Il Tempo Gigante
Darth Father
...
Jaksamisia Olgalle hautajaisissa.
Ja öitä.
Jaksamisia Olgalle hautajaisissa.
Ja öitä.
No voe vittu :nope:Olga sanoi:Nyt nukkumaan. Huomenna on hautajaiset. Aika surkea tapaus. Viime huhtikuussa yöllä asunnon sähkölaitteissa tuli oikosulku, asunto syttyi tuleen, tulta iski kaikista pistorasioista ja tämä kaveri oli nukkumassa. Naapurit kuulivat palovaroittimen äänen ja hälyttivät apua. Apua tuli, mutta nyt lähes 8 kk taistelun jälkeen tilanne on ohi. Palovammat olivat pahat ja taustalla vielä mm. diabetes, josta aiheutui sitten jalk... Olkoon kertomatta. Lopputulos oli helpotus... olisi ollut monille helpompaa, jos se olisi tullut jo heti keväällä. Kaverin kärsimykset olivat uskomattomat. :frown:
Oli varmaan vittumaiset monttubileet.Olga sanoi:Olipa päivä. :frown:
En ole vielä menossa nukkumaan, vaikka tähän toikkiin kommentoinkin.
No voi kilin perseOlga sanoi:Eihän siellä kovin korkealla mieliala ollut.
Kaikkein pahimmat tuollaiset 'juhlat' olivat nuoremman veljeni hautajaiset. Silloin ajattelin, että jos siitä selviän, pystyn kestämään mitä tahansa. Tiesin (ainakin niin uskon), ettei mikään voi satuttaa minua enempää. Siitä on jo 11 vuotta, mutta tänään taas nekin muistot tulivat niin voimakkaina. :frown:
Pakko lähteä ajelemaan ja tuulettamaan ajatuksia.
Kylläpäs on ... itse en muista olenko koskaan ollut viimeisissä nukkumaanmenoilmoituksissa :frown:Il Tempo Gigante sanoi:Viidet hautajaiset tänä vuonna olen suorittanut. Niistä 3x kantamassa. Tuskin tullee suorituksia enää kuluvana vuonna.
Olen pahoillani menetyksestä. Tarkoitus ei ollut veistellä vitsiä tällaisesta aiheesta. :frown:Olga sanoi:Eihän siellä kovin korkealla mieliala ollut.
Kaikkein pahimmat tuollaiset 'juhlat' olivat nuoremman veljeni hautajaiset. Silloin ajattelin, että jos siitä selviän, pystyn kestämään mitä tahansa. Tiesin (ainakin niin uskon), ettei mikään voi satuttaa minua enempää. Siitä on jo 11 vuotta, mutta tänään taas nekin muistot tulivat niin voimakkaina. :frown:
Pakko lähteä ajelemaan ja tuulettamaan ajatuksia.
Huhhuh..Il Tempo Gigante sanoi:Viidet hautajaiset tänä vuonna olen suorittanut. Niistä 3x kantamassa. Tuskin tullee suorituksia enää kuluvana vuonna.
Mulla on ollut tänä vuonna vain yhdet hautajaiset. :frown:Ylen Sankia Priha sanoi:Huhhuh..![]()
Aika paljon.
Mun viimiset oli sedän monttubileet kolme vuotta sitten. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla oikeestaan 10 vuoden ajan. Nyt vaan odotellaan koska alkaa kutsuja tulla.. alkaa meinaan olla sen ikästä porukkaa suvussa.
Ylen Sankia Priha sanoi:Huhhuh..![]()
Aika paljon.
Mun viimiset oli sedän monttubileet kolme vuotta sitten. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla oikeestaan 10 vuoden ajan. Nyt vaan odotellaan koska alkaa kutsuja tulla.. alkaa meinaan olla sen ikästä porukkaa suvussa.
Pikasesti laskien olen käyny läpi viidettoista hautajaiset. Pahimmassa tapauksessa siunattiin ja haudattiin neljä ihmistä kerralla. Erään traagisen onnettomuuden uhrit.Sam sanoi:Minulla ollut käytännössä elämäni aikana vain kolmet, jotka ovat olleet läheisiä. Vähällä olen tähän asti päässyt.
Nose.. ite olin tuommoisissa 10-vuotiaana. Vieläkin joskus kummittelee mielessä moinen. Semminkin kun ei sinänsä tapaturmainen loppu ollut, vaan väkivaltainen..Cinderella007 sanoi:"pahimmat" (ja kauneimmat) hautajaiset, missä itse olen ollut, oli 15-vuotiaana ikäiseni lapsuudenkaverin hautajaiset.