Nukkumaanmenoilmoitukset tänne

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
En voi ehkä ikinä hankkia lapsia, kun olen ihan varma, että ....

Olen viime aikoina huomannut, että minusta tulisi ehkäpä hysteerinen äitihahmo.

Esim...
-en uskalla antaa pikkuvauvan nukkua tarkistamatta vähän väliä sen hengittävän (kuka niin pienistä tietää milloin ne unohtaa hengittää)
-pikkulapsethan voivat karata keskellä yötä kaikkien lukittujen porttien ja ovienkin takaa. (ei, eivät he mihinkään komeroon ole suljettu, mutta silti...)

Ja paljon kaikkia kummallisia tuollaisia juttuja.... :nope:

Nohmm, ei tätä ehkä kannata nyt miettiä, äitiytyminen ei kuulu ihan lähivuosien suunnitelmiini. Epäilen, että minun täytyy kasvaa isoksi, että minusta voisi tulla edes keskihyvä äiti.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Cinderella007 sanoi:
Ei ei ei, te ette nyt ymmärtänyt.Huomaattehan, että se on korjattu heti hieman myöhemmin.

Ei niistä penskojen kadottamisesta välttämättä noin helpolla selviä. :nope:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Cinderella007 sanoi:
:jaska: Mun piti oikeasti kopioida omaa tekstiäni, ei editoida... :jaska:

Juu kylla! :thumbup: Kylla sa oot kohta jo aito nainen: jankataan aina vaan sita samaa... :ahem:

:eek: :eek: :eek: **LAPS** :thumbfh:

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Nopeahuoli sanoi:
Juu kylla! :thumbup: Kylla sa oot kohta jo aito nainen: jankataan aina vaan sita samaa... :ahem:

:eek: :eek: :eek: **LAPS** :thumbfh:
Olisit sinä nyt vaan aivan hiljaa. Okei?

Ei kai se minun vikani ole jos olen jo melkein nukkumassa. Meillä kun on täällä yö, senkin ...senkin... (enkä edes keksi mitään hyvää tähän... :jaska: )

Örfil

Guest
Cinderella007 sanoi:
En voi ehkä ikinä hankkia lapsia, kun olen ihan varma, että ....
Esim...
-en uskalla antaa pikkuvauvan nukkua tarkistamatta vähän väliä sen hengittävän (kuka niin pienistä tietää milloin ne unohtaa hengittää)
-pikkulapsethan voivat karata keskellä yötä kaikkien lukittujen porttien ja ovienkin takaa. (ei, eivät he mihinkään komeroon ole suljettu, mutta silti...)
Mä "hankin" lapsia 2 kpl ja kävin just nuo samat asiat läpi. Muisti ne silti hengittää eikä ne karkaa kesken unien ulos (paitsi juniori, jolla adhd ja tourette, tullut isäänsä). Ei noi asiat pelkäämällä poistu/parane, joten ei kun pullat uuniin ja menoks! :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Cinderella007 sanoi:
Olisit sinä nyt vaan aivan hiljaa. Okei?

Ei kai se minun vikani ole jos olen jo melkein nukkumassa. Meillä kun on täällä yö, senkin ...senkin... (enkä edes keksi mitään hyvää tähän... :jaska: )

....junkkaji!!! :ahem: :ahem: :ahem:

Sil vu plee!