geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Niin onkin./\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ tommostahan se osakemarkkina on.
Ei syytä sulkea eikä arkistoida.
Niin onkin./\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ tommostahan se osakemarkkina on.
Tänään kävi näemmä vuorostaan niin, että kurssi lähti -15% laskuun kun tulos ylitti anayytikoiden odotukset.Kurssi nousi, vaikka tulos alitti odotukset? Ei lahjabanaania kellekään.
Tänään Hesarin mielipidesivulla joku hengenheimolaisesi toi julki ajatuksiaan:Tänään kävi näemmä vuorostaan niin, että kurssi lähti -15% laskuun kun tulos ylitti anayytikoiden odotukset.
Mieletön laji.
Maallikon on vaikea erottaa taloustiedettä ja astrologiaa toisistaan. Kuka kertoisi, missä taloudessa todella mennään?
Nokian tulos heikkeni nyt odotuksia vähemmän, -10,9% kurssi laski börssissä..Tänään kävi näemmä vuorostaan niin, että kurssi lähti -15% laskuun kun tulos ylitti anayytikoiden odotukset.
Mieletön laji.
Samixii... :thumbfh:Olihan tää odotettavissa, ostin iPhonen ja heti romahti Nokia. Sori.
Ja vielä pahempaa on luvassa, mun duunin nokialainen (E51) vaihtuu lähipäivinä BlackBerry ysitonniseksi :thumbfh:Samixii... :thumbfh:
http://www.youtube.com/watch?v=6etK0-ShYqE :frank:Ja vielä pahempaa on luvassa, mun duunin nokialainen (E51) vaihtuu lähipäivinä BlackBerry ysitonniseksi :thumbfh:
Samixii taas. Paitsi etta mulla vaihtui kommunikaattori BB 8800:een... :thumbfh:Ja vielä pahempaa on luvassa, mun duunin nokialainen (E51) vaihtuu lähipäivinä BlackBerry ysitonniseksi :thumbfh:
Just tollanen se on. :ahem:
http://www.youtube.com/watch?v=Cv2UEi10QNU&NR=1Ja vielä pahempaa on luvassa, mun duunin nokialainen (E51) vaihtuu lähipäivinä BlackBerry ysitonniseksi :thumbfh:
Joo, ne editoidaan pois noin klo 17.00 Suomen aikaa.Vittuilaksenneko te mulle noita youtube-linkkejä paiskotte, ne kun ei toimi meitin firmassa :mad_old::jaska::thumbdown
...enkä jaksa ryhtyä iphoneen noita näpyttelemään :thumbfh:
No se ei haittaa, ei kato kerkee perheen läiminlyönniltä edes surffailemaan :nope:Joo, ne editoidaan pois noin klo 17.00 Suomen aikaa.
Briiffaan sen verran että omassa linkissäni oli Survivor-sarjasta (Selviytyjät-sarja suomeksi) eräs ehkä tuon sarjan historian epätasapainoisimmista tyypeistä näpyttelemässä puupalikkaan leikkien että se puupalikka oli hänen Blackberrynsa.No se ei haittaa, ei kato kerkee perheen läiminlyönniltä edes surffailemaan :nope:
En kylla mielestani ole missaan suunsoittoa huomannut. Ja ymmarran etta Nokiaa seurataan, onhan kyseessa suomen tunnetuin firma.Olis ihan kiva tulla äänestelemään teidänkin työpaikkojenne tuloksista.
Tosin ei täällä ole näkynyt yhtään pollia R-kioskien tuloksista, WC-kuuraajakonsultointifirmojen tai muiden lähinnä oheistoimintojen kanssa puuhastelevien firmojen julkistuksista.
Moni jäbä täällä soittelee suutaan ja vaikka viikate jossain vaiheessa heiluis meikäläisellekin, olen 10 v tässä yritysryppäässä luovinut elantoni läpi monien karikoiden ja hankkinut kannukset seuraavaan pestiin. Ihan sama, ei pelota.
Nokian osuus Suomen bruttokansantuotteesta on kaksi prosenttia. Olisiko ollut parhaina vuosina jopa neljä tai yli? Eli Nokian pärjääminen vaikuttaa vaikuttaa niin paljon koko maan talouden kehittymiseen, että se varmasti kiinnostaa monia jopa polliksi asti. En minä ainakaan ivamielessä seuraa yritysten tuloksenjulkistuksia.Olis ihan kiva tulla äänestelemään teidänkin työpaikkojenne tuloksista.
Tosin ei täällä ole näkynyt yhtään pollia R-kioskien tuloksista, WC-kuuraajakonsultointifirmojen tai muiden lähinnä oheistoimintojen kanssa puuhastelevien firmojen julkistuksista.
Moni jäbä täällä soittelee suutaan ja vaikka viikate jossain vaiheessa heiluis meikäläisellekin, olen 10 v tässä yritysryppäässä luovinut elantoni läpi monien karikoiden ja hankkinut kannukset seuraavaan pestiin. Ihan sama, ei pelota.