Nurtsi

Nurtsi

Registered Loser
Nonii eli mun ainoo puolustus on se, että olin eilen kännissä ja homma lähti lapasesta ja tuli kirjotettua asiattomuuksia. Ja Skyggeboy vois vähän kertoo että mistä kiikastaa? Mä kyllä saatan teitää, mut kerro silti.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Nonii eli mun ainoo puolustus on se, että olin eilen kännissä ja homma lähti lapasesta ja tuli kirjotettua asiattomuuksia. Ja Skyggeboy vois vähän kertoo että mistä kiikastaa? Mä kyllä saatan teitää, mut kerro silti.
Tiedät nyt miltä minusta tuntui, kun minua luultiin ties kuinka monen kaksoisnimimerkiksi. Mene ja tiedä, että luullaanko yhä.

Tämä kosto homma on forumin joku oma tapa ja minäkin tajusin sen vasta äskettäin.

Tässä apuneuvo sinulle Nurtsi.

Kysymykseen miksi, vastataan yleensä kostoksi. (minä en vieläkään tajua sen ideaa)

Kysymykseen Mitä sulle niinku noin kuuluu niin kuuluu forumilaisten mukaan vastata: Ihan hyvin.

Minäkään en pidä niistä, mutta näin se on.
Tässä siulle.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Huumorintajua suosittelen sullekkin. :D

Nurtsi

Registered Loser
Tiedät nyt miltä minusta tuntui, kun minua luultiin ties kuinka monen kaksoisnimimerkiksi. Mene ja tiedä, että luullaanko yhä.

Tämä kosto homma on forumin joku oma tapa ja minäkin tajusin sen vasta äskettäin.

Tässä apuneuvo sinulle Nurtsi.

Kysymykseen miksi, vastataan yleensä kostoksi. (minä en vieläkään tajua sen ideaa)

Kysymykseen Mitä sulle niinku noin kuuluu niin kuuluu forumilaisten mukaan vastata: Ihan hyvin.

Minäkään en pidä niistä, mutta näin se on.
Tässä siulle.
Selvä homma mutta mä nyt vaan ootan ihan oikeaa vastausta (jos vaan mahdollista). Epätietoisuus on karseeta.

Edit: HIIIIDAAAAASSSSS

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Nurtsi! Perusta kakkosnikki ja vedä Skyggeä pataan sen suojista ihan homona.

Ehdotan kakksonikiksesi nimeä Tekonurtsi.