Nimeä hintasi

Paljollako panot irtoaa?

• Ei irtoa millään maailman valuutoilla!

Äänet: 8 17,4%
  • 1 - 500 €

Äänet: 8 17,4%
  • 500 - 5 000 €

Äänet: 4 8,7%
  • 5 000 - 20 000 €

Äänet: 5 10,9%
  • 20 000 - 100 000 €

Äänet: 7 15,2%
  • 100 000 - 1 000 000 €

Äänet: 10 21,7%
  • 1 000 000 - 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%
  • yli 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    46

WebSlave

Trackman
Varmasti on asioita, joita suurin osa ei tekisi rahasta. En kuitenkaan usko seksin olevan sellainen, jos ihan konkreettisesti lätkästäis miljoona tai kaks tiskiin, ettei suurin osa ellei jopa kaikki unohtaisi periaatettaan, ei mistään hinnasta.
Onhan niitä, joille seksi ei ole niin merkittävä asia, etteikö sitä voisi tehdä rahasta. Mutta on myös niitä, joille itsekunnioitus ja omanarvontunto on maallista mammonaa tärkeämpi.

Tämä polli, samaten kuin ajatuksesi perustuu olettamukselle, että raha on kaikille riittävä houkutin, kyse on vain määrästä. Mutta näin ei ole kaikille. Esim. minä en koe rahaa niin tärkeäksi, että rikkoisin suurenkaan summan vuoksi periaatteitani. Itse asiassa mitä suuremmasta summasta on kyse, sitä "likaisemmalta" ajatus tuntuu, koska se kertoisi että periaate joka minun pitäisi rikkoa on minulle merkittävä.

Siispä: omanarvontuntoni on vahvempi kuin ahneuteni. Rahalla saisi kyllä kaikkea kivaa, muttei itsekunnioitusta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Onhan niitä, joille seksi ei ole niin merkittävä asia, etteikö sitä voisi tehdä rahasta. Mutta on myös niitä, joille itsekunnioitus ja omanarvontunto on maallista mammonaa tärkeämpi.

Tämä polli, samaten kuin ajatuksesi perustuu olettamukselle, että raha on kaikille riittävä houkutin, kyse on vain määrästä. Mutta näin ei ole kaikille. Esim. minä en koe rahaa niin tärkeäksi, että rikkoisin suurenkaan summan vuoksi periaatteitani. Itse asiassa mitä suuremmasta summasta on kyse, sitä "likaisemmalta" ajatus tuntuu, koska se kertoisi että periaate joka minun pitäisi rikkoa on minulle merkittävä.

Siispä: omanarvontuntoni on vahvempi kuin ahneuteni. Rahalla saisi kyllä kaikkea kivaa, muttei itsekunnioitusta.
Huikeeta settiä. :D Sä olet todennäköisesti maailman kovin jätkä.

Mä puolestani tunnustan olevani heikko ja imeväni vaikka ruman kuikan kullia jos se takaa mulle ja perheelleni taloudellisen riippumattomuuden loppuelämäksi ja vähän päälle.

Oikeesti mun olis tosi vaikee perustella itselleni jos en esim. pystyisi tekemään vaikka 10 miljoonasta jotain, mitä vaimoni tai sadat miljoonat naiset tekevät varsin vapaaehtoisesti. Siis fyysisenä suorituksena. Niin vitun no-brainereita, että meinaa perse revetä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Uskoisinpa jopa puolisoiden pitävän täytenä kahjona, mikäli kymmenestä miljoonasta ei antais. Jos pitäis vielä päänsä ja olis antamatta, niin saispa siitä loppuelämän kuulla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Huikeeta settiä. :D Sä olet todennäköisesti maailman kovin jätkä.

Mä puolestani tunnustan olevani heikko ja imeväni vaikka ruman kuikan kullia jos se takaa mulle ja perheelleni taloudellisen riippumattomuuden loppuelämäksi ja vähän päälle.

Oikeesti mun olis tosi vaikee perustella itselleni jos en esim. pystyisi tekemään vaikka 10 miljoonasta jotain, mitä vaimoni tai sadat miljoonat naiset tekevät varsin vapaaehtoisesti. Siis fyysisenä suorituksena. Niin vitun no-brainereita, että meinaa perse revetä.
Just tuon takia itsekin olisin valmis menemään hyvin pitkälle. Vaikka tässä käytetään termiä raha negatiivisessä äänensävyssä, se kuitenkin on myös väline, jolla nuo em. asiat saadaan toteutettua. Ei se sitä tarkoita että ottaisin Meheltä suihin pelkästään sen takia että saan loppuelämäni vetää olutta ja rellestää ympäri maapalloa. Kyllä niille ihan järkeviäkin sijoituskohteita löytyisi. Emmä sitä rahaa rahan takia halua.

Joni

Well-known member
Mun hinta on "luonnollinen" :alppu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tästä tulee ihan väkisin mieleen se yks ikiwanha vitsi:

Mies tunkee itsensä baaritiskillä istuvan naishenkilön seuraan ja kysyy:
- saisinko rakastella kannssanne miljoonasta?
- tottakai!
- entäpä kympistä?
- ette tietenkään, miksikö te minua oikein kuvittelette?
- no eiköhän se käynnyt jo selväksi, nyt keskustellaan enää hinnasta

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tästä tulee ihan väkisin mieleen se yks ikiwanha vitsi:

Mies tunkee itsensä baaritiskillä istuvan naishenkilön seuraan ja kysyy:
- saisinko rakastella kannssanne miljoonasta?
- tottakai!
- entäpä kympistä?
- ette tietenkään, miksikö te minua oikein kuvittelette?
- no eiköhän se käynnyt jo selväksi, nyt keskustellaan enää hinnasta
:D:D:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ehkä. :D

En vain ole perso rahalle, enkä materialisti. Eikä ole perhettä, jonka vuoksi uhrautua (mikä sinänsä on jo eri asia kuin mitä pollissa kysytään).
Ei juma. Samalla on olemassa kavereita, jotka aseella uhaten ryöstävät 7 Eleven-kioskin muutamasta satasesta.

Ja täällä on jätkä joka ei imis Jörkan kullia tai Lenitan tuheroa 5 miljoonasta.:D:D:D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ei juma. Samalla on olemassa kavereita, jotka aseella uhaten ryöstävät 7 Eleven-kioskin muutamasta satasesta.

Ja täällä on jätkä joka ei imis Jörkan kullia tai Lenitan tuheroa 5 miljoonasta.:D:D:D
Tota OoPee:n mukaankirjaamaa vitsiä mukaellen: "Se nyt tuli jo selväksi, että homohan sä olet, mutta tässä nyt vaan yritetään haarukoida sitä, kuinka homo sä olet". ;-)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tota OoPee:n mukaankirjaamaa vitsiä mukaellen: "Se nyt tuli jo selväksi, että homohan sä olet, mutta tässä nyt vaan yritetään haarukoida sitä, kuinka homo sä olet". ;-)
No vittu, kyllä nyt miljoonalla homoilen aivan taatusti. Jos suoritus on 30 minsaa ja mitään superkinkkyä (kusen tai paskan syömistä) ei tarvitse suorittaa.

Lisäksi oletan että vastapuoli on terve, ilman adidasta yms. muita kutkuttavia lisiä.:ahem: