Nukkumaanmenoilmoitukset tänne

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Nyt nukkumaan. Huomenna on hautajaiset. Aika surkea tapaus. Viime huhtikuussa yöllä asunnon sähkölaitteissa tuli oikosulku, asunto syttyi tuleen, tulta iski kaikista pistorasioista ja tämä kaveri oli nukkumassa. Naapurit kuulivat palovaroittimen äänen ja hälyttivät apua. Apua tuli, mutta nyt lähes 8 kk taistelun jälkeen tilanne on ohi. Palovammat olivat pahat ja taustalla vielä mm. diabetes, josta aiheutui sitten jalk... Olkoon kertomatta. Lopputulos oli helpotus... olisi ollut monille helpompaa, jos se olisi tullut jo heti keväällä. Kaverin kärsimykset olivat uskomattomat. :frown:
No voe vittu :nope:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olipa päivä. :frown:

En ole vielä menossa nukkumaan, vaikka tähän toikkiin kommentoinkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Olipa päivä. :frown:

En ole vielä menossa nukkumaan, vaikka tähän toikkiin kommentoinkin.
Oli varmaan vittumaiset monttubileet.

Mun 'pahimmat' oli työkaverin 12-vuotiaan pojan hautajaiset. :( :nope:

Jäi junan alle. :thumbfh:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Eihän siellä kovin korkealla mieliala ollut.

Kaikkein pahimmat tuollaiset 'juhlat' olivat nuoremman veljeni hautajaiset. Silloin ajattelin, että jos siitä selviän, pystyn kestämään mitä tahansa. Tiesin (ainakin niin uskon), ettei mikään voi satuttaa minua enempää. Siitä on jo 11 vuotta, mutta tänään taas nekin muistot tulivat niin voimakkaina. :frown:

Pakko lähteä ajelemaan ja tuulettamaan ajatuksia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:

Kaikkein pahimmat tuollaiset 'juhlat' olivat nuoremman veljeni hautajaiset. Silloin ajattelin, että jos siitä selviän, pystyn kestämään mitä tahansa. Tiesin (ainakin niin uskon), ettei mikään voi satuttaa minua enempää. Siitä on jo 11 vuotta, mutta tänään taas nekin muistot tulivat niin voimakkaina. :frown:

No voi kilin perse :(

Eihän mun pieni vinoilu sitten ole mitään tohon verrattuna :eek:

Yks kantohomma mullakin tänä vuonna. Meinasin livetä samaan kuoppaankin vielä :nope:

Kummisedän hautajaisiin en päässyt kun olin töissä täällä Kuopiossa samaan aikaan kun monttubileet oli Turussa. :jaska:

Mutta kuten Oukki tossa sanoi niin tuolla hautajaisissa noi vanhat tuntemukset nousee voimakkaasti pintaan. :(

DFiaA

I told you so
Il Tempo Gigante sanoi:
Viidet hautajaiset tänä vuonna olen suorittanut. Niistä 3x kantamassa. Tuskin tullee suorituksia enää kuluvana vuonna.
Kylläpäs on ... itse en muista olenko koskaan ollut viimeisissä nukkumaanmenoilmoituksissa :frown:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:

Olen pahoillani menetyksestä. Tarkoitus ei ollut veistellä vitsiä tällaisesta aiheesta. :frown:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Il Tempo Gigante sanoi:
Viidet hautajaiset tänä vuonna olen suorittanut. Niistä 3x kantamassa. Tuskin tullee suorituksia enää kuluvana vuonna.
Huhhuh.. :eek:
Aika paljon.

Mun viimiset oli sedän monttubileet kolme vuotta sitten. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla oikeestaan 10 vuoden ajan. Nyt vaan odotellaan koska alkaa kutsuja tulla.. alkaa meinaan olla sen ikästä porukkaa suvussa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ylen Sankia Priha sanoi:
Aika paljon.

Mun viimiset oli sedän monttubileet kolme vuotta sitten. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla oikeestaan 10 vuoden ajan. Nyt vaan odotellaan koska alkaa kutsuja tulla.. alkaa meinaan olla sen ikästä porukkaa suvussa.
Mulla on ollut tänä vuonna vain yhdet hautajaiset. :frown:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minulla ollut käytännössä elämäni aikana vain kolmet, jotka ovat olleet läheisiä. Vähällä olen tähän asti päässyt.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Ylen Sankia Priha sanoi:
Aika paljon.

Olihan noita, varsinkin kun neljät ekat oli alle viidessä kuukaudessa. Läheisin oli kummitäti. Viimeiset oli isotädin hautajaiset. Hää väitti muistavansa keisarin hallinnon... Enpä tiijä ? Ikää kyllä oli lähes 100 !!!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Kaksissa hautajaisissa olen ollut tänä vuonna. Tuntuu kyllä, että Olgalla on ollut noita vähän liiankin kanssa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Sam sanoi:
Minulla ollut käytännössä elämäni aikana vain kolmet, jotka ovat olleet läheisiä. Vähällä olen tähän asti päässyt.
Pikasesti laskien olen käyny läpi viidettoista hautajaiset. Pahimmassa tapauksessa siunattiin ja haudattiin neljä ihmistä kerralla. Erään traagisen onnettomuuden uhrit.

Itse asiassa pahimmat oli kyllä omien vanhempien hautaukset. Tuo em. 4x ei kuitenkaan tutunut läheskään niin pahalta.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Tässä topicissa voisi olla haikeamielisyys-varoitus. :nope:

"pahimmat" (ja kauneimmat) hautajaiset, missä itse olen ollut, oli 15-vuotiaana ikäiseni lapsuudenkaverin hautajaiset.

*hali olgalle*

...yritän kohta nukkua...Kaunista unta.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Cinderella007 sanoi:
"pahimmat" (ja kauneimmat) hautajaiset, missä itse olen ollut, oli 15-vuotiaana ikäiseni lapsuudenkaverin hautajaiset.
Nose.. ite olin tuommoisissa 10-vuotiaana. Vieläkin joskus kummittelee mielessä moinen. Semminkin kun ei sinänsä tapaturmainen loppu ollut, vaan väkivaltainen.. :(