IWE
Well-known member
Tai jos Facebook herjaa diin tässä vaihtoehtoinen linkki:On nykyajan puhelimet käteviä, käy vaikka vasarasta.
http://www.youtube.com/watch?v=Jf1fRu9YgfE&feature=player_embedded
Tai jos Facebook herjaa diin tässä vaihtoehtoinen linkki:On nykyajan puhelimet käteviä, käy vaikka vasarasta.
710:n datakaapeli ei ollut mielestäni edes alimittainen, en voi nyt tsekata, koska vaimo vei sen duuniin.Kasisatasessa ei muuten ollut erillistä laturia vaan joku adapteri jolla ton alimittasen usb-johdon saa tungettua seinään.
No siis alimittainen siinä mielessä, että juuri ja juuri yltää lattialta pöydälle. Ja jos on pistorasia lattialla niin puhelimeen vastatessa pitää ottaa latauksesta pois.710:n datakaapeli ei ollut mielestäni edes alimittainen, en voi nyt tsekata, koska vaimo vei sen duuniin.
Ok, no siinä tapauksessa varmaan sama kaapeli kuin 710:ssa. Mulla on himassa joku Nokian datakaapeli (yhteensopiva Lumian kanssa), jolla on mittaa ehkä parikytä senttiä korkeintaan, kuvittelin sun tarkoittavan sellaista.No siis alimittainen siinä mielessä, että juuri ja juuri yltää lattialta pöydälle. Ja jos on pistorasia lattialla niin puhelimeen vastatessa pitää ottaa latauksesta pois.
Pitääpä kokeilla, paitti että mulla pitää olla myös mikrofonisysteemi kuulokkeissa, joten normaalit kuulokkeet eivät käy. Ja kuten jo ylle kirjoitin, niin vanhat Nokian mikkijutskat eivät toimi Lumiassa.Juu, sopii.
Se on just se laturi.Kasisatasessa ei muuten ollut erillistä laturia vaan joku adapteri jolla ton alimittasen usb-johdon saa tungettua seinään.
Se on just se laturi.
Minkäslaisissa huusholleissa pistorasiat on lattiaan asennettu ? Kaupoissa olen tuota käytäntöä nähnyt , mutta en kyllä muualla.No siis alimittainen siinä mielessä, että juuri ja juuri yltää lattialta pöydälle. Ja jos on pistorasia lattialla niin puhelimeen vastatessa pitää ottaa latauksesta pois.
:frank:Minkäslaisissa huusholleissa pistorasiat on lattiaan asennettu ? Kaupoissa olen tuota käytäntöä nähnyt , mutta en kyllä muualla.
Lyhyt kuormaliina ja / tai pitkä nippuside pään ympäri.Mulla on samat. Tai siis jo toiset, kun ekat lakkas toimimatta kuukauden jälkeen. Takuu onneks anto uudet. Muuten ihan "kivat", mutta kaipaisin kyllä pientä ohutta pantaa tms pään yli meneväksi. Nimittäin jos noilla aikoo liikkua, niin tuo akun kohta painuu niskaan ja alkaa kammeta kuulokkeita päästä irti. Itse pidän lippistä päässä lenkillä, niin tuo "mötikkä" men juuri lippiksen kiristys nauhan yläpuolella olevaan koloon, pitäen ne edes joten kuten paikoillaan.
Erittäin harvoin niitä täälläkin näkee. Eilen näin yhdellä kundilla Lumia 710:n, muuta kertaa ei sitten tule edes mieleen (paitsi tietysti vaimon Lumia). Onhan toi surullista, kun muistaa, että ei tässä kovin montaa vuotta tartte mennä taakspäin, kun lähes jokaikisellä vastaantulevalla oli kädessään Nokian puhelin :dunno:En kuitenkaan nähnyt kenenkään käyttävän Lumiaa. Muitakin Nokian puhelimia näin vain muutaman. Samsungeja ja BlackBerryjä taas näkyi ihmisten käsissä valtavat määrät.
Albert Oil, tuo mies joka on vetänyt 1G yhteyden laitakaupungilta rautatien assan ravintolaan käyttäen kahta hernekeittotölkkiä ja 2 mm lohisiimaa!Mäkin oon tehnyt 'sen' aikaisemmin. Jatkosta ei oo mitään takuita.
Olepas sinä nyt hiljaa siinä kun täällä tosimiehet jauhaa shaibaa.Albert Oil, tuo mies joka on vetänyt 1G yhteyden laitakaupungilta rautatien assan ravintolaan käyttäen kahta hernekeittotölkkiä ja 2 mm lohisiimaa!
Tuota yhteyttä ei häiritse auringon flarepurkaukset eivätkä sähkökatkot :ahem:
Ite oot vauhkopajatso.Albert Oil on gloorihinttaaja.