Eikös kaveri sitten osaa ? Oman käsitykseni mukaan vaikkapa tämän kauden molemmissa sadekisoissa podiumpaikka on mennyt väärien taktiikkavalintojen piikkiin.Opettelis ajamaan sateessa.
Malesiassa ehkä, Kiinassa Nicolla oli vauhtikin kateissa. Yleisesti ottaen Nico on ollut sateessa aina enemmän tai vähemmän hukassa.Eikös kaveri sitten osaa ? Oman käsitykseni mukaan vaikkapa tämän kauden molemmissa sadekisoissa podiumpaikka on mennyt väärien taktiikkavalintojen piikkiin.
Suosittelen tutustumista pikku-Keken sadekilpailuhistoriaan.Eikös kaveri sitten osaa ? Oman käsitykseni mukaan vaikkapa tämän kauden molemmissa sadekisoissa podiumpaikka on mennyt väärien taktiikkavalintojen piikkiin.
BMW ruputalli? Missä sinä viime vuonna olit? (Tänä vuonnahan ruputalleja ovat niin Ferrari, McLaren kuin BMW, mutta se on ohimenevää).Oli tossa eilen ilmestyneessä Veikkaajassa taas juttua tosta, että saattaa Nico hyvinkin viedä Heikin paikan Mäkiltä ens kaudella. Tämä olisi ihan hyvä juttu sinänsä, mutta illalla jo olikin maikkarin netissä et oliskin menossa vahvemmin BMW:lle. Toivottavasti tää jälkimmäinen oli vaan jotain Hessun suojeluoperaatiota, nimittäin kyllä toi ura on sitten tossa jos vielä lähtee tollaseen ruputalliin Mäkin sijaan.
Mestaruuden voittamiseenhan ei tarvita voittoja vaan pisteitä. Ne tuskin tuli viimekaudella tuurilla.No en ihan nostais Bemaria vielä McLarenin ja Ferrarin rinnalle huipputallina. Eivät ole vielä edes Jordanin tasoiseen loistoon yltäneet, eivätkä varsinaisesti todistaneet olevansa mestariainesta. Yksi säkä voitto ei tee tallista Toro Rossoa kummempaa tallia.
Voittoja ei tosiaan ole tullut enempää, mutta kyllähän BMW pitkään taisteli mestaruudesta tosissaan. Kubican harmiksi vain lopettivat sen ja keskittyivät seuraavaan kauteen taiston vielä ollessa käynnissä. Jälkiviisaasti voi miettiä, että kannattiko.No en ihan nostais Bemaria vielä McLarenin ja Ferrarin rinnalle huipputallina. Eivät ole vielä edes Jordanin tasoiseen loistoon yltäneet, eivätkä varsinaisesti todistaneet olevansa mestariainesta. Yksi säkä voitto ei tee tallista Toro Rossoa kummempaa tallia.
Totta, eihän ne mestaruudesta "oikiasti" taistelleet, mutta BMW:n kehitys on ollut sen synnystä alkaen (BMW Sauber 2006-) kokoajan ylöspäin, tätä kautta siis lukuunottamatta. Eli käyrän mukaan 2008 vuosi ei ollut "poikkeus" kuten Jordanin -99..Realistisesti katsottuna Kubica taisteli mestaruudesta yhtä paljon kuin Frentzen -99. Ei siihen kukaan varsinaisesti uskonut mutta kivaahan se, että oli "taistelussa" mukana.
Vähän samaa katsellut. Nicon luonne ainakin haastatteluissa on hyvin levoton ja radalla ei pakka tahdo pysyä kasassa tiukassa tilanteessa. ADHD?Kun katselen Rosbergin ajoa, näyttäisi ihan siltä kun olisi pieni jännäkakka housuissa. Harkoissa ollaan omalla tasolla, mutta sitten tosipaikassa ollaan jännäkakka housussa eikä uskalleta esmes. kilpailussa mennä kunnolla kaksinkamppailuihin.
Samaa mieltä ainoastaan tuosta, että Nico varmaan mielellään ottais Macin alle mutta tallina Bemari voi muuten houkutella kuljettaja kohtelultaan enemmän.Totta, eihän ne mestaruudesta "oikiasti" taistelleet, mutta BMW:n kehitys on ollut sen synnystä alkaen (BMW Sauber 2006-) kokoajan ylöspäin, tätä kautta siis lukuunottamatta. Eli käyrän mukaan 2008 vuosi ei ollut "poikkeus" kuten Jordanin -99..
Ja kyllä mun mielestä BMW:llä on enempi saumaa olla ens kaudella kärjessä kuin Renaultilla, tämä on mielipide, mutta tämän pohjalta uskaltaisin ajatella 3 suuren tallin olevan Laren, Ferrari ja BMW. Eli sinällään Nicon siirtyminen BMW:lle olisi oikein hyvä vaihtoehto, vaikka Laren olisikin mahdollinen.
Kai se Nicokin alkaa näkemään mitä siellä Larenilla tehdään, eli BMW varmaan tallina kiinnostaa enempi, Laren ehkä autona...
Nicon ratasuorituksista tulee minulle enemmän mieleen itseluottamuksen puute kuin keskittymishäiriö. Voihan nuo kaksi tietysti liittyä toisiinsakin.Vähän samaa katsellut. Nicon luonne ainakin haastatteluissa on hyvin levoton ja radalla ei pakka tahdo pysyä kasassa tiukassa tilanteessa. ADHD?