Nurmikonleikkuu - 2018 - Ilmoitukset

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Perjantaina ajoin faijan luona Hangossa nurmikon ja äsken sitten täällä.

Saapi kasvaa muutaman päivän, niin on vihreänä sitten perjantaina kun on valmistujaisjuhlat.
 
Viimeksi muokattu:

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Juuri tuli leikattua. Naapurilla robottileikkuri ja kateeksi käy.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Viime viikon torstaina ajelin eka kertaa tänä vuonna, laitteena päältä ajettava leikkuri.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Naapureilla pienemmät nurmikot kuin mulla, mutta niillä on päältäajettavat leikkurit. Minä saatana saan sen 2 tuntia puskea menemään Partnerilla, että saa nurtsin leikattua.

Epistä.:mad:

 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Naapureilla pienemmät nurmikot kuin mulla, mutta niillä on päältäajettavat leikkurit. Minä saatana saan sen 2 tuntia puskea menemään Partnerilla, että saa nurtsin leikattua.

Epistä.:mad:
Hommaa puimuri. Itsellä leikattavaa jotain 500 neliön luokkaa, niin aika haaskuuta olisi noilla tonnien minitraktoreilla lähteä leikkelemään.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Sen verran oon elämässäni edennyt, ettei ole tarvinnut itse nurmikkoa leikata vuoden 2002 jälkeen. Katselen ikkunasta muumilimonaadiani ryystäen, kun ammattilaiset ahkeroi.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Ajan joka arkipäivä klo. seitsemästä klo. kolmeen. Sen kummemmin en ala ilmoittelemaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
En aio leikata nurmikkoa tänä vuonna. Taloyhtiö hoitakoon, itse vain rallattelen että tralla lalla laa, tralla lalla laa.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
En aio leikata nurmikkoa tänä vuonna. Taloyhtiö hoitakoon, itse vain rallattelen että tralla lalla laa, tralla lalla laa.
Komp.

Ja pihatalkoot...heh.

MENKÄÄ POIS! EI OLLA KOTONA!
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Taloyhtiö hoitaa nurmikonleikkuut. Kesällä saatan perinteiden mukaisesti leikata appiukon melko ison pihanurmikon käsivoimin työnnettävällä leikkurilla (varastossaan on myös bensakäyttöinen, siihen en halua koskea).
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tarkoitus ois laistaa nurmikonleikkuut. Saa nähä onnistuuko.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tänään roudasin terdeltä tamppaustelineen takapihalle ja roudasin terassikalusteet terdelle. Niin ja tietenkin jouduin pesemään sekä terden että mööpelit. On se yhtä helvettiä 2 kertaa vuodessa tama souvvi.:nope:

Pitää muuten tänä suvena valtata terde. Haluaisin jonkun tummanharmaan sävyn entisen karhun jälkeen. Suattaa vaan akka panna hanttiin.

Joku tuollainen piki tms.?
http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/varit/varikartat_ulkomaalaukseen/valtti_kuullotteet_ja_puuoljyt_-varikartta
 
Ylös