Nyt oikeesti!

Hartsa76

Well-known member
Mynämäellä seisoi ukko keltaisissa liiveissä valtatien laidassa toinen käsi pystyssä, toinen vaakatasossa. Luulin poliisin siellä viittovan mut sillä olikin suunnistusrasti kädessä ja ajoin ohi. Hetken päästä muuttui satasen rajoitus viidekskympiks ja äijiä molemmin puolin tietä liikennettä pysäyttämässä koska suunnistajat juoksi tien yli. Eijjumalauta eikö maakunnasta sen verran mettää löydy että kisat mahtuis yhdelle puolen valtatietä.
Vuoden 2021 Jukolan viesti on tarkoitus järjestää Mynämäellä, joten saa nähdä päätyvätkö silloin samanlaiseen ratkaisuun, koska se tarkoittaisi käytännössä sitä, että valtatie olisi poikki vuorokauden ajan.

Joskin todennäköisemmin Jukolan viestin kisa-alue löytynee Mynämäen itäosasta Kurjenrahkan kansallispuiston tuntumasta jossa ei tarvitse pistää valtatietä poikki vuorokauden ajaksi ja metsää löytyy riittävästi.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Miten tuollainen valtatien poikkaisu tapahtuu? Kaivinkoneellako? Eikös olisi helpompi katkaista pelkkä liikenne?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mynämäellä seisoi ukko keltaisissa liiveissä valtatien laidassa toinen käsi pystyssä, toinen vaakatasossa. Luulin poliisin siellä viittovan mut sillä olikin suunnistusrasti kädessä ja ajoin ohi. Hetken päästä muuttui satasen rajoitus viidekskympiks ja äijiä molemmin puolin tietä liikennettä pysäyttämässä koska suunnistajat juoksi tien yli. Eijjumalauta eikö maakunnasta sen verran mettää löydy että kisat mahtuis yhdelle puolen valtatietä.
Mitä helvettiä!

jjv

Arschloch
Mitä helvettiä!
No NII-I! Eikä kyseessä ollut mikään suunnistajalössi vaan mun kohdallakin liikenne molemmista suunnista pysäytettiin ja yks äijjä hölkkäsi kartta kädessä tien yli ja taas sai autot jatkaa matkaa. Ei ihan ensimmäisenä tulis mieleen, että suunnistuksen takia tollasia järjestelyjä joudutaan tekemään.

Vaikka pelleilyksihän se suunnistus on mennyt. Kerran näin telkkarista kun suunnistivat Gamla Stanissa lippusiimoitetulla alueella ja se oli tyyliin MM-kilpailu.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei liity asiaan tahi otsakkeeseen mutta sivuhuomiona kerrottakoon, että olen elänyt käsityksessä, ettei JuhaJarmoVilperillä ole autoa lain.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ei toki liity asiaan tai osakkeeseen lain, mutta uskoisin asian olleen forumneuvoston käsittelyssä jo eilen.
Jjv:n faijan bmw:n pyörät pyörii uudelleen.

jjv

Arschloch
Ei liity asiaan tahi otsakkeeseen mutta sivuhuomiona kerrottakoon, että olen elänyt käsityksessä, ettei JuhaJarmoVilperillä ole autoa lain.
No eihän mulla olekaan, mut aina sitä jostain kärryn kääntää, kun moottoritie on kuuma.

Eilen olikin sellainen kimurantti tilanne, että mä olin menossa Koskiin ja isäukko Koskelle.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Vaikka pelleilyksihän se suunnistus on mennyt. Kerran näin telkkarista kun suunnistivat Gamla Stanissa lippusiimoitetulla alueella ja se oli tyyliin MM-kilpailu.
No eikös sopupalloa pelattu jossain Fuengirolassa ja Tukholmassa?

Seuraava Liiga-finaali pelataan Swahilimaassa pöytäjääkiekkona?

jjv

Arschloch
No eikös sopupalloa pelattu jossain Fuengirolassa ja Tukholmassa?

Seuraava Liiga-finaali pelataan Swahilimaassa pöytäjääkiekkona?
Eikös ne sitä lätkää jo välillä pelaile ulkokentillä vaikka on isolla rahalla hallit rakennettu.

Ja rallin MM-sarjan pikataipaleilla on 360 asteen mutkia tynnyrin ympäri.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Joskus hiihtivät hiekallakin!
Myllylän Mika taisi voittaa.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Suomi ensin-yhdistyksen pääjehu (toinen supisuomalainen) Mario Argenta on irtisanoutunut tuostakin Marcon miekkarista. Hienoa ja yhteistyökykyistä väkeä. Kaiuttimen kannattajan virkaa toimittanut Panu Huuhtanen erotettiin, jottei käy liian suomalaiseksi Suomi ensin.

Örfil

Guest
Mitenkähän tuo de Wit taipuu suomeksi oikein. Jos ojennan hänelle astalon, annanko sen de Witulle?

Örfil

Guest
Suomi ensin-yhdistyksen pääjehu (toinen supisuomalainen) Mario Argenta on irtisanoutunut tuostakin Marcon miekkarista. Hienoa ja yhteistyökykyistä väkeä. Kaiuttimen kannattajan virkaa toimittanut Panu Huuhtanen erotettiin, jottei käy liian suomalaiseksi Suomi ensin.
Onkohan tuo Argenta Turengin vai Pielaveden Argentoja? En usko että Kemin tai Siikaisten Argentat ovat tälle mitään sukua.

burb

.
No eihän kaikki voi kaikkia Popedan biisejä tietää.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Niin tuokin selitteli. Itse jotenkin ajattelen, että näissä hommissa tarttis tietää ja sietää monipuolisesti kaikenlaista muzakkia, piti siitä itse tai ei.
Olen varmaan väärässä ja saan kohta täältäkin potkut.