NHL Kausi 2005-2006!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Tästä olen samaa mieltä. Olen antanut itseni ymmärtää, ettei hän ole viimeisinä vuosinaan NHL:ssä ollut mitenkään seuran yhteishenkeä ja taistelutahtoa kohottava henkilö, vaikka suomalaismedia entistä tähteä hehkuttaakin.
Asiasta mitään tietämättä, tämmösille väitteille ois aina kiva saada perusteita. Mistä olet moista ymmärtänyt, kun ainakaan mun silmiin ei ole osunut lehtiartikkelia asiasta, suuntaan jos toiseenkaan.

Ja anteeksi jos olen väärässä, mutta en usko että sulla tuonne pukuhuoneisiin on suhteita.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
312T4 sanoi:
Kova väite! Maajoukkueessa Teemu ainakin on aina pelannut joukkueen eteen :ahem:
Maajoukkuepelejä silti kertyy vuodessa ehkä kymmenkunta, ja NHL:ssa vuodessa ehtii tulla n.80 ottelua ja pleijaritkin jos joukkue pärjää.

Vaikka ei Selänne enää tule yli 75 ottelun määriä keräämään, vanha ukko ja loukkaantumisherkkä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
jaska sanoi:
Asiasta mitään tietämättä, tämmösille väitteille ois aina kiva saada perusteita. Mistä olet moista ymmärtänyt, kun ainakaan mun silmiin ei ole osunut lehtiartikkelia asiasta, suuntaan jos toiseenkaan.

Ja anteeksi jos olen väärässä, mutta en usko että sulla tuonne pukuhuoneisiin on suhteita.
Kyllä mulla on sellainen käsitys, että Teemu olis edellisellä Anaheimin reissulla kironnut joukkuekavereiden huonoutta. Vaikka se ihan totta olikin, niin silloinen joukkueen varakapteeni olisi varmaan fiksumminkin voinut kommenttinsa valita. Ja Coloradossa pelatessaan taisi valittaa peliajasta, eikä näytöt kentällä ja puheet oikein osuneet yksiin. Tästäkin huolimatta lähinnä huvittavaa kritisoida Teukan tämän kauden otteita vanhojen tekojen takia sillä perusteella, että teki pisteitä tappio-ottelussa. Lukemani perusteella Coloradossa koko ajan vaivannut polvi on tosiaan nyt kunnossa ja vanha ykkösase, lähtönopeus on jos ei nyt yhtä hyvä kuin ennen, niin ainakin lähellä sitä. Ducksien kapeahkon hyökkäysarsenaalin alkukauden onnistujia yhdessä Rob Niedermayerin ja Lupulin kanssa.

Faustus

Well-known member
Toivonen pitää Bostonia pystyssä toisessa erässä. Toronto on hallinnut jo useamman minuutin täysin suvereenisti, mutta tilanne on edelleen 1-0 Bostonille.

Toivoselle 36 torjuntaa, Boston voitti 2-1. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Faustus

Well-known member
Toivoselle ansaitusti 3 tähteä.

Flyers voitti Panthersin 5-4 jatkoajalla. Pitkäselle voittomaali, syöttö ja kolme tähteä. Jokiselle myös 1+1 ja 1 tähti.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Jaahas, onkin tainnut Carolinassa olla jääkiekon sijasta ilotulitusta.
Voittonumerot Carolinalle Philadelphiasta huikeat 8-6. Ja niittymäen selän taa 7 maalia 36 vedosta :nope: .

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
On se Selänne kunnossa. Teme teki kaksi maalia Anaheimin voittaessa St Louisin 6-4. :ahem:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Ei kai Teemua nyt varsinaisesti viimeaikoina ole enää moitittu. Edelliset kaudet kyl meni änärissä ihan penkin alle. Hienoa että vammat ja muut ongelmat ovat takanapäin ja peli kulkee.

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Ottaa päähän kun CentreBet.com on laskenut "pick the score" osion kertoimet todella alas. :jaska: Enään on turhaa odottaa yli sadan kertoimia tuloksille 3,4,5,6-3,4 mutta hyvin tuottaa järjestelmä vieläkin. Maaleja tulee ja viimeyönä osui jälleen neljän ottelun tulokset oikein ja 50:llä 50 centin vedolla tuli 85 euroa :thumbup: Suosittelen.