Nimeä hintasi

Paljollako panot irtoaa?

• Ei irtoa millään maailman valuutoilla!

Äänet: 8 17,4%
  • 1 - 500 €

Äänet: 8 17,4%
  • 500 - 5 000 €

Äänet: 4 8,7%
  • 5 000 - 20 000 €

Äänet: 5 10,9%
  • 20 000 - 100 000 €

Äänet: 7 15,2%
  • 100 000 - 1 000 000 €

Äänet: 10 21,7%
  • 1 000 000 - 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%
  • yli 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    46

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
jos edessä heilutetaan riihikuivaa sataa milliä, tai nostetaanpa summa miljardiin. Näin on käynyt mullekin monessa asiassa,
Millaisissa asioissa sulle on tehty noita satojen miljoonien tarjouksia? Tekisi itsellä mieli hankkiutua vastaaviin tilanteisiin.

Pobeda

Well-known member
Millaisissa asioissa sulle on tehty noita satojen miljoonien tarjouksia? Tekisi itsellä mieli hankkiutua vastaaviin tilanteisiin.
Ei minkäänlaisissa, ei tarvitse olla kateellinen.

Jätit lainauksesta kivasti pois sen edestä "Etukäteisajatukset ovat vain ajatuksia ja tilanne voi muuttua". Näin käy jatkuvasti, siis ajatukset muuttuvat kun tullaan todella siihen tilanteeseen, monesta muustakin syystä kuin suuren rahasumman takia. Mun kielikorvani , joka ei tosin ole kovin hyvä, mukaan tuo lause ei ole niin huonosti kirjoitettu etteikö ajatusta ymmärtäisi. Paitsi jos ei halua ymmärtää.

[OT] Eilinen Pasila oli mainio, Pöysti olisi varmaan kova luu haastamaan riitaa foorumeilla.[/OT]

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kunnes toisin todistetaan.

Mutta todistetaan mitä?

Hahah, joku viisaampi saattaisi kaivaa Kauhajoki-keskustelun esiin, ja huomata jotain jännää.

Mutta antaa vihjeiden olla tässä.

Olen Runar ja Kyllikin Kyllikki.

Perkele, lipsahti.

Kyllä mulla hame päällä pysyy! :)
Eli luulet olevasi typykkä. Ui, ui....:thumbfh:

WebSlave

Trackman
Onko se nyt vain jonkinlaista tekopyhyyttä julistaa olevansa rahan yläpuolella.
Mikä siitä rahasta tekee niin kaikkivoipaa, ettei sen houkutusta pystyisi vastustamaan? Ja jos kerran ei pysty, niin miksei ryöstöjä tehdä enemmän?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikä siitä rahasta tekee niin kaikkivoipaa, ettei sen houkutusta pystyisi vastustamaan? Ja jos kerran ei pysty, niin miksei ryöstöjä tehdä enemmän?
äp äp poika. Kumpi on moraalittomampaa/hyötysuhde, ryöstää muutamasta tonnista pankki vai nusasta 5 miljuunasta?:doubtful:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Oleellisesti. Jo ajatuksen asteella vaikkapa Paavo Lipponen on aika kallis mies.
Pollin idea oli se, että seksiä ostava osapuoli on suhteellisen vastenmielisin mieleen tuleva hahmo joka sopii kriteereihin.

Kysymys olisi melko turha jos seksiä ostavana osapuolena olisi seksiobjekti, toki varmaan pariutuneilla voisi siinäkin kohtaa hintoja löytyä.

Eli käytännössä yksilön moraalin hintaa tässä kysellään, noin yleistettynä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
äp äp poika. Kumpi on moraalittomampaa/hyötysuhde, ryöstää muutamasta tonnista pankki vai nusasta 5 miljuunasta?:doubtful:
Talousrikosten määrä kertoo kyllä siitä, mitä lähes käsillä oleva valuutta saa "vähän turhan fiksuissa" ihmisissä aikaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mutta ei niillä välttämättä ole tarpeeksi rahaa.
Eikä ne välttämättä haluis seksiä kenen tahansa F1-Forumilaisen kanssa, mutta tässä hypoteettisessa tilanteessa olisi rahaa (tai joku sponssaisi että spurgu panee sua bebaan) ja seksiä myös haluttaisiin. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikä ne välttämättä haluis seksiä kenen tahansa F1-Forumilaisen kanssa, mutta tässä hypoteettisessa tilanteessa olisi rahaa (tai joku sponssaisi että spurgu panee sua bebaan) ja seksiä myös haluttaisiin. :eek:
*Alkaa järjestämään keräystä, että spurgu pääsee panemaan jps:ää bebaan*

WebSlave

Trackman
No olipas reilu vertailu. ;) Pointtini oli kyllä enempi siinä ensimmäisessä lauseessa, että mikä siinä rahassa on niin ihmeellistä, että se saisi tekemään asioita, jotka eivät muutoin tulisi missään tapauksessa kyseeseen (no, paitsi ehkä oman tai rakkaiden hengen ja terveyden puolustamiseksi).

Kun täällä ihmetellään minun selkärankaani, niin yhtä lailla minä ihmettelen sitä, että miten monelle moraali on puhtaasti hinnoittelukysymys. Tai sitä, ettei itsensä myymistä pidetä moraalikysymyksenä laisinkaan.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kun täällä ihmetellään minun selkärankaani, niin yhtä lailla minä ihmettelen sitä, että miten monelle moraali on puhtaasti hinnoittelukysymys. Tai sitä, ettei itsensä myymistä pidetä moraalikysymyksenä laisinkaan.
Ihan hyvä ihmettelyn aihe. Itse en ole polliin vastannut, mutta itseni myyminen riittävän suuresta summasta ei ole aivan täysin absurdi ajatus. Minulle epämoraalinen teko on sellainen, joka aiheuttaa muille vahinkoa ja/tai kärsimystä, eikä itsensä myyminen mielestäni ole perheettömälle tällainen asia.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
On paljon asioita joita voi pitää vastenmielisenä. Jos ajatellaan esitettyä tilannetta, korvauksen ollessa miljoonia, niin siinä on vastakkain taloudellisesti huoleton loppuelämä ajallisesti hyvin rajattuun epämiellyttävyyteen.