Noloin intiimimuistosi

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tekis mieli tehdä tosta Noloin inttimuistosi -otsikosta hassunhauska pilailuväännösversio Koloin Vinttipuistosi. No se olis kyllä aika tyhmää se. Mitään kovin irstastahan tuosta ei saakaan.
Mun tekis mieli väsätä "Noloin intiimimuistosi" -toikkeli, mutta en taida laiskuuttani viitsiä.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Niistä harvenevaan tahtiin käyneistä viimeaikaisista tulee mieleen episodi, kun aloin intohimoisen parittelun jälkeen kuvailemaan tieteellisen kiinnostuksen merkeissä toisen naisen rintoja. Ja mitä sen jälkeen tapahtui.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jokainen kerta aivan yhtä nolo, ja samaan aikaan toinen toistaan nolompi. Ekat nysväämiset oli noloimmat, mutta sen jälkeen meni vain nolommaksi.

Nykyään olen pysytellyt enimmäkseen irti moisesta.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Mutta missä on "Noloin hinttimuistosi". Onko jo sivulla 2?

Vai eikö kukaan ole ehtinyt laittaa!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eräs läpsi kahdestikin aktin aikana hereille, kun olin sen verta soosissa ja väsynyt, että nukahdin. Ei se kyllä noloa ollut, kun...väsytti vaa!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Eräs läpsi kahdestikin aktin aikana hereille, kun olin sen verta soosissa ja väsynyt, että nukahdin. Ei se kyllä noloa ollut, kun...väsytti vaa!
No eihän tuo mitään. Nolompaa on jos nainen läpsii turhautuneena etuveitikkaa hereille, vaikka omistaja on hereillä kuin peipponen. Molemmat tilanteet olen kokenut vallan kyllä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Yks nainen alkoi itkemään intiimissä tilanteessa. Eivät olleet onnen kyyneliä ne, oi eivät tokikaan. Varoitin kyllä, että eräät jutskat eivät välttämättä toimis tiettyjen jutskien kanssa, mutta hän halus silti kokeilla. Eikä siinä mitään, minähän kokeilen mieluusti kaikenlaista uutta sillä saralla, mut hei! Kondomi!! Jotain rajaa!! Ihme pervo oli hän. Ja sitten kun ei hommat oikein toimineet, kuten olin ennustanutkin, puhkes hän itkuun. Ihmettelin kyllä, että miks HÄN siinä itkee, mutta eipä ollut oikein jutustelutuulella hän.
Siihen se sitten jäi, kumiukkeli roikkumaan itkevän naisen römpöttimestä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Noloin tapaus oli varmaankin muutama vuosi sitten pääsiäisenä.

Kerrankin kunnon nymfomaani tarjolla niin väsähdin olkkarin lattialle kesken saunottelujen. Muija yritti kuulemma kaikkensa herättääkseen, mutta ei taju palautunut ennen aamua.

Sitten serkkupoika hoitelikin hommat, jottei tyttiksen tarvinnut ihan suru puserossa lähteä kämpiltä. Kiitin itsekin ko. hahmoa hyvin paikatusta tilanteesta. Nimim. velan kuittausta odotellessa...
 
Ylös