Uutta kännykkää tekis pikkuhiljaa mieli, vanhalla iPhone 3GS:llä alkaa olla jo sen verran ikää, toimii periaatteessa kyllä ihan hyvin, mutta jonkin verran alkaa hitaus painaa päälle. Edelleenään en tiedä millä tuon korvaisin. Eikaisemmin taisin täälläkin uhota, että vaihtoehtoja on tasan kaksi: iPhone 5 tai Lumian aktuelli huippumalli (eli siis 920), Androidiin päin en luvannut kustakaan
Nonih... nyt kun tässä on aikansa pallotellu ja pohtinut niin jostain pirun syystä Samsungin Galaxy S3 on alkanut kiinnostaa siinä määrin, että sen vois nostaa noiden kahden rinnalle varteenotettavana vaihtoehtona. Niin ne mielipiteet vaan muuttuu, ainoa mikä tuossa edelleenkin vähän tökkii, on Googlen tiedonkeruupolitiikka, mutta se nyt tuli jo aikaisemmin moneen kertaan käsiteltyä. Kaipa senkin kanssa tulis toimeen, periaatekysymyshän tuo nyt lähinnä on ja kerrankos sitä mies nyt periaatteistaan tinkis
Lumian kohdalla (niin tosiaan, tämähän oli Nokia-toikki) mulla on aikalailla sama ongelma kuin Törnillä. Puhelin on varmasti hyvä (ja nätti!), mutta miten on sitten softatarjonnan laita? Kyllä se tilanne vaan edelleenkin näyttää valitettavan usein olevan se, että monet uudet appsit tulevat ensin iphonelle ja anrdoidille ja sitten ehkä joskus, jos ylipäätään, ne portataan myös windowsille. Mulle tuo on tärkeä asia, kaikille ja ehkäpä useimmillekin välttämättä ei ole. Tän lisäksi painaa vaakakupissa myös epätietoisuus tulevien päivitysten suhteen. Nokia ja Microsoft vetivät mun silmissä maton aika lahjakkaasti vanhojen Lumia-käyttäjien jalkojen alta (lue: täyttä kusetusta), kun jättivät kaikki tähän mennessä ilmestyneet Lumiat päivittämättä WP kasiin. Tekevätkö sitten 920:n ja 820:n suhteen saman kun joskus vuoden (?) kuluttua ilmestyy WP 8.5? Kiteytettynä siis, hyvä laite, mutta tuon jälkeen mun on hyvin vaikea ylipuhua itseäni luottamaan sen paremmin Nokiaan kuin Microsoftiinkaan. En kuitenkaan sulje täysin pois laskuista. Ainiin, erittäin positiivisena asiana pidän sitä, että uudet Lumiat tukevat microSD-kortteja! :thumbup:
Odotellaan nyt uuden iPhonen julkaisua, mutta en suoraan sanottuna odottele mitään järisyttävän ihmeellistä ja uutta siltäkään suunnalta. Kuvien perusteella (sikäli mikäli pohjautuvat aitoihin osiin), tuleva iPhone on edeltäjään isompi, mutta ainoastaan pituutta on nostettu leveyden säilyessä ennallaan. Öh... ok :thumbfh:
Löytyykö forumilta Galaxy S3:n omistajaa ja jos, niin mimmoset ovat käyttökokemukset?