No juu kai.. emt. Mutta minusta tuo ei ollut mikään maailman kaunein lause.Tiesitkö, että itseensä liittymättömän asian kommentointi on turhaa?
No juu kai.. emt. Mutta minusta tuo ei ollut mikään maailman kaunein lause.Tiesitkö, että itseensä liittymättömän asian kommentointi on turhaa?
Tiesitkö, että itseensä liittymättömän asian kommentointi on turhaa?
Mie vai Nurtsi?Jätkä väittää, että tää foorumi on pääosiltaan turha
:doubtful:
... no joo, onhan se silleen oikeastaan... mutta siis silti!!
Eikäku Skyggeboy, siinä lainaamassani viestissä.Mie vai Nurtsi?
Tiedät nyt miltä minusta tuntui, kun minua luultiin ties kuinka monen kaksoisnimimerkiksi. Mene ja tiedä, että luullaanko yhä.Nonii eli mun ainoo puolustus on se, että olin eilen kännissä ja homma lähti lapasesta ja tuli kirjotettua asiattomuuksia. Ja Skyggeboy vois vähän kertoo että mistä kiikastaa? Mä kyllä saatan teitää, mut kerro silti.
Huumorintajua suosittelen sullekkin.Nonii eli mun ainoo puolustus on se, että olin eilen kännissä ja homma lähti lapasesta ja tuli kirjotettua asiattomuuksia. Ja Skyggeboy vois vähän kertoo että mistä kiikastaa? Mä kyllä saatan teitää, mut kerro silti.
Selvä homma mutta mä nyt vaan ootan ihan oikeaa vastausta (jos vaan mahdollista). Epätietoisuus on karseeta.Tiedät nyt miltä minusta tuntui, kun minua luultiin ties kuinka monen kaksoisnimimerkiksi. Mene ja tiedä, että luullaanko yhä.
Tämä kosto homma on forumin joku oma tapa ja minäkin tajusin sen vasta äskettäin.
Tässä apuneuvo sinulle Nurtsi.
Kysymykseen miksi, vastataan yleensä kostoksi. (minä en vieläkään tajua sen ideaa)
Kysymykseen Mitä sulle niinku noin kuuluu niin kuuluu forumilaisten mukaan vastata: Ihan hyvin.
Minäkään en pidä niistä, mutta näin se on.
Tässä siulle.
No mut oikeesti mä en saanut nukuttua ennen kuin sammuin kaheks tunniks. Olo oli ihan paska.Huumorintajua suosittelen sullekkin.![]()
Vastausta mihin?Selvä homma mutta mä nyt vaan ootan ihan oikeaa vastausta (jos vaan mahdollista). Epätietoisuus on karseeta.
Edit: HIIIIDAAAAASSSSS
Tuli jo vissiinVastausta mihin?
Ok.Tuli jo vissiin
Eikö se kirjoiteta vichyyn?Tuli jo vissiin
:thumbup:Nurtsi! Perusta kakkosnikki ja vedä Skyggeä pataan sen suojista ihan homona.
Ehdotan kakksonikiksesi nimeä Tekonurtsi.