Nimimerkki Skyggeboy pois forumilta

Haluatko, että nimim Skyggeboy poistuu täältä?

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Itselleni on mysteeri, mikä SB:n näytöksessä on niin ratkaisevasti erilaista kuin monen muun vittuiluun ja kyynisyyteen taipuvan forumistin, että juuri hänet on otettu silmätikuksi. Vastasin siis vaihtoehdon ei.
Itse en ollut edes huomannut mitään erityissuhtautumista tai silmitikuksi ottamista SB:asissa, kunnes hän itse alkoi siitä avautua että on ajojahdin kohteena. Minulle hän taisi suivaantua siitä, kun mainitsin että kannattaisikohan sitten vähän itse miettiä mitä muista kirjoittaa, ellei kestä saada palautetta.

Outo juttu.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Kyllä siinä vaiheessa kun toivotaan toiselle syöpää ja kuolemaa, niin joku raja on ylitetty.

Ihan oikeasti.
Samaa mieltä. Se oli kyl bannin arvonen. Taisiis en tajunnu sitä syytä, mut luulen et se oli ainakin siihen liittyvää. Jos parantaisi hieman tapojaan niin miksi ei voisi menestyä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Eikös Skygge myöntänyt olevansa täällä roolia vetämässä ja muita provoamassa? Mitä jos kokeilisit välillä omana itsenäsi, ja kokeilisit miltä sitten tuntuu.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eikös Skygge myöntänyt olevansa täällä roolia vetämässä ja muita provoamassa? Mitä jos kokeilisit välillä omana itsenäsi, ja kokeilisit miltä sitten tuntuu.
vetää roolia, provoaa muita ja provosoituu samalla itse.. :D

joops.. mun mielestä skyggis on ihan ok tyyppi eikä tartte poistua paitsi tietty jos itte haluaa.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Skyggeboi tykkää tehdä itsestään numeroa enemmän kuin kukaan muu yksittäinen nimimerkki täällä. Muilla on maine raudanlujien viestien(määrien) ansiosta, Skyggellä lähinnä potentiaalisena marttyyrivetäytyjänä. Mutta olen tutustunut miehen tuotantoon syvemminkin ja yllättynyt. Siis nimenomaan positiivisesti. Kaiken massan seasta löytyy ihminen. Ja elämänmakuisia postauksia.

Siispä jatkoon. Ei Skyggeboy tänne mitään väriä tuo, mutta ihan hyviä juttuja kylläkin.

Örfil

Guest
Olen vähän ihmeissäni että Hangon keksinkin mainitsemassa "syövän ja kuoleman" toivottamisesta ei ole mitään sanktioita tullut. Minusta se oli törkeä heitto. Omituista...modet on kai sammuksissa!

Ria

Jäässä
:doubtful: Miten niin ei tullu, Skyggeboyhan on jäähyllä?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Olen vähän ihmeissäni että Hangon keksinkin mainitsemassa "syövän ja kuoleman" toivottamisesta ei ole mitään sanktioita tullut. Minusta se oli törkeä heitto. Omituista...modet on kai sammuksissa!
Tuli siitä kolmen päivän jäähy.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jos inttervepin keskustelupalstalla huomion saaminen on näin saatanan tärkeää, niin eihän tämän kykkeböyn missään nimessä kannata poistua forumilta.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Joo. Kenenkään kommenttien huomioarvo, tai ainakaan arvo, ei taida kohota kitisemällä saamastaan palautteesta ja uhkailemalla vetäytyä foorumilta lailla marttyyrin. Eikä se muuta tilannetta yhtään edullisemmaksi, ettei vetäytymistään ole aikeissakaan toteuttaa. Otsikon laatijan olisi ehkä syytä tiedostaa myös se, että jos kokee tarvetta viihdyttää forum-yleisöä mm. uusien tulokkaiden tai muiden heikommassa asemassa olevien foorumilaisten kustannuksella, reaktio ei jokaisen kohdalla tule koskaan olemaan sellainen, mitä hassuttelija ehkä odottaa/toivoo.

Täytyy kyllä sanoa vielä se, että jos tämänkaltaisia otsikoita peilaa Yleisen puolelle avaamaasi hätähuutoon, herää väistämättä kysymys, että missä mahtaa postata roolihahmo ja missä oikea ihminen? Tsemiä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Joo. Kenenkään kommenttien huomioarvo, tai ainakaan arvo, ei taida kohota kitisemällä saamastaan palautteesta ja uhkailemalla vetäytyä foorumilta lailla marttyyrin. Eikä se muuta tilannetta yhtään edullisemmaksi, ettei vetäytymistään ole aikeissakaan toteuttaa. Otsikon laatijan olisi ehkä syytä tiedostaa myös se, että jos kokee tarvetta viihdyttää forum-yleisöä mm. uusien tulokkaiden tai muiden heikommassa asemassa olevien foorumilaisten kustannuksella, reaktio ei jokaisen kohdalla tule koskaan olemaan sellainen, mitä hassuttelija ehkä odottaa/toivoo.

Täytyy kyllä sanoa vielä se, että jos tämänkaltaisia otsikoita peilaa Yleisen puolelle avaamaasi hätähuutoon, herää väistämättä kysymys, että missä mahtaa postata roolihahmo ja missä oikea ihminen? Tsemiä.
Viesti Skyggeltä: "Asiapuolella kirjoitan ihan asiaa, mutta vapaalla perseilen minkä ehdin."

burb

.
Jos inttervepin keskustelupalstalla huomion saaminen on näin saatanan tärkeää, niin eihän tämän kykkeböyn missään nimessä kannata poistua forumilta.
Vähän niinkuin kompintynkää tälle.

Kuten myös tälle.

Voiko näitä molempia komppailla samaan aikaan, eikös ole vähän outoa? No mähän olen!