AJ
Well-known member
Lisäksi hän on ihan näyttävän näköinen, tajuttoman pitkä muija, oon seisonut metrin päässä hänestä Nosturin aulassa. Oikeestaan hänestä tulee mieleen se muija ohjelmasta Kolmas kivi auringosta.
Joo, ne ovat kuin kaksi marjaa:
Lisäksi hän on ihan näyttävän näköinen, tajuttoman pitkä muija, oon seisonut metrin päässä hänestä Nosturin aulassa. Oikeestaan hänestä tulee mieleen se muija ohjelmasta Kolmas kivi auringosta.
Anetella oli hieman enemmän aikaa harjoitella...Mitä noita Floorin livevetoja nyt on kuunnellut, niin Tarjan biisit vielä menee, mutta Aneten ei. Ei kovin vakuuttavaa jälkeä. Ulkoinen habitus on kyllä kohillaan, mutta itse pääasiassa tuntuu olevan vielä kovasti töitä.
Ja kun katsoo Aneten livevetoja, niin onhan ne ihan helvetin kovia.
Vaikka olin sitä mieltä, että on sama kuka solistina on, niin tähän mennessä kuullun perusteella toivon, että se on joku muu, kuin Floor.
Oli toki, mutta jo Anette on vakuuttava(mpi) myös demoesityksissään. Tietysti demoja ja livevetoja ei voi suoraan verrata, mutta toistaiseksi Floor ei ole tehnyt vaikutusta.Anetella oli hieman enemmän aikaa harjoitella...
Anetella oli enemmän aikaa harjoitella demovetojakin. Anette sai potkut 1.10. ja Floorin ensimmäinen keikka oli 2.10 tai jotain sinne päin.Oli toki, mutta jo Anette on vakuuttava(mpi) myös demoesityksissään. Tietysti demoja ja livevetoja ei voi suoraan verrata, mutta toistaiseksi Floor ei ole tehnyt vaikutusta.
No joo joo, mutta silti Anette oli parsempi.Anetella oli enemmän aikaa harjoitella demovetojakin. Anette sai potkut 1.10. ja Floorin ensimmäinen keikka oli 2.10 tai jotain sinne päin.
Toki, etenkin jos makumieltymys painottuu perinteisempään Nightwishin suuntaan. Mutta kyllä viimeisimmälläkin levyllä oli pari biisiä, jotka menee ihan heittämällä omalle NW top10-listalleni. Etenkin Story of Myself on ittelläni soinut tasaisen tappavaan tahtiin.Kun nyt subjektiivisista makuasioista taas tapellaan, niin oman rikan muodossa heitän soppaan että Tarjan aikaisten biisien hallinta on huomattavasti merkityksellisempi juttu. Ne kun vaan on parempia.
Peesaan. Taitaa Floorin ääni sopia paremmin noihin "vanhoihin" NW-kappaleisiin. Ei mulla Anettea tai Tarjaa vastaankaan mitään ole, mutta pääasia että yhtyeen taru jatkuu.Kyllähän tuota Flooria ihan mielellään kuuntelee ja myöskin katselee :ahem:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVKO1JwlKf0
Jännä juttu, mulla nimittäin naislaulu metallimusiikissa on hyvinkin nopeasti luotaantyöntävä tekijä. Tai yksi poikkeus on, mutta toi nyt kuulostaakin mieheltä.After Foreverin Prison of Desire on muuten viimeinen markoilla ostamani levy, vuoden 2001 viimeisenä päivänä tuli kyseinen ostos tehtyä ja levy maksoi käytettynä 40mk. Divarissa ihan kannen perusteella otin koekuunteluun enkä edes kansivihkoa katsellut, joten naislaulu oli positiivinen yllätys. Ei tarvinnut kuin ensimmäinen raita ja pieni pätkä seuraavaa kuunnella ostopäätöksen tekemiseksi.
Veikkaan, että yhtye on Arch Enemy. Tarkistan tän viestin postaamisen jälkeen.Jännä juttu, mulla nimittäin naislaulu metallimusiikissa on hyvinkin nopeasti luotaantyöntävä tekijä. Tai yksi poikkeus on, mutta toi nyt kuulostaakin mieheltä.
Hähä! Arvasin, että joku (siis sinä) veikkaisi just tuota. Meinasin laittaa postaukseen, että en tarkoita Arch Enemyä, mutta jätin ihan kiusallani tuon noin. Ai tätä täyttymystä, kun ansa toimi.Veikkaan, että yhtye on Arch Enemy. Tarkistan tän viestin postaamisen jälkeen.
edit. Ei ollut!
Ihan hyviä ansoja nämä. Tavallaan olisin ollut hiukan pettyneehkö jos olisi oikein arvannut. Ehkä.Hähä! Arvasin, että joku (siis sinä) veikkaisi just tuota. Meinasin laittaa postaukseen, että en tarkoita Arch Enemyä, mutta jätin ihan kiusallani tuon noin. Ai tätä täyttymystä, kun ansa toimi.
Eiliseltä keikalta löytyy aika montakin. Vaikka nuo kuva ja äänilaadut on mitä on niin helppo sanoa että toimii. Nightwishillä on ehkä uransa paras laulaja. Suoriutuu sekä Anetten että tarjan biiseistä.Onks noita Ellu Lattian laulamia biisejä esim. tuupissa?