Nimeä hintasi

Paljollako panot irtoaa?

• Ei irtoa millään maailman valuutoilla!

Äänet: 8 17,4%
  • 1 - 500 €

Äänet: 8 17,4%
  • 500 - 5 000 €

Äänet: 4 8,7%
  • 5 000 - 20 000 €

Äänet: 5 10,9%
  • 20 000 - 100 000 €

Äänet: 7 15,2%
  • 100 000 - 1 000 000 €

Äänet: 10 21,7%
  • 1 000 000 - 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%
  • yli 10 000 000 €

Äänet: 2 4,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    46

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No olipas reilu vertailu. ;) Pointtini oli kyllä enempi siinä ensimmäisessä lauseessa, että mikä siinä rahassa on niin ihmeellistä, että se saisi tekemään asioita, jotka eivät muutoin tulisi missään tapauksessa kyseeseen (no, paitsi ehkä oman tai rakkaiden hengen ja terveyden puolustamiseksi).

Kun täällä ihmetellään minun selkärankaani, niin yhtä lailla minä ihmettelen sitä, että miten monelle moraali on puhtaasti hinnoittelukysymys. Tai sitä, ettei itsensä myymistä pidetä moraalikysymyksenä laisinkaan.
Kyllä on moraali korkealla monella muullakin. Kuten totesin, en päätöstäni tekisi enää yksin, vaan 'perhepään' kanssa.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On paljon asioita joita voi pitää vastenmielisenä. Jos ajatellaan esitettyä tilannetta, korvauksen ollessa miljoonia, niin siinä on vastakkain taloudellisesti huoleton loppuelämä ajallisesti hyvin rajattuun epämiellyttävyyteen.
Niin, monethan meistä tekevät epämiellyttävää työtä vuos'kausia, huonolla rahallisella vasteella.:thumbfh:

Tolerantti

Well-known member
Sitä vaan, että Astraalin "myynti-ilmoitus" valaissee asian oikeaa tolaa. Taitaa olla euro korkein tarjous tällä hetkellä. Mitään miljoonamarkkinoita, ei kymppitonneja, tuhansia, satasia eikä oikein kymppejäkään ole oikeasti olemassa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sitä vaan, että Astraalin "myynti-ilmoitus" valaissee asian oikeaa tolaa. Taitaa olla euro korkein tarjous tällä hetkellä. Mitään miljoonamarkkinoita, ei kymppitonneja, tuhansia, satasia eikä oikein kymppejäkään ole oikeasti olemassa.
Mä en ymmärrä miten tähän kysymykseen liittyy mitenkään se, paljonko tuollaisia tarjouksia todellisessa elämässä esiintyisi. Koko ajatus on täysin hypoteettinen ja tarkoituksena oppia ihmisistä (ja ihmisyydestä) ja heidän moraalikäsityksistään vähän lisää. Ja kyllä tässä vaan oppii! :ahem:

Onko todellisuudesta irtaantuminen todellakin noin vaikeaa? :eek:

Tolerantti

Well-known member
Mä en ymmärrä miten tähän kysymykseen liittyy mitenkään se, paljonko tuollaisia tarjouksia todellisessa elämässä esiintyisi. Koko ajatus on täysin hypoteettinen ja tarkoituksena oppia ihmisistä (ja ihmisyydestä) ja heidän moraalikäsityksistään vähän lisää. Ja kyllä tässä vaan oppii! :ahem:

Onko todellisuudesta irtaantuminen todellakin noin vaikeaa? :eek:
Toki näinkin. Keksustelu, jopa kinastelu, vaan tuntuu ajautuvan kovin kummalliseksi, kun kauppatavara on lopulta hyvin hypoteettinen. Niin, ja lisäksi olen täysi tosikko. Vöörlt piis ja evästä kaikille, kuten missit tapaavat kuitata kaikki hankalat kysymykset.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Pollin idea oli se, että seksiä ostava osapuoli on suhteellisen vastenmielisin mieleen tuleva hahmo joka sopii kriteereihin.
Ite aattelin kysymyksen silleen, että asiakas voi olla aivan minkälainen tahansa (ruma/kaunis, nuori/vanha, lihava/laiha, karvaton/karvainen jne.). Ja että kyseessä on aivan normaali akti ilman riskejä sukupuolitaudeista tai vastaavista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ite aattelin kysymyksen silleen, että asiakas voi olla aivan minkälainen tahansa (ruma/kaunis, nuori/vanha, lihava/laiha, karvaton/karvainen jne.). Ja että kyseessä on aivan normaali akti ilman riskejä sukupuolitaudeista tai vastaavista.
Toki, mutta koska se voi olla mikä hyvänsä, niin se voi olla myös se kaamein mahdollinen ja kun hinta pitäis määritellä etukäteen tietämättä millaisen saa... Eikä tietenkään mitään tauteja.

