Nyt oikeesti!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mikähän siinä on, että mitä vanhemmaksi elää, sitä matalammaksi on tullut sietokykyni kaikenmaailman ääliöintiä kohtaan, kuten nyt tätä Veiloa.

Sain äsken silmiä-avaavasti kuulla olevani suvaitsematon, kun en siedä tyhmien ihmisten mielipiteitä. Niinhän se sitten varmaan on. Tätä pitääkin nyt sitten sulatella. En vaan millään jaksais tuhlata aikaani mihinkään länkytyksiin ja sössönsööhön. Jos se tekee minusta huonon ihmisen niin tehköön.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ihmiset ovat kehitelleet monia ismejä, jotta jokaiselle sellaista kaipaavaa takuulla löytyy omansa.

Jos ihmiseltä otetaan ismi pois, se olisi pulassa, kuten McRäcä.

Onkohan meissä jokin sisäänrakennettu mekanismi uskoa johonkin, jotta elämässä olisi jokin mielekkyys.
En tarkoita pelkkää uskontoa, mutta oli se vaikka palloilujoukkueen fanitus, uskonto, poliittinen ideologia, ornarius tai Nightwish levyjen keruu, niin on oltava joku riitti, kohde jolla päivänsä täyttää?

Pieleen homma menee sitten kun aletaan pakottamaan omaa ismiänsä muille ainoana oikeana elämäntapana, vaikka minä haluan pitää oman ismini ja elää sen mukaan eli soitella kalsareillani kitaraa.

Kalsarismi on muuten oiva tapa viettää perjantaita :cool:
Mukana ollaan.

Lunssila

Well-known member
Mikähän siinä on, että mitä vanhemmaksi elää, sitä matalammaksi on tullut sietokykyni kaikenmaailman ääliöintiä kohtaan, kuten nyt tätä Veiloa.

Sain äsken silmiä-avaavasti kuulla olevani suvaitsematon, kun en siedä tyhmien ihmisten mielipiteitä. Niinhän se sitten varmaan on. Tätä pitääkin nyt sitten sulatella. En vaan millään jaksais tuhlata aikaani mihinkään länkytyksiin ja sössönsööhön. Jos se tekee minusta huonon ihmisen niin tehköön.
Miksi sitten katselet idioottien YouTube-vidoita ja linkittelet niitä esim. F1-forumin vapaalle?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Haredijuutalaiset ovat rennonoloista sakkia.

Kuvittelenko mä muuten vain ovatko jutskut pikkuhiljaa vetämässä vessasta alas kaikkea sitä sympatiaa, mitä ovat maailmalta vuoden 1945 jälkeen saaneet?
Vittu heh:
Kaaoksen aiheuttivat lennolla olleet haredijuutalaiset, jotka kieltäytyivät istumasta naisten viereen lentokoneen matkustamossa. Haredijuutalaisuus on ortodoksijuutalaisuuden vanhoillisin muoto.

Haredien mukaan naisten ja miesten kanssakäymisen tulee olla tarkoin säänneltyä. Heidän tapojensa mukaan eri sukupuolet erotellaan tarkasti toisistaan muun muassa julkisissa liikennevälineissä.
Ja ne on aika vanhoillisia noi vähemmän vanhoilliset ortodoksijuutalaisetkin. Mistä lie vetävät toimintamallit noihin joukkoliikenne- ja lentomatkustustilanteisiin? Suora linja Jumalan toimistoon vissiin, että: "Nyt hei tulee tietoa, miten meidän pitää suhtautua kuukautisteleviin naisiin kun matkustetaan tuhat kilometriä tunnissa viidentoista kilometrin korkeudessa! shh, hiukan huono yhteys ... ... siis, seisokaa käytävällä ... Ok, tämä selvä, kiitos ohjeista ja palataan astialle kun tulee taas joku kinkkinen ongelmatilanne eteen! Ja Jeesukselle terveisiä, kerro että ollaan yhä tosi pahoillamme kaikesta."

Muutenkinhan tuo lentomatkustus tuo melkoisia ongelmia jokusille juutalaistapauksille. Esmes tämmönen muovisäkkiin pukeutuva heppu, joka haluaa suojautua sen varalta, että matkustajakone lentää juutalaisen hautausmaan yli. Vissiin joku ikivanha juutalainen uskonnollinen teksti käskee, että: "Lentokoneella matkustaessasi pitää sinun muovisäkin avulla suojautuman sen varalta, että lentää matkustajakone juutalaisen hautausmaan yli." :confused: Näinköhän saavat tehdä yhtään reikää tuohon säkkiin :doubtful:?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ratsaistais aasilla noikin aasit.
Sen kun joku mulle selittäis, että miksi omasta uskonnosta pitää tehdä muiden ongelma. Jos ei tykkää istua naisten vieressä, niin sitten ei tartte lentää, tai voi varata koko rivin itselleen ja samanmielisille kavereilleen. Jos ei tykkää tehdä abortteja, niin sitten ei tartte ruveta gyneksi. Jiiänee. Mutku ei. Minä olen keksinyt että Jumala haluaa näin -> kaikkien elämästä pitää tehdä vaikeaa. :wall:

jjv

Arschloch
"HYI SAATANA!" huusi taannoin työpaikassani käyvä siivooja saapuessaan miesten huoltolaan ja nähdessään minut siellä istuskelemassa luultuaan koko rakennuksen olevan jo tyhjä.
Ja mulla oli jopa vaatteet päällä.

"HERRA JUMALA!" kirkaisi naapurin rouva vuosia sitten avattuaan alakerran käytävän oven ja nähtyään minut seisomassa ihan oven takana pimeässä käytävässä. Mä suoraa käytävää pimeässäkin osaan kävellä ja kuultuani jonkun avaavan lukkoa jäin odottamaan, että ovi minulle avataan.

Identiteettikriisi.

Sue_me

Well-known member
Tuo eka keissi oli kyllä aika huikea. Ei ihmetellä pelästyneenä, että kuka tuo on, vaan mikä tuo on.

jjv tappaa vielä jonkun noilla pelotteluillaan.

Örfil

Guest
Sen kun joku mulle selittäis, että miksi omasta uskonnosta pitää tehdä muiden ongelma. Jos ei tykkää istua naisten vieressä, niin sitten ei tartte lentää, tai voi varata koko rivin itselleen ja samanmielisille kavereilleen. Jos ei tykkää tehdä abortteja, niin sitten ei tartte ruveta gyneksi. Jiiänee. Mutku ei. Minä olen keksinyt että Jumala haluaa näin -> kaikkien elämästä pitää tehdä vaikeaa. :wall:
Jos ei tykkää toisten postauksista, onko niitä pakko lukea tai kirjautua forumille?

;)

On kai ... :eek:
Koitetaan elää sovussa keskenämme konsanaan kuin Lennon ja Ono!