipuun?
Voi rähmä.Rähmiminen liittyy poliittiseen toimintaan, esim. Kekkonen oli rähmällään, eli rähmi, NLon päin, joten jos sun poliittiseen toimintaan liittyy kuumeilu ja kurkkukipu niin sitten joo. Luottamuksella voin sanoa että Putin-huuma on pahimmillaan aika kuumeista ja kurkkukipu voi tulla siitä kaikesta paksusta propagandasta mitä on kurkusta alas tungettu.
Lienet siis Putinin huora. Jos vielä peppuun sattuu niin diagnoosi on satavarma, nyt vain ysiysi.
Ihan hyvin.Voi rähmä.
Hei nettitohtori burb
Miten tuota tuolta BBC-playeristä tuleekaan ne formulat. Miltä kanavalta niinku ja sillee?
Kai ne BBC Onelta tulee, sitten kun tulee. En tajua formuloista, lähetyksistä tai BBC Playerista ihan just vittujakaan joten kirjoitan sulle lähetteen gynekologille.Miten tuota tuolta BBC-playeristä tuleekaan ne formulat. Miltä kanavalta niinku ja sillee?
Kiitti, mulla on ollukin erikoisia vuotoja viime aikoina.Kai ne BBC Onelta tulee, sitten kun tulee. En tajua formuloista, lähetyksistä tai BBC Playerista ihan just vittujakaan joten kirjoitan sulle lähetteen gynekologille.
Koska sielä ei ole yhtään viileämpää. Suosittelen riisumaan talvivaatteet. Ja poistumaan saunasta.Hyvä nettitohtori brub
Miksi täälä on niin lämmin?