Nuorten jääkiekon MM-finaalin seurantatojck

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vähän 'perkelettä' mukana.

Lehkosen nilkan nivelsiteet menivät Ruotsi-pelissä ja Kanada-välierässä laitahyökkääjä sai ilkeästi kiekon toiseen jalkaan.

- Taitaa tulla peleistä aika pitkä tauko…. molemmat jalat ovat sökönä tällä hetkellä. Sain viisi puudutuspiikkiä finaalin aikana. Voi olla, että maanantaina sattuu jalkoihin jonkin verran. Sillä ei ole kuitenkaan mitään väliä. Olemme maailmanmestareita, Lehkonen hymyili.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Onhan tuossa voinut olla joku tilanne, että tuo kiekollinen pelaaja oli ensin tuolla siniviivan takana ja otti sitten vähän pakkia. Sehän saa tulla viivalle. Tahi sitten puhdas paitsio.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jättivät kuitenkin paitsion viheltämättä Suomen voittomaalissa.
Tuo paitsiosääntö tulkitaan yleensä niin, että jos pelaaja kuljettaa kiekkoa "normaalissa luisteluasennossa" (kuten kuvassa) ei sitä kiekon paikkaa siinä pelaaja+kiekko -kokonaisuudessa katsota kovin tarkkaan. Muuten noita paitsioita olisi aika lailla useammin kuin nyt on.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Tuo paitsiosääntö tulkitaan yleensä niin, että jos pelaaja kuljettaa kiekkoa "normaalissa luisteluasennossa"
Kiekko "hallinnassa" lie se määräävä asia. Kiekon voipi hyökkäysalueelle tuoda vaikka takaperin luistellen - ilman paitsiota.

e:tuossa vahvistusta Kerry Fraserin vastauksessa
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18214
Toinen suomen hyökkääjä tuossa kuvassa on kuitenkin reilusti siniviivan yli.

Ei mulla tässä muuta pointtia ole kuin se, että tuskin noi tuomarit mitenkään tahallaan Ruotsia suosi, olivat vaan paskoja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vantaan mestari --> Uudenmaan mestari --> Suomen mestari --> Euroopan mestari --> Maailmanmestari --> Olympiamestari --> Burb
...
Burbi taas menisi kaiken yläpuolelle jne.
Tämä oli hienosti sanottu. Toivottavasti muut ymmärtävät ottaa tästä opikseen.

(paitsi että yleensä sanotaan Olympiavoittaja, ei -mestari)
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toinen suomen hyökkääjä tuossa kuvassa on kuitenkin reilusti siniviivan yli.

Ei mulla tässä muuta pointtia ole kuin se, että tuskin noi tuomarit mitenkään tahallaan Ruotsia suosi, olivat vaan paskoja.
Ootko sä vieläkään nähnyt niitä tilanteita vaan nillitätkö edelleen lämpimikses?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Toinen suomen hyökkääjä tuossa kuvassa on kuitenkin reilusti siniviivan yli.

Ei mulla tässä muuta pointtia ole kuin se, että tuskin noi tuomarit mitenkään tahallaan Ruotsia suosi, olivat vaan paskoja.
Jos tilanteessa olisi ollut vähänkään epäselvää, niin ruotsalaislehdistö valittaisi kuin salvattava sika.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Noin olin myös ymmärtävinäni, mutta kun aikaisemmin esitettiin kysymys:

, niin olin jonkinlaista logiikkahäikkää havaitsevinani kun naisten ja junnujen menestys toisiaan vastaan ei ole merkityksellinen, mutta junnujen ja täysi-ikäisten (miesten) on.

Toisaalta en jääkiekosta tai muustakaan urheilusta varsinaisesti tajua apaut hevon paskaakaan, niin pointti jos toinenkin lipuu ohi herkästi. Plus kukin saa arvottaa jutskat ihan miten haluaa.
Taitokysymysen pointti on selitetty tässä viestissä. Yritin sillä selvittää Davrosin syytä arvostaa U20-MM:ää miesten MM:ää korkeammalle. Omaan arvotukseeni pelaajien ja joukkueiden taitotaso ei vaikuta, vaan pelattava titteli.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kyse ei ole siitä että ihmiset arvottaisivat asioita eri tavalla vaan siitä että osa porukasta vain on yksinkertaisesti väärässä. Kannattais olla oikeassa kuten mä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kyse ei ole siitä että ihmiset arvottaisivat asioita eri tavalla vaan siitä että osa porukasta vain on yksinkertaisesti väärässä. Kannattais olla oikeassa kuten mä.
Olet väärässä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kiekko "hallinnassa" lie se määräävä asia. Kiekon voipi hyökkäysalueelle tuoda vaikka takaperin luistellen - ilman paitsiota.

e:tuossa vahvistusta Kerry Fraserin vastauksessa
Änärissä ehkä, mutta ei ainakaan vielä hetken aikaa sitten kansainvälisten sääntöjen mukaan. Kait. Ellei sitten ole muutettu. Kyllähän niitä kikkalijoita näki, että menivät itse paitsioon, kun kiekko oli vielä siniviivan takana ja peli puhallettiin poikki. Siis kansainvälisissä otteluissa.

EDIT: Eikun ei se näemmä olekkaan kansaivälisissäkään säännöissä



Ja tohon suomen "paitsio" maaliin, niin eihän tuo tuossa kohtaa mikään paitsio ole kait. Eikös se riitä, että kiekko on ylittänyt viivan ennen laidan pelaajaa, mutta kiekkoa voi vetää taaksepäin viivallle, kunhan ei ylitä koko siniviivaa ja palaudu näin ollen keskialueelle.
 
Viimeksi muokattu:

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Toinen suomen hyökkääjä tuossa kuvassa on kuitenkin reilusti siniviivan yli.

Ei mulla tässä muuta pointtia ole kuin se, että tuskin noi tuomarit mitenkään tahallaan Ruotsia suosi, olivat vaan paskoja.
Ottaa ilmeisen koville Suomen voitto kun tollaista paskaa pitää suoltaa. Tilanne ei ollut paitsio ja se, että tuomarit suosi ruotsalaisia oli varsin selvää. Isäntämaan suosimista on ollut aina, mutta ei ennen noin räikeästi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös