Nimeä hintasi

Paljollako panot irtoaa?

• Ei irtoa millään maailman valuutoilla!

Äänet: 8 17,4%
  • 1 - 500 €

Äänet: 8 17,4%
  • 500 - 5 000 €

Äänet: 4 8,7%
  • 5 000 - 20 000 €

Äänet: 5 10,9%
  • 20 000 - 100 000 €

Äänet: 7 15,2%
  • 100 000 - 1 000 000 €

Äänet: 10 21,7%
  • 1 000 000 - 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%
  • yli 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    46

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kuinka paljon pitäisi valuuttaa lyödä pöytään, jotta sinulta saisi ostaa 30 minuuttia seksuaalipalveluita. Pysytään suhteellisen normaaleissa jutuissa kuitenkin, eli normaalia penetraatiota johonkin 2-3 reiästä riippuen sukupuolesta. (Bimpi, bebu ja suu). Toki myös itse voit joutua suorittamaan asiakkaalle samoja operaatioita

Asiakas voi olla kumpaa sukupuolta tahansa ja vähintään täysi-ikäinen ja minkä näköinen tahansa tahansa, mutta elossa. Asiakas on myös halukas ostamaan, eli häntä ei ole pakotettu siihen.

Paljonko pitäisi valuuttaa tiskiin lyödä? Pollia seuraa...

Sijainti
Kerava
Äääääääääääääää hankalaa. En tiä. :D

Kyllä kymmenellä miljoonalla vois lähteä.

WebSlave

Trackman
Asiakas voi olla kumpaa sukupuolta tahansa ja vähintään täysi-ikäinen ja minkä näköinen tahansa tahansa, mutta elossa.
Noilla ehdoilla ei mistään hinnasta. En minä niin rahan perään ole. Siis jos ei itse saa päättää lähteekö vai ei, vaan on lähdettävä jos maksetaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ihan vaan selvyyden vuoksi... Lasketaanko 'ilmaiseksi' tuohon ekaan vaihtoehtoon vai ei?

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ai tässä ei kysyttykään sitä, kuinka paljon olisi valmis maksamaan tommoisista palveluista... Meni sitten vahingossa ääni vaihtoehdolle 10 000 000-

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
En mä laita samaa hintaa jokaiselle tyypille. Oikein nätti typykkä voi mennä todella halvalla, kun taas...noh ei niin nätti onkin sitten jo "vähän" kalliimpi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Luulisin että sadantuhannen ja miljoonan välistä löytyis mun hinta, mut se on sit eri asia että pystyiskö homman viemään läpi, vaikka tässä kuinka uhoaisi.

WebSlave

Trackman
Se, joka vastaa, että ei millään hinnalla, jauhaa yksinkertaisesti paskaa. Tiedoksi.
Sorge, on asioita, joita ei tekisi rahasta. Mistään rahasta. Ei raha ole niin tärkeää, että sillä voisi saada kenet tahansa tekemään mitä tahansa.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Sorge, on asioita, joita ei tekisi rahasta. Mistään rahasta. Ei raha ole niin tärkeää, että sillä voisi saada kenet tahansa tekemään mitä tahansa.
Tota on mun mielestä aika vaikea sanoa, ennen kuin valintatilanne osuu oikeasti kohdalle. Tosin vastasin itsekin vaihtoehdon "ei mistään hinnasta".

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Varsinkin jos sitä on jo pohjalle riittävästi. Tarkennetaan, että en ole tässä äänestänyt ja tuskin mitään vaihtoehtoa kliksautankaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
...normaalitilanteessa. Sitten jos sitä rahaa oikeasti tarvitsisi johonkin tarkoitukseen, niin mikä se summa sitten olisi?

Jos tarttis saada sadantuhannen lunnasrahat, niin olisiko se sitten sadantonnin laaki, vai mikä se summa sitten olisi? Vai jäisikö rakas tai lapsi tai vanhemmat kaappaajien armoille? Kaukaa haettu juttu, mutta niin on tämä pollikin, joten ehkä se sallittakoon?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Uskon, että vilpittömästi uskot noin. Silti, sorge, mä en usko.

Tässähän ei ollut kysymys minkä tahansa tekemisestä, vaan jonkun nk. normaalin seksiaktin suorittamisesta.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Tommonen miltsi-kymmenen miltsii ois ihan kiva. Miksei vähemmästäkin, riippuen tapauksesta.