Vaikuttais et ihan oikein tämä on pääasiassa ymmärretty.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toki, mutta koska se voi olla mikä hyvänsä, niin se voi olla myös se kaamein mahdollinen ja kun hinta pitäis määritellä etukäteen tietämättä millaisen saa... Eikä tietenkään mitään tauteja.

Vaikuttais et ihan oikein tämä on pääasiassa ymmärretty.
Mutta mun säkällä joutuisin nuolemaan Lenita Airiston, Aira Samulinin tai Kirsi Paakkasen tuheroa ja ryppyreikää.:(

Vesku

Maatalousneuvos
Liekö tuotu tätä elokuvaa esille tähän topikkiin..?
Tuota miljoonan dollarin moraalikäsitystä mietitään elokuvassa "Vain yksi yö", jossa komea miljonääri ( Robert Redford) tarjoaa summan eräälle pikkuvaimolle ( Demi Moore).

http://www.leffatykki.com/elokuva/vain-yksi-yo

Tolerantti

Well-known member
Liekö tuotu tätä elokuvaa esille tähän topikkiin..?
Tuota miljoonan dollarin moraalikäsitystä mietitään elokuvassa "Vain yksi yö", jossa komea miljonääri ( Robert Redford) tarjoaa summan eräälle pikkuvaimolle ( Demi Moore).

http://www.leffatykki.com/elokuva/vain-yksi-yo
Olen nähnyt ko. elokuvan, mutta en yhtään muista lopputulemaa. Sen verran muistan, että pariskunta ei ensin ehdotukselle lämmennyt, mutta sitten heille tuli jokin hätä tms., joka pakotti harkitsemaan asiaa uudelleen.

Hömäyttikö Robert Demiä vai ei? Tuliko mainosmiljoonat vai ei? Menikö homma kuitenkin jotenkin sähläykseksi?

Vesku

Maatalousneuvos
Olen nähnyt ko. elokuvan, mutta en yhtään muista lopputulemaa. Sen verran muistan, että pariskunta ei ensin ehdotukselle lämmennyt, mutta sitten heille tuli jokin hätä tms., joka pakotti harkitsemaan asiaa uudelleen.

Hömäyttikö Robert Demiä vai ei? Tuliko mainosmiljoonat vai ei? Menikö homma kuitenkin jotenkin sähläykseksi?
Samoilla mietteillä, olen "seurannut" ( mutten varmaankaan intensiivisesti "katsonut") tuon kuvan, kun en minäkään muista loppua!?
Oisko mennyt jotenkin niin, että pikkuvaimo "ihastui" lopulta oikeasti miljonääriin, mutta häpesi itseään niin, että ei voinut olla kummankaan kanssa? :confused:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jos en ihan väärin muista, niin Demi pahoitti mielensä siitä, että häntä tällä tavoin myytiin ja taisipa alkaa uskomaan, ettei miehensä oikeasti hänestä sen takia välittänyt. Puhumallahan tuosta selvittiin. Tosin siinä oli sitten dramaattiset puitteet tuolle puheelle. En kyllä muista, saiko ne sen miljoonan vai jättikö ne sen ottamatta tms.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eiku siinä kävi sillai, että Demi otti fyffet ja pojat homosteli keskenään.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Hyvin on vaikea tama.. Toisaalta tekisi mieli sanoa, etta en mistaan hinnasta
mutta silloin luultavasti valehtelisin.
Jos minulle tarjottaisiin huomattava suuri summa rahaa. Summa jolla saan itselleni turvatun elaman, pystyn auttamaan veljea ja siskoa ja vanhempia ennen kaikkea niin luultavasti suostuisin.
Ja siis tapauksessa, etta tama homma ei sisaltaisi vakivaltaa tai outoja mieltymyksia tms.

Polliin en kuitenkaan aio vastata, koska tuollaista tilannetta ei tule, jolloin minun ei edes tarvitse itseani hinnoittaa.

Enemman mua mietittyttais, etta miksi joku olisi valmis maksamaan nain paljon seksista kanssani. Prostitutoitu tulis huomattavasti halvemmaksi.