Nico Rosberg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Taas pitäisi suomihypettää, kun tulee menestystä. Miksi? Mihin me tarvitsemme Nico-Ericin suomalaisuutta? Keke päätti jättää kasvatusvastuun parempiin käsiin eikä pakkosuomalaistanut Nicoa. Ihan kuin kukaan muu suomalaisen jälkeläinen ei olisi jäänyt suomalaistumatta. Esimerkkinä nyt vaikka suomalaisen äidin poika, NBA-koripalloilija ja ykköskierroksen varaus takavuosilta, Drew Gooden. Eipä ole hänestäkään mediassa mitään koko kansan vävypoikaa leivottu, vaikka kaikki ainekset siihen olisi.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Taas pitäisi suomihypettää, kun tulee menestystä. Miksi? Mihin me tarvitsemme Nico-Ericin suomalaisuutta? Keke päätti jättää kasvatusvastuun parempiin käsiin eikä pakkosuomalaistanut Nicoa. Ihan kuin kukaan muu suomalaisen jälkeläinen ei olisi jäänyt suomalaistumatta. Esimerkkinä nyt vaikka suomalaisen äidin poika, NBA-koripalloilija ja ykköskierroksen varaus takavuosilta, Drew Gooden. Eipä ole hänestäkään mediassa mitään koko kansan vävypoikaa leivottu, vaikka kaikki ainekset siihen olisi.
Timothy Koprasta kyllä leivottiin, vaikka oli vain 1/4 suomalainen... :rolleyes:

Sue_me

Well-known member
Jäätävä suoritus Nicolta.

Tätä on odotettu jo aiemminkin, mutta varsinkin Shanghai tuntuu olevan Nicon rata.

Porttilan Laki

Well-known member
Minä ainakin olen pitänyt Nico Rosbergia koko ajan suomalaisena, vaikka ei aja Suomen lisenssillä ja ei puhu suomea, mikä ei mun mielestä todellakaan ole merkki suomalaisuudesta. Eihän kaikki suomenruotsalaisetkaan kunnolla puhu suomea. Toivon, että jonakin päivänä Nico alkaa todenteolla menestymään ja pääsen nauramaan takinkääntäjille, jotka alkavat yhtäkkiä pitämään Nicoa suomalaisena.

Raitaponi

Well-known member
Kyllä se suomalaisuus karisee viimeistään siinä kohtaa kun pressissä sanotaan "And now comments in your own language."

Kansalaisuuksista viis. Ilmiömäinen aika-ajo Nicolta.

Doubtful

Banned
Toivottavasti sulaa tissiposki Rosbergiltä nakit alle niin ei tarvitse podiumilla kattella.

CCMK

Well-known member
Jaa. Nyt toivoisi sitä ensimmäistä voittoa Rosbergille. Nicolla olisi voinut tulla voitto myös jo kaudella 2008 Singaporessa ilman Alonson eduksi toiminutta ratkaisua.

Tosin Alonsoa ei todettu syylliseksi mihinkään joten en aloita siitä pidempää väittelyä. Viime kaudella Kiinassa Nico taisi myös johtaa kunnes piti vähentää vauhtia bensan vähyyden takia.

Mestarismies

Well-known member
Ruusuvuori

Itse en pidä tästä nuoremmasta Roosbergista. Vaikka kuinka haluisin niin en jaksa innostuu hänestä. Roosberg on vähä semmonen keskiverto kuski josta ei saa mitään otetta. Rosberg on identiteetitön jätkä. En usko että sakemannitkaan osaa täysin pitää nicoa omana poikanaan.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Hyvällä tuurilla Schumi, Kobayashi ja Räikkönen järjestävät alussa viivytystä McLareneille (ja miksei Webberillekin) ja Nico pääsee pienelle karkumatkalle. Epäilen silti vahvasti Mersun renkaitten kestävyyttä. Mutta toivoisin Rosbergin voittoa, ihan vain että saataisiin uusi nimi voittajien joukkoon.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Itse en pidä tästä nuoremmasta Roosbergista. .
Aika lailla samaa mieltä. Nico on hajuton ja mauton tyyppi julkisuudessa- Ei hän n
herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Mun mielestä on mukavaa, kuin kuskista jää joku muistijälki, joko hyvä tai huono, Nicosta ei jää kumpaakaan.

markot

Well-known member
Olihan kierros Nicolta! Onnea ensimmäisestä paalusta!

Mersun suorituskyky aikaajossa oli arvattavissa koska Kiinassa hyvästä suoranopeudesta saa ylisuurta etua kierrosaikaan mutta kisassa sijoituksen suunta on valitettavasti laskeva...

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Aika lailla samaa mieltä. Nico on hajuton ja mauton tyyppi julkisuudessa- Ei hän n
herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Mun mielestä on mukavaa, kuin kuskista jää joku muistijälki, joko hyvä tai huono, Nicosta ei jää kumpaakaan.
Jospa haju ja maku tulevat esille Nicon ensimmäisen voiton jälkeen?

JVR

Banned
ONNEKSI OLKOON NICO ROSBERG ENSIMMÄISEN VOITON JOHDOSTA!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hieno ja ansaittu voitto Nico Rosbergille uransa 111 osakilpailussa ja ensimmäisen kerran sitten vuoden 1985 Adelaiden kilpailun Rosberg nimi korkeimmalla korokkeella.:thumbup

Status
Ei avoinna uusille viesteille.