Mutta kun SÄ menet egosi ja kakkahätäsi kanssa, niin siihen tarvitaan koko Pansion maanalaiset bunkkerit.Siinä on se paha puoli, että jos on niin mahtava ihminen, ettei mahdu siihen lokeroon, niin joutuu ottamaan koko hyllyn ittelleen.
Anna kaiken vyöryä ulos vain, helpottaa.
:ahem:Eiks kannattais pikemminkin lonkeroitua?
En siis ole epänormaali koska me molemmat harrastetaan kuvien ottamista omasta "hannupekkabjörkmanista" ja postaamista nettiin ne. :ahem:Kaikki on epänormaalia mitä ei itse harrasta.
Mun luvalla saat lopettaa moiset vitjamunailut.Epänormaalia on mielestäni juosta kivekset hiertäen polvilumpioita, vaikka ei ole mihinkään kiire. Siis ihan huvin vuoksi?! :nope:
Tollasia ne on. Kaikki. Katsois vaikka kotimaisia elokuvia päiväsaikaan ykköseltä!Washingtonin maanantaisesta ampumisesta epäilty Aaron Alexis, 34, pelasi tietokonepelejä jopa 16 tuntia päivässä.
Olen joskus aikanaan varmaan pelannut puolet vuorokaudesta, mutta en nyt sentään ihan noihin lukemiin pääse.No niin, koskas forumin pelihuruilla ja guruilla naksahtaa päässä?:doubtful:
Tollasia ne on. Kaikki. Katsois vaikka kotimaisia elokuvia päiväsaikaan ykköseltä!
On toki iso pisnis jos sama peli myy ensmäisenä vuorokautenaan miljardilla.On sitten lapsukaiset nakuttaneet vapaa-ajallaan kavereiden GTA V:itosta ja kehuvat miten on hyvä peli.
Tiedä sitten. Iso on pisnis, jos pelin kehittämiseen käytetään 300:lmattasataamiljoonaa.
Marko Kilven uusi kirja oli ennakkomyynnissä Matkuksen Suomalaisessa. Ei siellä näkynyt mitään samanlaisia jonoja lain.:thumbfh:On toki iso pisnis jos sama peli myy ensmäisenä vuorokautenaan miljardilla.