Nyt oikeesti!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mutta kun tuota pelaavat ennen ihan täysijärkisinä pitämäni aikuisetkin! Muunmuassa aiemmin arvossapitämäni ystävä, joka operoi media-alalla.

Hartsa76

Well-known member
Juuri kun luulimme, että selfievillitystä vaarallisempaa ilmiötä ei voi enää keksiä, niin japanilaiset näyttävät onnistuneen siinä kehittämällä pelin jota pelaamalla pääsee hengestään.

Minun puhelimella ei onneksi edes voi pelata Pokemon Go peliä, koska sitä ei ole saatavissa puhelimeni käyttöjärjestelmälle ja vaikka voisi en silti pelaisi.

DW

2009-2016
Nyt navigaattorivalmistajat hereille, jos kännykän käyttö kielletään maailmanlaajuisesti vähitellen. Unohtakaa ne matalat sillat, vievät muistiakin mokomat...tai mistä minä varmaksi tiedän, mut raha on taottava sieltä mistä saa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Nyt navigaattorivalmistajat hereille, jos kännykän käyttö kielletään maailmanlaajuisesti vähitellen. Unohtakaa ne matalat sillat, vievät muistiakin mokomat...tai mistä minä varmaksi tiedän, mut raha on taottava sieltä mistä saa.
Voi niitä töitä ilmaiseksikin tehdä.

T. F1-forumin viisaat

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Itse en Pokemon-peliä myöskään pelaa, koska ei ole omaan lapsuuteen/nuoruuteen moiset kuuluneet, mutta..

1) Pelin tarkoitus ei ole luultavasti tuijottaa ruutua jatkuvasti, vaan napata sovellus päälle ja käppäillä pitkin kyliä ja odottaa kunnes luuri värisee, jolloin mielikuvitus-möllinen on lähettyvillä.. (tämän opin pikkunaskilta, kun yritti faaria valaista pelin saloista..)
2) .. kuitenkaan kohtaa 1 ei tunnu tajuavan 99,99% pelin "pelaajista"..
3) Minusta on hienoa, että edes jollain saadaan ihmisiä aktivoitua liikkumaan, se on kuulkaas säästöä valtiolle, jos kaikki tekisivät kuten kohdassa 1 ja liikkuisivat ilman vahinkojen mahdollisuutta
4) Pokemon Go ei ole todellakaan ensimmäinen peli, jota pelataan tällä tavalla.. itse esimerkiksi ryömin, kiipeän ja kävelen ryteiköissä geokätköjä etsien (niin, tätäpä voi tämmöinen "vanhuskin" harrastaa)..
5) Ei ole mielestäni uutta sekään, että ihmiset ovat niin tyhmiä, että "pelaavat väärin" peliä..
6) ..jonka alkuruudussa ilmeisesti vielä kehotetaan tekemään kuten kohdassa 1..
7) Kyllä itsestään kuvien nappailu on minusta vielä oudompaa kuin pelailla peliä.. itsekeskeisyys on nykypäivää?

Mietitäämpäs hetki itseö-kuvien ottajia..
Olet jossain hienossa maailman kolkassa ja mitä teet? Otat kuvan naamastasi, niinkuin kaikkialla...
Ei hyvää päivää, niitä maisemia minä ainakin haluan ihailla, enkä mitään nenäkarvoja itseö-kuvassa.

"heh, amerikkalaiset"-idiotismin leviämisen koto-Suomeen on voinut nähdä uutiskommenteista, facebookeista ja muista vastaavista jo pitkään.
Suomessa on totuttu kaikille muille maille naureskelemaan, vaikka ei ole edes enää varaa naureskelulle.

No, meni asian vierestäkin, anteeksi siitä.

Loppukaneetti:
Pelatkoot pokemonia kuka tahtoo, mutta järjen kanssa.

jjv

Arschloch
Moon kyä samaa mieltä että tuo oman pärstän kuvaaminen on pelaamista omituisempaa. Alun perin ollut ideana todistaa käyneensä jossain kohteessa, nykyään vaan räpsitään omasta pärstästä kuvia ilman kummempaa syytä. Ja laitetaan kuva nettiin kaikkien nähtäville. Ja suututaan jos joku pilkkaa kuvaa. Palaute on tervetullutta kunhan se on positiivista.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Taskumörkösarja olisi hyvä eriyttää yleisestä sarjasta kyllä. Epäreilua etua saavat ötökänmetsästäjät noihin muihin itsensä telojiin nähden.

jjv

Arschloch
Käy kertomassa sällille, ettei ne örkit kimppuun hyökkää. Tai ainakaan sellaisesta tapauksesta ei ole uutisoitu eikä somekohuttu.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Haetaan oikotietä hauskaan. Käsikirjoituksessa voi sitten laiskotella, kun Hedberg naurattaa. Voi hyvä tavaton.
Olisi kyllä ollut niin Kalle Lambergin rooli tuo.