Nymfomaanit

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Kokemuksia hyperseksuaalisista tai oletko itse ?
 

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1876
Itsehän olen hyperseksikäs. Eli joissakin toisiinsa liittymättömissä suhteissa kyllä. Ehkä. Vahva ehkä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Koulussa rinnakkaisluokalla olevan tytön sanottiin olleen.

Tiedä sitten, mutta 'hurjia tarinoita' kuulin. Eikä voi suoraan kysyäkään, kun kuolla kupsahti ilman mitään järkevää syytä 'terveenä'.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Koulussa rinnakkaisluokalla olevan tytön sanottiin olleen.

Tiedä sitten, mutta 'hurjia tarinoita' kuulin. Eikä voi suoraan kysyäkään, kun kuolla kupsahti ilman mitään järkevää syytä 'terveenä'.
Sille tuli kilometrit täyteen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mikä muuten lasketaan rajaksi?

Etäsuhteen aikana kun joka toinen viikonloppu tapasi, niin tulihan sitä hässittyä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Lasketaanko tarve raivokkaaseen runkkaukseen nymfomaniaksi?

Käskettiin vaan kysymään..
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Mahdollisesti todennäköisesti jyrkkä ehkä. Eikä ole kivaa se lain. Jaksa siitä sen enempää avautua, mutta luultavasti olisi elämä paljon helpompaa jos olisi toisin.
"Niinhän ne taitavat sanoa" Siis sellaisia kuulopuheita mulla. Nymfonaisista. Kun mies ei voi kuudetta kertaa saman päivän aikana, niin lähdetään kylille hakemaan lisää. Ei ehkä tavan mies pitkään katso sitä. Ja jos vielä naisella pieniä lapsia, niin perheet hajoavat. Naisella välillä pahoja morkkiksia, syyllisyyttä, jopa "vieroitusoireita". Siis pakko saada aina ja lisää. Kaiten jollain lailla aivan pahimmillaan verrattavissa kovien huumeiden tapaisiin oireisiin?
 
Ylös