Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
2-2 tasoitus 2. erä. 19:59....
Olipa jännä matsi. (en tiennyt tulosta, joten sai erätauolla jännittää)Charlie sanoi:Nyt on vuorossa sitten Toronto-Montreal, todellinen klassikkopeli. Suomalaisista Koivu ja Berg ovat kehissä. Torontolta puuttuu mm. silmävammainen Sundin.
Minä taas nukahdin kesken pelin.Formulanomi sanoi:Olipa jännä matsi. (en tiennyt tulosta, joten sai erätauolla jännittää)
Enpä mäkään olisi yöllä jaksanut katsoo... Toi kooste oli kyllä hyvä.Charlie sanoi:Minä taas nukahdin kesken pelin.
Onneksi nyt tulee iltapäiväpeli niin pysyy hereillä. Washington päätti toisen erän upealla tavalla, toivottavasti tahti jatkuu...
No parantamista lienee Mikilläkin, mutta suurimmat ongelmat on kyllä jossain muualla. Puolustus on toissavuotiseen verrattuna suorastaan hämmästyttävän pihalla, viime ottelussa ujot 41 laukausta. Pahin ongelma on kuitenkin ollut alivoimapeli, joka on tällä hetkellä koko liigan huonointa. Detroit teki edellisessä pelissä käsittämättömät viisi ylivoimamaalia, Colorado nyt kolme lisää. Kun ottaa vielä huomioon, että Flamesien puolustusta pidettiin ennen kauden alkua liigan parhaana, niin vähän hämmentää.Nick_W sanoi:Eipä mene Kipperillä hyvin. :nope: Galgarylla pari rökäletappiota alla.
Yksi legendoista jälleen pois kehästä. En tosin muistanut, että Hull olisi 41 vuotias jo!Charlie sanoi:Brett Hull päätti lopettaa uransa pelattuaan tällä kaudella viisi ottelua.
http://cbs.sportsline.com/nhl/story/8968269
Teemu on Donald Duck - epäonnenlintu312T4 sanoi:Teemu teki kauden neljännen ja silti Anaheim hävisi taas Mikä mättää
Tyypillistä Selännettä. Mies pelaa pisteitä vain itselleen. Joukkueen etu tulee sitten joskus. Tämä ei ole ensimmäinen kerta.Mutku sanoi:Teemu on Donald Duck - epäonnenlintu
Niinpä niin. Teemu on joukkueen +--tilastossa sijalla kolme, mikä on aika hyvä saavutus kun pelipaikka on tasakentällisin ollut useinkin kolmosketjussa. Mutta miten vaan.mn97 sanoi:Tyypillistä Selännettä. Mies pelaa pisteitä vain itselleen. Joukkueen etu tulee sitten joskus. Tämä ei ole ensimmäinen kerta.
Tästä olen samaa mieltä. Olen antanut itseni ymmärtää, ettei hän ole viimeisinä vuosinaan NHL:ssä ollut mitenkään seuran yhteishenkeä ja taistelutahtoa kohottava henkilö, vaikka suomalaismedia entistä tähteä hehkuttaakin.mn97 sanoi:Tyypillistä Selännettä. Mies pelaa pisteitä vain itselleen. Joukkueen etu tulee sitten joskus. Tämä ei ole ensimmäinen kerta.
Eilen Teemulle 1+1 ja Anaheim voitti :ahem:Mutku sanoi:Teemu on Donald Duck - epäonnenlintu
Kova väite! Maajoukkueessa Teemu ainakin on aina pelannut joukkueen eteen :ahem:mn97 sanoi:Tyypillistä Selännettä. Mies pelaa pisteitä vain itselleen. Joukkueen etu tulee sitten joskus. Tämä ei ole ensimmäinen kerta.