PuoliPöhkö
Well-known member
Oleellisesti. Jo ajatuksen asteella vaikkapa Paavo Lipponen on aika kallis mies.Muuttaako se hintaa, jos määritellään kumman sukupuolen kanssa 'joutuu' hommiin?
Oleellisesti. Jo ajatuksen asteella vaikkapa Paavo Lipponen on aika kallis mies.Muuttaako se hintaa, jos määritellään kumman sukupuolen kanssa 'joutuu' hommiin?
Entäpä Lenita AiristoOleellisesti. Jo ajatuksen asteella vaikkapa Paavo Lipponen on aika kallis mies.
Millaisissa asioissa sulle on tehty noita satojen miljoonien tarjouksia? Tekisi itsellä mieli hankkiutua vastaaviin tilanteisiin.jos edessä heilutetaan riihikuivaa sataa milliä, tai nostetaanpa summa miljardiin. Näin on käynyt mullekin monessa asiassa,
Ei kun koksukuriiriksi Kolumbiaan!:frank:Millaisissa asioissa sulle on tehty noita satojen miljoonien tarjouksia? Tekisi itsellä mieli hankkiutua vastaaviin tilanteisiin.
Ei ole ihan halpa hänkään.Entäpä Lenita Airisto
Ei minkäänlaisissa, ei tarvitse olla kateellinen.Millaisissa asioissa sulle on tehty noita satojen miljoonien tarjouksia? Tekisi itsellä mieli hankkiutua vastaaviin tilanteisiin.
Eli luulet olevasi typykkä. Ui, ui....:thumbfh:Kunnes toisin todistetaan.
Mutta todistetaan mitä?
Hahah, joku viisaampi saattaisi kaivaa Kauhajoki-keskustelun esiin, ja huomata jotain jännää.
Mutta antaa vihjeiden olla tässä.
Olen Runar ja Kyllikin Kyllikki.
Perkele, lipsahti.
Kyllä mulla hame päällä pysyy!
Marjatalle kilpailijaEli luulet olevasi typykkä. Ui, ui....:thumbfh:
Juu. Ei hjuva. :nope:Marjatalle kilpailija
Mikä siitä rahasta tekee niin kaikkivoipaa, ettei sen houkutusta pystyisi vastustamaan? Ja jos kerran ei pysty, niin miksei ryöstöjä tehdä enemmän?Onko se nyt vain jonkinlaista tekopyhyyttä julistaa olevansa rahan yläpuolella.
äp äp poika. Kumpi on moraalittomampaa/hyötysuhde, ryöstää muutamasta tonnista pankki vai nusasta 5 miljuunasta?:doubtful:Mikä siitä rahasta tekee niin kaikkivoipaa, ettei sen houkutusta pystyisi vastustamaan? Ja jos kerran ei pysty, niin miksei ryöstöjä tehdä enemmän?
Pollin idea oli se, että seksiä ostava osapuoli on suhteellisen vastenmielisin mieleen tuleva hahmo joka sopii kriteereihin.Oleellisesti. Jo ajatuksen asteella vaikkapa Paavo Lipponen on aika kallis mies.
Talousrikosten määrä kertoo kyllä siitä, mitä lähes käsillä oleva valuutta saa "vähän turhan fiksuissa" ihmisissä aikaan.äp äp poika. Kumpi on moraalittomampaa/hyötysuhde, ryöstää muutamasta tonnista pankki vai nusasta 5 miljuunasta?:doubtful:
Mutta ei niillä välttämättä ole tarpeeksi rahaa.Pollin idea oli se, että seksiä ostava osapuoli on suhteellisen vastenmielisin mieleen tuleva hahmo joka sopii kriteereihin.
Eikä ne välttämättä haluis seksiä kenen tahansa F1-Forumilaisen kanssa, mutta tässä hypoteettisessa tilanteessa olisi rahaa (tai joku sponssaisi että spurgu panee sua bebaan) ja seksiä myös haluttaisiin.Mutta ei niillä välttämättä ole tarpeeksi rahaa.
*Alkaa järjestämään keräystä, että spurgu pääsee panemaan jps:ää bebaan*Eikä ne välttämättä haluis seksiä kenen tahansa F1-Forumilaisen kanssa, mutta tässä hypoteettisessa tilanteessa olisi rahaa (tai joku sponssaisi että spurgu panee sua bebaan) ja seksiä myös haluttaisiin.
No olipas reilu vertailu. Pointtini oli kyllä enempi siinä ensimmäisessä lauseessa, että mikä siinä rahassa on niin ihmeellistä, että se saisi tekemään asioita, jotka eivät muutoin tulisi missään tapauksessa kyseeseen (no, paitsi ehkä oman tai rakkaiden hengen ja terveyden puolustamiseksi).äp äp poika. Kumpi on moraalittomampaa/hyötysuhde, ryöstää muutamasta tonnista pankki vai nusasta 5 miljuunasta?:doubtful:
Ihan hyvä ihmettelyn aihe. Itse en ole polliin vastannut, mutta itseni myyminen riittävän suuresta summasta ei ole aivan täysin absurdi ajatus. Minulle epämoraalinen teko on sellainen, joka aiheuttaa muille vahinkoa ja/tai kärsimystä, eikä itsensä myyminen mielestäni ole perheettömälle tällainen asia.Kun täällä ihmetellään minun selkärankaani, niin yhtä lailla minä ihmettelen sitä, että miten monelle moraali on puhtaasti hinnoittelukysymys. Tai sitä, ettei itsensä myymistä pidetä moraalikysymyksenä laisinkaan.
On paljon asioita joita voi pitää vastenmielisenä. Jos ajatellaan esitettyä tilannetta, korvauksen ollessa miljoonia, niin siinä on vastakkain taloudellisesti huoleton loppuelämä ajallisesti hyvin rajattuun epämiellyttävyyteen.Kun täällä ihmetellään minun selkärankaani, niin yhtä lailla minä ihmettelen sitä, että miten monelle moraali on puhtaasti hinnoittelukysymys. Tai sitä, ettei itsensä myymistä pidetä moraalikysymyksenä laisinkaan.