Itse leffa sitten....hieno visuaalisesti....mutta kuinka synkkä voi Tuomaksen sielunmaisema olla??? Siitä en tykännyt, että kuula kalloon-ampuminen näytettiin, eikä varoiteltu. Yleisössä oli lapsiakin. Osa käveli pois sen jälkeen. Musiikki oli hienosti ympätty leffaan. Bändi esiintyi itsenään. Sirkuspainajaiskohtaus biiseineen oli törkeen siisti. Leffa oli englanninkielinen, tekstit suomeksi ja ruotsiksi. Vuoristoratakohtaukset oli tajuttoman huikeet. Ei ihme, että rahaa on palanut.
Kyyneleitä joutui pyyhkimään leffan aikana. Jäin miettimään Tuomaksen mielenterveyttä. Kokonaisuutena olin tyytyväinen keikkaan ja leffaan.
Tässä on nyt kaksi sen verran erilaista mielipidettä samasta elokuvakokemuksesta, että täytyypä mennä ihan itse teatteriin katsomaan tuo raina. Voi sitten muodostaa oman mielipiteensä.Mitä jos toi naurettava leffa floppaa?
Et ole kokeillut etkä voi suositella?En mä sitä ole nähnyt enkä tule näkemään.
Melko erikoinen mielipide, mikäli pidät elokuvaa naurettavana näkettä sitä. Bändi on sanonut, että leffa on enemmänkin faneja varten tehty ns. kulttielokuva, eikä ole laskettu sen varaan, että se nyt isosti muita kiinnostaisi. Eihän sitä ilmeisesti olla Suomen ja Kanadan ulkopuolella ole edes elokuvateattereihin levittämässäkään. Näin ollen pidän lähes varmana, että elokuva tulee perinteisten mittapuiden perusteella "floppaamaan".Mitä jos toi naurettava leffa floppaa? 4 miljoonaa euroa on iso raha ja vaikea uskoa, että Nitghwishin kokoisella bändillä tommosia rahoja on varaa heittää menemään.
Jostain luin että miljoonan bändi laittoi siihen omiaan.Rahapuoli ei käsittääkseni ole lähestulkoonkaan tule kokonaan bändin kassasta, joten eiköhän ne taloudellisesti ihan toimeen tule tulevaisuudessakin, etenkin kun suht massiivisia nuo kiertueet tuppaa tällä bändillä olemaan.
Aneten biisit ainakin.Ihan päin persettähän toi lauloi.
Eiliseltä keikalta löytyy aika montakin. Vaikka nuo kuva ja äänilaadut on mitä on niin helppo sanoa että toimii. Nightwishillä on ehkä uransa paras laulaja. Suoriutuu sekä Anetten että tarjan biiseistä.
Selittäkääs nyt mulle, jolla ei ole absoluuttista sävelkorvaa, tämä mielipiteiden melko suuri ero?Aziz sanoi:Ihan päin persettähän toi lauloi.
Jotkut tykkää jotkut ei, Dr Pepper USA!Selittäkääs nyt mulle, jolla ei ole absoluuttista sävelkorvaa, tämä mielipiteiden melko suuri ero?
On siellä muutamia epäpuhtauksia mutte ei se nyt päin persettä mene. You tuben livepätkissä virheet vielä monesti korostuu, riippuen vähän missä balanssissa kokonaisuus kameran kohdalla sattuu olemaan. Epäpuhtaudet johtuvat monesti myös monitoriongelmista joita nyt vaan tulee aina välillä eteen. Ei ne korvamonitoritkaan ihan ongelmattomia ole. Jos ja kun näitä tulee niin hyvälläkin laulajalla on vaikeaa pysyä nuotissa.Selittäkääs nyt mulle, jolla ei ole absoluuttista sävelkorvaa, tämä mielipiteiden melko suuri ero?
Yllättävän paljon, sanoisin.Yle: Nightwish-elokuvalla nihkeästi katsojia
Runsas kuukausi sitten ensi-iltansa saaneesta Imaginaerum-elokuvasta ei ole tullut odotetun kaltaista katsojamenestystä, kertoo Yle.
Nightwish-yhtyeen jäsenien tähdittämän Imaginaerum-elokuvan on käynyt elokuvateatterissa katsomassa vain 7 518 katsojaa.
Esimerkiksi jouluaattoa edeltävänä viikonloppuna elokuvalla oli yhteensä vain 33 katsojaa koko maassa.
Imaginaerum tuli elokuvatatterilevitykseen 23. marraskuuta.