Nimimerkki Skyggeboy pois forumilta

Haluatko, että nimim Skyggeboy poistuu täältä?

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kuule Skyggeboy, ei sun kannata lähteä jos täällä puhutaan mitä puhutaan.

(Minä en ole juu paras ihminen puhumaan tästä)

Arvaakko miksi sun ei kanstsi lähtee? No siksi, koska sun pitää tottua siihen, että täällä puhutaan sitä mitä puhutaan. Voin kuvitella olosi, koska minusta tuntui ihan samalta kun sinusta, kun minulle mm. sinä olit minua kohtaan ihan alussa ärsyttävä. Minullakin oli silloin hieman hermot kireällä ja olin ihan valmis lähtemään heti, kunnes jotkut sano mulle, et mun pitää vaan tottua siihen. Tee sinä nyt samoin, sun pitää vain tottua siihen. Ja minusta tuntui myöskin hieman surulliselta, kun lähes kaikki laittoi minut inrogelistallle. Silloinkin olin ihan valmis lähteen mut en lähtenyt, ja sitä en kadu. On täällä olevasta porukasta hyötyäkin. Kuten Puolipöhkö, olen hänelle itseasiassa velkaa.

Mangelo

Well-known member
En tiiä että onko sopivaa sanoo mutta väittäisin (ihan ilman mitään valtuuksia/tsykologin papereita) että Skyggeboy on masentunut ja tarvii ihan oikeesti hoitoa. Tahi sit se vetää sellasta roolia joka ei kyl millekkään foorumille kuulu.
Niinhän sitä voisi arvailla, mutta itse kuitenkin perustelee sanomisiaan hassuttelulla. Mun mielestä kuiteskin aika paljon enemmän paskaa kirjoittaa muista kuin muut hänestä. Voihan se tietenkin olla omassa päässä asiat moninkertaistuu, näkee asioiden mittasuhteet ihan eri tavalla ja kokee tarpeelliseksi antaa takaisin, mutta ehkä siinä tapauksessa kannattaisi hieman rajoittaa kirjoittamistaan tai sitten vetäistä jotain aurinkonappeja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itselleni on mysteeri, mikä SB:n näytöksessä on niin ratkaisevasti erilaista kuin monen muun vittuiluun ja kyynisyyteen taipuvan forumistin, että juuri hänet on otettu silmätikuksi. Vastasin siis vaihtoehdon ei.
Kyllä siinä vaiheessa kun toivotaan toiselle syöpää ja kuolemaa, niin joku raja on ylitetty.

Ihan oikeasti.

Nurtsi

Registered Loser
Kyllä siinä käyttäytymisnormeja on silloin tallattu jos näin on toimittu, mutta ei se tarkoita, että kaikkien tulee olla tuon vuoksi yksissä tuumin sitä mieltä, että pois foorumilta.
Joo mäkin äänestin että ei tarvitse marttyyrivetäytyä. kyllä lähdön tulee tapahtua bannin kautta. Se on kunniakasta.

Kyllä toisille kuolemaa toivomiset alkaa mun mielestä olla jo pikkuhiljaa liikaa. oli konteksti sitten mikä vaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä siinä käyttäytymisnormeja on silloin tallattu jos näin on toimittu, mutta ei se tarkoita, että kaikkien tulee olla tuon vuoksi yksissä tuumin sitä mieltä, että pois foorumilta.
No mielipiteethän on kuin persreikä, jokaisella on omansa. Sen verran näitä syöpä- ja saattohoitoja (3 kpl) lähipiirissä meneillään tällä hetkellä, että mun raja menee tuossa. Jos joku mulle tuollaista julkisesti toivoo, niin se on sitten siinä.

Yksin tuuminhan sitä täältä ei näköjään toivota. Enemmistöhän on sallivampia näköjään kuoleman toivomisen suhteen. Tai ainakin sen puolesta, ettei lähde.

Suap kukin olla omaa mielipidettänsä. Ei vaikuta mun lomiin.:eek:

oldez

Well-known member
Komp. Kyllähän täällä yksi jos toinenkin tallaa käyttäytymisnormeja toistuvasti...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Missäs Skygge on toivonut toiselle syöpää ja kuolemaa....ois kiva tarkistaa asia, vaikka sillä nyt sinänsä ei hirveästi aiempaa kantaani olekaan merkitystä.

Nurtsi

Registered Loser
Kuule Skyggeboy, ei sun kannata lähteä jos täällä puhutaan mitä puhutaan.

(Minä en ole juu paras ihminen puhumaan tästä)

Arvaakko miksi sun ei kanstsi lähtee? No siksi, koska sun pitää tottua siihen, että täällä puhutaan sitä mitä puhutaan. Voin kuvitella olosi, koska minusta tuntui ihan samalta kun sinusta, kun minulle mm. sinä olit minua kohtaan ihan alussa ärsyttävä. Minullakin oli silloin hieman hermot kireällä ja olin ihan valmis lähtemään heti, kunnes jotkut sano mulle, et mun pitää vaan tottua siihen. Tee sinä nyt samoin, sun pitää vain tottua siihen. Ja minusta tuntui myöskin hieman surulliselta, kun lähes kaikki laittoi minut inrogelistallle. Silloinkin olin ihan valmis lähteen mut en lähtenyt, ja sitä en kadu. On täällä olevasta porukasta hyötyäkin. Kuten Puolipöhkö, olen hänelle itseasiassa velkaa.
Tässäkin viestissä piilee ihan hyvä juju. Se kuka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

(Siis ihan vaan ajatuksena. tää nyt ei liity yhtään mihinkään)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Missäs Skygge on toivonut toiselle syöpää ja kuolemaa....ois kiva tarkistaa asia, vaikka sillä nyt sinänsä ei hirveästi aiempaa kantaani olekaan merkitystä.
F1-forumin Vapaalla.

Skyggeboy
Ilman mitään henkilökohtaisuuksia sua kohtaan, niin toivottavasti saat syövän tai jäät auton alle tai jotain. Ketään täällä foorumilla ei jäisi sua kaipaamaan. Sen verran perseellään sun liikennetottumukset on herra Zaikom. Kuolisit pois, oikeasti.

Viimeksi muokattu:

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Skyggeboy on ihan kiintoisa ja... värikäs hahmo. Ehkä hänen juttunsa ovat vähän hyvän maun rajan molemmin puolin, mutta ainakin hän tuo äksöniä foorumille. Satunnaisesti tapahtuu kuitenkin ylilyöntejä, mutta siksihän meillä on moderaattorit ja heillä bannausmahdollisuus. Ignore-toiminto on sekin kätevä, jos tuntuu ettei kestä jonkun hengentuotoksia lukea.

Skygge on saanut paljon paskaa niskaansa, mutta hänen tulisi ymmärtää se, että jos hän ajoittain hassutellessaan "vetää roolia" foorumilla, niin muuttuu vaikeaksi erottaa, milloin hän liikkuu tänä roolihahmonaan ja milloin omana itsenään. Roolihahmona hankittu huono maine seuraa mukana.

Mutta kuitenkin, Skyggeboy saisi minun puolestani jäädä maisemiin.