Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Jaa a.Untuvikko sanoi:Mikä vimma suomalaisilla on omia Nico Rosberg itselleen. Jätkä on saksan kansalainen, puhuu sujuvasti saksaa ja enklantia muttei sanaakaan suomea!!!
Ainoa linkki suomeen on isä Keijo Rosberg. Siis Nico Rosberg ei ole suomalainen minkään mittapuun mukaan!!!:nope: :jaska: Mikään muu ei F1-kisoja katsellessa rassaa kuin maininta 'kolmesta suomalaisesta'. Ei ole muita suomalaisia kuin Räikkönen ja Kovalainen, onnea ja menestystä heille!!
Minä voin olla kyllä väärässä, mutta elän siinä luulossa, että Nicolla olisi suomen kansalaisuus, eli voi sanoo suomalaiseksi siinä missä Sefki Kuqiakin..
Kaveri jopa puhuu muutaman hassun sanan suomea, mutta mun mielestä sillä ei ole paljoa merkitystä. Mieluummin itse puhuisin yhtähyvin englantia kuin Nico, jos kerta asuisinkin muualla kuten esim Kimi ja Heikki. Eli mitä tuosta urputtamaan.
Ainut miks tää jannu on "enempi" saksalainen on se, minkä maan lisenssillä jätkä ajelee. Saksalainen se on lisenssin mukaan, mutta on se Poliisin mukaan myös suomalainenkin.
Eli ärsyyntykää vaan siitä kolmas suomalainen -vouhotuksesta. Mun mielestä se on ihan hyvin sanottu.
Parempi sanoo rehisti suomalainen tai saksalainen kuin että "suomalaisen passin omaava keken poika saksasta, asuu toki monacossa plaa plaa"..
Meneekö se nyt niin sitte ettei Kovalaisen jälkeläisetkää oo suomalaisia enää? Kyllä se mulle piisaa jos jompi kumpi vanhemmista on suomalainen ja hepulla on suomen kansalaisuus, sillon se on suomalainen ja sillä siisti.
Ripuliako tuosta aina vouhottammaan.. :yuck: