OoPee
Nuori ikäisekseen
Palkkiksen :thumbfh:Kenen sutenöörinä sa toimit?
Palkkiksen :thumbfh:Kenen sutenöörinä sa toimit?
Onhan niitä, joille seksi ei ole niin merkittävä asia, etteikö sitä voisi tehdä rahasta. Mutta on myös niitä, joille itsekunnioitus ja omanarvontunto on maallista mammonaa tärkeämpi.Varmasti on asioita, joita suurin osa ei tekisi rahasta. En kuitenkaan usko seksin olevan sellainen, jos ihan konkreettisesti lätkästäis miljoona tai kaks tiskiin, ettei suurin osa ellei jopa kaikki unohtaisi periaatettaan, ei mistään hinnasta.
Huikeeta settiä. Sä olet todennäköisesti maailman kovin jätkä.Onhan niitä, joille seksi ei ole niin merkittävä asia, etteikö sitä voisi tehdä rahasta. Mutta on myös niitä, joille itsekunnioitus ja omanarvontunto on maallista mammonaa tärkeämpi.
Tämä polli, samaten kuin ajatuksesi perustuu olettamukselle, että raha on kaikille riittävä houkutin, kyse on vain määrästä. Mutta näin ei ole kaikille. Esim. minä en koe rahaa niin tärkeäksi, että rikkoisin suurenkaan summan vuoksi periaatteitani. Itse asiassa mitä suuremmasta summasta on kyse, sitä "likaisemmalta" ajatus tuntuu, koska se kertoisi että periaate joka minun pitäisi rikkoa on minulle merkittävä.
Siispä: omanarvontuntoni on vahvempi kuin ahneuteni. Rahalla saisi kyllä kaikkea kivaa, muttei itsekunnioitusta.
Justiinsa. No ens keralla sitten tarjoan tuon €300.Satanen+tippiä hyvästä palvelusta on tarjottu, en suostunut.
300€ ehkä lähellä totuutta? :ahem:
Just tuon takia itsekin olisin valmis menemään hyvin pitkälle. Vaikka tässä käytetään termiä raha negatiivisessä äänensävyssä, se kuitenkin on myös väline, jolla nuo em. asiat saadaan toteutettua. Ei se sitä tarkoita että ottaisin Meheltä suihin pelkästään sen takia että saan loppuelämäni vetää olutta ja rellestää ympäri maapalloa. Kyllä niille ihan järkeviäkin sijoituskohteita löytyisi. Emmä sitä rahaa rahan takia halua.Huikeeta settiä. Sä olet todennäköisesti maailman kovin jätkä.
Mä puolestani tunnustan olevani heikko ja imeväni vaikka ruman kuikan kullia jos se takaa mulle ja perheelleni taloudellisen riippumattomuuden loppuelämäksi ja vähän päälle.
Oikeesti mun olis tosi vaikee perustella itselleni jos en esim. pystyisi tekemään vaikka 10 miljoonasta jotain, mitä vaimoni tai sadat miljoonat naiset tekevät varsin vapaaehtoisesti. Siis fyysisenä suorituksena. Niin vitun no-brainereita, että meinaa perse revetä.
Ehkä.Huikeeta settiä. Sä olet todennäköisesti maailman kovin jätkä.
Tästä tulee ihan väkisin mieleen se yks ikiwanha vitsi:
Mies tunkee itsensä baaritiskillä istuvan naishenkilön seuraan ja kysyy:
- saisinko rakastella kannssanne miljoonasta?
- tottakai!
- entäpä kympistä?
- ette tietenkään, miksikö te minua oikein kuvittelette?
- no eiköhän se käynnyt jo selväksi, nyt keskustellaan enää hinnasta
Hoh hoppana kopo!Vaikea...Hyvin vaikea. Mietiskelen iltaan asti...
Ei juma. Samalla on olemassa kavereita, jotka aseella uhaten ryöstävät 7 Eleven-kioskin muutamasta satasesta.Ehkä.
En vain ole perso rahalle, enkä materialisti. Eikä ole perhettä, jonka vuoksi uhrautua (mikä sinänsä on jo eri asia kuin mitä pollissa kysytään).
Tota OoPee:n mukaankirjaamaa vitsiä mukaellen: "Se nyt tuli jo selväksi, että homohan sä olet, mutta tässä nyt vaan yritetään haarukoida sitä, kuinka homo sä olet". ;-)Ei juma. Samalla on olemassa kavereita, jotka aseella uhaten ryöstävät 7 Eleven-kioskin muutamasta satasesta.
Ja täällä on jätkä joka ei imis Jörkan kullia tai Lenitan tuheroa 5 miljoonasta.
No vittu, kyllä nyt miljoonalla homoilen aivan taatusti. Jos suoritus on 30 minsaa ja mitään superkinkkyä (kusen tai paskan syömistä) ei tarvitse suorittaa.Tota OoPee:n mukaankirjaamaa vitsiä mukaellen: "Se nyt tuli jo selväksi, että homohan sä olet, mutta tässä nyt vaan yritetään haarukoida sitä, kuinka homo sä olet". ;-)
:ahem::ahem::ahem:Tota OoPee:n mukaankirjaamaa vitsiä mukaellen: "Se nyt tuli jo selväksi, että homohan sä olet, mutta tässä nyt vaan yritetään haarukoida sitä, kuinka homo sä olet". ;-)
Siinä kun nyökyttelet, niin homoileisitko itse miljuunasta?:doubtful: Siis kerran 30 minuuttia?:ahem::ahem::ahem: