Nokian romahdus

Miten käy?

• Tulos ylittää odotukset, kurssi nousee

Äänet: 1 11,1%
  • Tulos ylittää odotukset, kurssilasku pysähtyy

Äänet: 2 22,2%
  • Tulos ylittää odotukset, kurssi jatkaa laskua

Äänet: 3 33,3%
  • Tulos odotusten mukainen, kurssi nousee

Äänet: 0 0,0%
  • Tulos odotusten mukainen, kurssilasku pysähtyy

• Tulos odotusten mukainen, kurssi jatkaa laskua

Äänet: 2 22,2%
  • Tulos alittaa odotukset, kurssi nousee

• Tulos alittaa odotukset, kurssilasku pysähtyy

• Tulos alittaa odotukset, kurssi jatkaa laskua

• :frank:

Äänet: 1 11,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    9
  • Äänestys suljettu. .

haju

Banned
Tänään kävi näemmä vuorostaan niin, että kurssi lähti -15% laskuun kun tulos ylitti anayytikoiden odotukset.

Mieletön laji.
Tänään Hesarin mielipidesivulla joku hengenheimolaisesi toi julki ajatuksiaan:
Maallikon on vaikea erottaa taloustiedettä ja astrologiaa toisistaan. Kuka kertoisi, missä taloudessa todella mennään?

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Pelipaperi, pelipaperi.
Myin omani pois sopivasti keskiviikkona, loistava ajoitus. :ahem:
Nyt vois ehkä ostella taas lisää... :dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vittuilaksenneko te mulle noita youtube-linkkejä paiskotte, ne kun ei toimi meitin firmassa :mad_old::jaska::thumbdown

...enkä jaksa ryhtyä iphoneen noita näpyttelemään :thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vittuilaksenneko te mulle noita youtube-linkkejä paiskotte, ne kun ei toimi meitin firmassa :mad_old::jaska::thumbdown

...enkä jaksa ryhtyä iphoneen noita näpyttelemään :thumbfh:
Joo, ne editoidaan pois noin klo 17.00 Suomen aikaa.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
No se ei haittaa, ei kato kerkee perheen läiminlyönniltä edes surffailemaan :nope:
Briiffaan sen verran että omassa linkissäni oli Survivor-sarjasta (Selviytyjät-sarja suomeksi) eräs ehkä tuon sarjan historian epätasapainoisimmista tyypeistä näpyttelemässä puupalikkaan leikkien että se puupalikka oli hänen Blackberrynsa.

Äijä meni aina istuskelemaan johonkin "ajatuskivelleen" ja naputteli.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olis ihan kiva tulla äänestelemään teidänkin työpaikkojenne tuloksista.

Tosin ei täällä ole näkynyt yhtään pollia R-kioskien tuloksista, WC-kuuraajakonsultointifirmojen tai muiden lähinnä oheistoimintojen kanssa puuhastelevien firmojen julkistuksista.

Moni jäbä täällä soittelee suutaan ja vaikka viikate jossain vaiheessa heiluis meikäläisellekin, olen 10 v tässä yritysryppäässä luovinut elantoni läpi monien karikoiden ja hankkinut kannukset seuraavaan pestiin. Ihan sama, ei pelota.
En kylla mielestani ole missaan suunsoittoa huomannut. Ja ymmarran etta Nokiaa seurataan, onhan kyseessa suomen tunnetuin firma.
Ja josko oma tyonantajani porssissa olisi, ei ainakaan minua yhtaan haittaisi jos sen tuloksia arvuuteltaisiin, saattaisin olla ehkapa jopa ylpea siita.

Joten en ymmarra reaktiotasi.... :thumbfh:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Niin, kuka tahansa voinee laittaa myös vaikkapa R-kipsalle oman toikin :)
Muuta kantaa en tässä nyt Nokiaan ota, kuin että sen puhelimet ja saappaat omassa käytössäni ovat olleet ihan hyviä.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Olis ihan kiva tulla äänestelemään teidänkin työpaikkojenne tuloksista.

Tosin ei täällä ole näkynyt yhtään pollia R-kioskien tuloksista, WC-kuuraajakonsultointifirmojen tai muiden lähinnä oheistoimintojen kanssa puuhastelevien firmojen julkistuksista.

Moni jäbä täällä soittelee suutaan ja vaikka viikate jossain vaiheessa heiluis meikäläisellekin, olen 10 v tässä yritysryppäässä luovinut elantoni läpi monien karikoiden ja hankkinut kannukset seuraavaan pestiin. Ihan sama, ei pelota.
Nokian osuus Suomen bruttokansantuotteesta on kaksi prosenttia. Olisiko ollut parhaina vuosina jopa neljä tai yli? Eli Nokian pärjääminen vaikuttaa vaikuttaa niin paljon koko maan talouden kehittymiseen, että se varmasti kiinnostaa monia jopa polliksi asti. En minä ainakaan ivamielessä seuraa yritysten tuloksenjulkistuksia.