JPP
as Quo as possible
Siten vissiin kun ei sanonut, että: "Minä nyt olen tämmöinen vaan. Kiva olis jos joku huolis johonkin."Miten niin mulkulta?
Siten vissiin kun ei sanonut, että: "Minä nyt olen tämmöinen vaan. Kiva olis jos joku huolis johonkin."Miten niin mulkulta?
Kuten sanamuodostakin (if he can find guaranteed a race seat) voi päätellä, koskee tuo aikaa, jolloin Nicolla ei ollut vielä varmaa kisapestiä Williamsilla. Mitä todennäköisimmin tuo lauseke on purkautunut, kun hänestä on tehty kilpakuljettaja tallissa. Nicon McLaren-yhteyttä samoin kuin Williamsin pyyntiä koskevia juttuja oli kyllä solkenaan loppuvuodesta 2007, esim:Rosberg revealed his deal with Williams includes a get-out clause allowing him to drive elsewhere in 2006 and 2007 if he can find guaranteed a race seat.
"I feel very much at home and want to be part of the team next year."
http://www.f1technical.net/news/1180
Nyt sitten kaivattaisiin jotain lähdettä joka tukisi tuota "Frank pyysi liikaa"-teoriaa.
No yksi heikompi aika-ajo sinne tänne. Eipä se muuta kauden kokonaiskuvaa Nicosta suuntaan eikä toiseen. Auto oli täysin kilpailukyvytön, joten se on ihan sama oletko 15 vai 20. Etenkin kun ensi kaudelle on huipputarjouksia vino pino pöydällä. Enemmän olisin huolissani Heikin tilanteesta. Kaveri jäi jo Q2:kin yli pouli sekuntia tallikaverilleen. Mielestäni se on karseata, etenkin kun pitäisi ajaa ensi kauden tallipaikastaNicolta aivan karsea aika-ajo, koska oli hidas kuin FI ennen kehitystä.
Suurinosa menee Willamsin piikkiin, mutta Nico hävisi myös tunnetusti hitaalle tallitoverille.
Mitä aiemmat aika-ajot vaikuttavat tämän päivän suoritukseen saati Heikin? Kuten olet jo kommentoinutki, Heikillä on oma topiikki täällä vai onko joko topiikissa siitä jauhettava?No yksi heikompi aika-ajo sinne tänne. Eipä se muuta kauden kokonaiskuvaa Nicosta suuntaan eikä toiseen. Auto oli täysin kilpailukyvytön, joten se on ihan sama oletko 15 vai 20. Etenkin kun ensi kaudelle on huipputarjouksia vino pino pöydällä. Enemmän olisin huolissani Heikin tilanteesta. Kaveri jäi jo Q2:kin yli pouli sekuntia tallikaverilleen. Mielestäni se on karseata, etenkin kun pitäisi ajaa ensi kauden tallipaikasta![]()
Juu ja omien sanojensa mukaan. Johan tämä on Williamsilla jo neljäs kausi, ja melko lailla ilman suurempia tuloksia.Iltalehden mukaan Nico jättää Williamssin!
Aika hidas saa olla, jos tuo pääsi yllättämään.Kekelle tais tulla vähän ylläri-pylläri, jos tuo tieto pitää paikkaansa.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80317Do you regard yourself as German or Finnish?
NR: I definitely regard myself as a German, quite simply because I grew up with the German culture, we spoke German at home and watched German TV. So overall I'm a German.
Miten voi halveksia ja vähätellä asiaa, jota ei edes mainitse?Arrogantti snobikeikari halveksii ja vähättelee isänsä maata.