AJ
Well-known member
Kyllä! Halosella on nyt sopivasti luppoaikaa.Tarja takaisin?
Keksin itse tämän huhun mutta aion levittää sitä varmana sisäpiiritietona.
Kyllä! Halosella on nyt sopivasti luppoaikaa.Tarja takaisin?
Voisivat ryöstää Elizen Toki Amaranthekin tekee niin makoisaa musiikkia, että einyt kuitenkaan...Tämä Denverissä lomittanut Elisahan on ihan.. *köh* ..edustavan näköinen! :ahem:
:ahem:Kyllä! Halosella on nyt sopivasti luppoaikaa.
Se ratkaisee ensin Finlandia -kirjapalkinnon saajan ja sitten keikalle!Kyllä! Halosella on nyt sopivasti luppoaikaa.
Mun pomo lupas tehdä yhden päivän 90 päivän sairaslomasta.:thumbup:Aihetta sivuten... kyllä minäkin niin mieleni pahoitin, kun sairauslomani aikana joku muu teki pätkän minun töitäni. :doubtful:
Tarja takaisin?
Kyllä! Halosella on nyt sopivasti luppoaikaa.
Kiitoksia mielikuvista.:ahem:
Arajärvi vois tulla vetää taustalle örinälaulua.
As you wishKiitoksia mielikuvista.
En ehkä nuku ensi yönä naurukohtauksiltani.
Sekän ei varmaan kuulostais niin nololta, kun Marco.:ahem:
Arajärvi vois tulla vetää taustalle örinälaulua.
Ainakin tuuraaja viittais jälkimmäiseen.Saapa nähdä, ottaako Nightwish Olzonin tilalle samanlaisen poppivokalistin vai Turusen tyylisen oopperahenkisen laulajan. Ihan mielenkiintoista, vaikka en bändistä juurikaan edes välitä.
Seuraavaksi vois kokeilla vaikka kantria.Saapa nähdä, ottaako Nightwish Olzonin tilalle samanlaisen poppivokalistin vai Turusen tyylisen oopperahenkisen laulajan. Ihan mielenkiintoista, vaikka en bändistä juurikaan edes välitä.
Komppaan. Anette oli OK levyltä kuultuna, Tarja erinomainen, mutta kumpikaan ei mielestäni ollut ihan täysin elementissään livenä.Ihan hauska veto sikäli, että tämä tuuraaja on laulajana parempi ("huom. tää on mielipide" -varoitus tähän näin) kuin kumpikaan aiemmista. Olen Jansenin laulusta tykännyt Ayreonin levyillä varsinkin kovasti.