SamiJ
Well-known member
Noh, kuinkas nimesit?Satuinpa lukemaan tämän toikin nimen väärin "nimeä rintasi".
Noh, kuinkas nimesit?Satuinpa lukemaan tämän toikin nimen väärin "nimeä rintasi".
Irma - JacksonNoh, kuinkas nimesit?
Sulla on epäkeskeiset nännit.Irma - Jackson
(. ) ( .)
Oon silti rintoihini tyytyväinen!Sulla on epäkeskeiset nännit.
Eikun äkkiä klikkaamaan kyseistä linkkiä! PetyinNoh, kuinkas nimesit?
Teille naisillehan tän pitäis olla iisimpää. Jos joutuu homosteleen, saa kuitenkin naisea. Eri asia kun joku kumihousuhinttaaja tai natsilakkinen viiksihomo parveilee takaovella. Ja jos heteropuolella pysytään niin miehethän on törkeitä anyway.Karuja poikia olette myymään.
Mulla ei riittäisi kokeilunhalu. Jäisi mielen pohjille ajoiksi jäytämään ja siinä ei maallinen lohduta.
Toi on hyvä pointti. Tästähän on tehty joskus elokuvakin. Joku nuoripari ja rikas mies. En tosin muista filmin nimeä. Mutta siis idea jos joku tarjoasi vaikka 100 000 euroa niin pistäisihän se miettimään lainanmaksuja.Jos sais vaikka 2 miljoonaa, niin ei enää koskaan tarvis tehdä töitä.
300000 niin ei olis enää asunto- tai muutakaan lainaa.
Vaatisi kyllä keskustelua puolinson kanssa, ennen kuin päästäis Rööri-Roopet hommiin!
Mulla kyllä sillee vähän töykkäis... Vaikka olis isotkin rahat kyseessä, niin silti. Töykkäis.Teille naisillehan tän pitäis olla iisimpää. Jos joutuu homosteleen, saa kuitenkin naisea. Eri asia kun joku kumihousuhinttaaja tai natsilakkinen viiksihomo parveilee takaovella. Ja jos heteropuolella pysytään niin miehethän on törkeitä anyway.
Ootko seurannut Saijaa Salkkareissa? :wink:Voi jeesus isä maaria!
Jaaha, että matoa koukkuun, matoa koukkuun.Eipä ole vielä sellaista tarjousta vastaan tullut, josta en olisi voinut kieltäytyä.
Tottakai se vähän kakoo. Jos ei yhtään tökkis, niin sais miettiä kaiken ihan alusta.Mulla kyllä sillee vähän töykkäis... Vaikka olis isotkin rahat kyseessä, niin silti. Töykkäis.
Olen!Ootko seurannut Saijaa Salkkareissa? :wink:
Joo olet homo.Tekiskö se ihmisestä homon, jos möis halvemmalla conan o brianille kuin tarja haloselle?